Beoordelingen over Flora Park Deluxe Hotel Apartments 4-sterren

Port Saeed, next to Deira city center, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#33 van de 318 vakantiewoningen in Dubai

Een tegenvaller
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Het zwembad was zeer slecht. De poolbar bestond helemaal niet en de vloer was levensgevaarlijk glad. Hierover heb ik geklaagd bij de (badmeester) maar daar was niets aan te doen. Ook niet een bordje met "WED FLOOR "

Kamers waren zeer goed. Ontbijt was goed.

Prachtig appartment in een goed hotel, prima locatie voor een dag sightseeing in Dubai.
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Zeer ruim appartment, bestaande uit een woonkamer, keuken en drie grote slaapkamers met elk een eigen badkamer. Bij aankomst na middernacht kregen we een welkomstdrankje en extra flessen water. In de lobby was een klein tourbedrijfje, waar we een auto met chauffeur/gids voor de hele dag konden huren. De ligging dichtbij de luchthaven maakte het ideaal voor een welgevulde dag Dubai, waarin we alle highlights hebben gezien.

De grote tegenvaller
    • Appartement met 3 Slaapkamers

De administratieve afhandeling is een zeer groot probleem zo niet een mess. Voor onze twee appartementen heeft Booking.com tijdens de reservering 2x gebeld met dit hotel om van een 1 nacht verblijf 2 nachten verblijf te maken maar dat gaf al veel problemen en dus moest er gewoon een tweede booking gemaakt worden. Daarna heb ik 2x een mail gekregen of ik nu wel of niet voor de 2e dag ontbijt wilde hebben en uiteindelijke heb ik een mail teruggestuurde met "Yes we want breakfast for all the days and all the people." Toch heb ik in die twee dagen ca. 2 1/2 uur aan de receptie doorgebracht om dit voor elkaar te krijgen met als resultaat dat ik na het ontbijt van de eerste dag de mededeling kreeg dat ik voor het volgende ontbijt wel moest betalen. Verder heb ik 3 verschillende gezinnen bij de receptie zien staan te schreeuwen omdat zij ook problemen ondervonden. Kortom zeker een reden om daar nooit meer naar toe te gaan.

Het ontbijt was goed en de kamers waren geweldig

Prima, wat onpersoonlijk, hotel vlak bij de metro
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Klein zwembadje wat met name benut wordt door mannen en kinderen. Als westerse vrouw is het erg ongemakkelijk om daar in je badpak, laat staan in je bikini tussen te zwemmen. Familiehotel waar geen alcohol geschonken wordt, al mag je het wel elders halen en meenemen naar je appartement vertelde de receptie.

Vijf minuten van de metro, tien minuten van het vliegveld. Compleet ingericht appartement. Medewerkers doen de afwas. Prima ontbijt en roomservice.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Neem een accountant mee voor de eindafrekening
    • Appartement met 1 slaapkamer - kingsize bed

Vreselijk complexe wijze van eindafrekening waar werkelijk geen touw aan valt vast te knopen. Einde van de rit betaalde ik meer als waar bij Booking.com mee wordt geadverteerd. Dit kan en moet beter, want het geeft een verkeerd beeld.

Prima verzorgd ontbijt. Zeer uitgebreid en ruim voldoende keuze. Zeer vriendelijk personeel met een werkelijke interesse in de client. Geen 'gemaakt' sfeertje.

Prima appartementen voor 5 personen.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Royaal appartement van alle gemakken voorzien. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Dichtbij metrostation en supermarkt.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

De kamers waren geweldig

WiFi snelheid

De kamers waren geweldig

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Geweldig vriendelijk en behulpzame staff.

Geweldig vriendelijk en behulpzame staff. Best ever! De locatie op 50 meter van de metro en 100 meter van de mall is subliem. Een 24/7 aan de overkant met vers gebakken brood. Een absolute aantader voor wie Dubai wil bekijken.

• Beoordeeld op: 24 november 2015

De ruimte in het appartement is geweldig.

De warmte is te erg zonder het gebruik van de airco. de ramen kunnen niet open ook niet op de eerste verdieping, wat erg jammer is. Hier heb je de hulp voor nodig van de staff. De keuken was niet echt schoon een beetje plakkerig.

De ruimte in het appartement is geweldig. Prima locatie in Oud Dubai. Taxi's zijn super betaalbaar en lekker eten buiten de grote Winkelcentra voor super prijzen.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

De slaapkamers waren netjes en schoon.

woonkamer beetje troosteloos geen schilderij, geen groen, bankstel had een scheur. Foto's van het vooraanzicht klopt niet er zijn geen Bloemen te zien het is volgebouwd.

De slaapkamers waren netjes en schoon. Badkamers waren goed, keuken ook prima. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam,

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

We zijn rond middernacht heel gastvrij ontvangen, de service...

We zijn rond middernacht heel gastvrij ontvangen, de service was prima. Ook de schoonmaak van het appartement is prima. Het ontbijt is heel uitgebreid, met prima bediening.

• Beoordeeld op: 28 januari 2015

Locatie is prima vlakbij metro en anders altijd een taxi...

hygiene, gehele app. was schoon maar niet geweldig. bv deuren, kastjes zaten vol met vette vinger afdrukken die waren duidelijk al langere tijd niet schoon gemaakt.

Locatie is prima vlakbij metro en anders altijd een taxi voor de deur.

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

Ruim en comfortabel appartement met alle voorzieningen,...

Ruim en comfortabel appartement met alle voorzieningen, uitstekende roomservice. Uitgebreid ontbijt en prima keuken. Gelegen vlakbij Deira City Center Mall en metro.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Hele omgeving ingericht als doel om het de gast zo aangenaam...

Hele omgeving ingericht als doel om het de gast zo aangenaam mogelijk te maken

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Eigen kokgelegenheid en de locatie

alles schoon maar binnenkort is renovatie nodig

Eigen kokgelegenheid en de locatie

• Beoordeeld op: 24 april 2015

comfort en ruimte van het appartement

financiele afwikkeling bij uitchecken was erg rommelig en onduidelijk

comfort en ruimte van het appartement

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Niet veel.

Prima prijs kwaliteit verhouding. Groot appartement. Schoon en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Royaal appartement met de service van een hotel

Royaal appartement met de service van een hotel

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Ruime kamer

Ruime kamer Vriendelijk en behulpzaam personeel Vlakbij winkelcentrum Deira en de metro

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Flora Park Deluxe Hotel Apartments