Beoordelingen over Le Royal Meridien Beach Resort & Spa Dubai 5-sterren

Al Mamsha Street, Jumeirah Beach Residence, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#27 van de 384 hotels in Dubai

Ik ben reeds jaren klant.
    • Super Deluxe Kamer

Ik ben reeds jaren klant... door de promoties van agenten worden er ook goedkope reizen aangeboden en dat zie je aan het klienteel... ze is van trede verlaagd naar basse klasse... daarvoor is deze hotel niet gemaakt

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Verkeerde kamer.
    • Super Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Verkeerde kamer. Personeel hield zich niet aan afspraak. We zouden volgende dag de juiste kamer krijgen uiteindelijk laatste dag pas aangegeven, maar helaas te laat. En we moesten bij betalen

Perfect
    • Super Deluxe Kamer

Het ontbijt was geweldig. Het strand, de zwembaden, de kamer. Alles wat tot in de puntjes verzorgd. De handdoeken service was ook top. Naast ons werd een nieuw hotel gebouwd, vanwege enige overlast(waar wij absoluut geen last van hadden) kregen we gratis ontbijt, toegang tot de clublounge met 3 consumpties p.p. gratis.

Mooie nieuwe kamer en badkamer.
    • Super Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Mooie nieuwe kamer en badkamer.Alles mooi aangekleed en gedecoreerd.Fijn zeezicht en ruim terras. Zeer goed ontbijt en vele verschillende goede restaurants in het hotel. Het personeel is vriendelijk en aan de receptie zijn ze zeer kundig en hulpvaardig.Met name Hazel was super! Het hotel heeft verschillende zwembaden in een mooie tuin en ligt direct aan het strand. De ligging t.o.v.Jumeirah Beach Res.is ideaal. Er zijn verschillende keren per dag shuttles naar de Malls en downtown.

fantastisch
    • Super Deluxe Kamer

aankomst luchthaven : niet vriendelijk en neerkijkend

de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel , en alles wat een rechtstreeks gevolg is uit dit laatste + super acommoodatie

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Fantastisch!
    • Super Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Krijg vooraf duidelijk dat je een kamer krijgt in her gerenoveerde gedeelte. Mocht je toch een kamer toegewezen hebben gekregen in het niet-gerenoveerde gedeelte, zorg er dan voor dat je niet aan de kant zit waar een nieuw hotel wordt gebouwd, want dan heb je de hele dag flinke bouwoverlast en een heel wat minder fraai uitzicht. De organisatie tijdens de toegang voor het ontbijt kan beter. We hebben meerdere keren in de rij voor het ontbijt staan wachten terwijl je ziet dat er gedekte tafels vrij zijn. Ze proberen dit heel hard om erg goed te doen, maar lukt helaas niet altijd.

Geweldig hotel met alle denkbare faciliteiten: meerdere zwembaden in mooie tuinen met diverse sport faciliteiten, eigen strand, genoeg ligstoelen met handdoekenservice, 14 (!) verschillende bars en restaurants, kinderspeelgelegenheid binnen en buiten, moderne en comfortabele ruime kamers met erg goede bedden. Zeer uitgebreid en groots opgezet ontbijtbuffet. Wij hebben 2 restaurants bezocht (Aziatisch en Mexicaans), bij allebei erg goed gegeten. Vriendelijke mensen bij de receptie. Een klacht die we hadden werd direct en zeer goed opgelost. Op loopafstand van The Walk. Voor ons kind werd op verzoek een extra bed bijgeplaatst, dat ging prima. Het hotel als geheel is een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Leuke rustvakantie
    • Super Deluxe Kamer

Kamers is het oudere gedeelte zijn een beetje gedateerd. Maar aan luxe kwamen we niets tekort.

Door de werken aan de zijkant van het resort kregen we een upgrade aangeboden. incl. club lounge. Dit was een serieuze meevaller. Alles was tot in de puntjes in orde.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

De ligging van het hotel is perfect, aan het strand, vlak...
    • Super Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Naast het hotel wordt gebouwd, dat kun je soms horen... Maar in heel dubai wordt gebouwd, dus dat is bijna niet te vermijden. Zorg wel dat je een kamer boekt aan de andere kant van het hotel .

De ligging van het hotel is perfect, aan het strand, vlak bij de marina en vlak bij de gezellige walk. Dubai en zeker dit hotel is niet goedkoop maar de service en de sfeer is uitstekend. Prachtige ( vernieuwde) inrichting en heerlijke bedden!

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

de beste plaats om in Dubai te verblijven
    • Super Deluxe Kamer

web side moet ge update worden, hotel mooier dan op webside

volledig gerenoveerd interieur en alle kamers. zeer vriendelijke en professionele staf AAA locatie . kamer was meer een appartement met zit hoek en aparte Tv grote slaapkamer en groot terras met aparte zithoek en lounge bank superieur uitzicht

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Zeer goed grote Luxe
    • Super Deluxe Kamer

Booking.Com heeft een grote fout gedaan ik hoop dat je me daar eens voor belt op welke manier we dit kunnen rechtzetten ik heb een dag te veel betaald ik ben vertrokken om 2,15 in de nacht dus vroege morgen van de 22.12 niet de 22 /12 om 2.15 s'middags dat is een grote fout dus moest in fijte maar betalen tot de 21 december en niet de 22 december er bij, ik mocht toch de kamer houden ze kennen me daar was al 3 maal in de Gros Venor dat is van dezelfde compagny en er was nog een grote fout ik moest het nieuwe gedeelte hebben dat was de afspraak en als ik toekwam kreeg ik het oude gedeelte heb dat geweigerd maar heb er dan toch 1 nacht geslapen en de dag nadien hebben ze me laten verhuizen naar het nieuwe gelukkig heb ik daar relatie's anders was dit nooit gelukt heb wel tot 19 u s'avonds moeten wachten op de nieuwe kamer dus zeker 1 dag verloren en dan nog 1 dag te veel betaald .Gelukkig was daar een Manager die Frans sprak en kon ik met hem alles regelen want er waren ook wat missingen op de faktuur door het niet verstaan van de Engelsetaal die ik toch tamelijk spreek maar al dat personeel spreekt ook niet zo goed Engels allemaal chinezen Koreanen En Filipijnen die er werken dat is zo overal in Dubai was er nu mijn 7 keer op tijd van 5 jaar tijd dus ik zal U de rest aan de telefoon zeggen Beleefde groeten Mevr.Laget

Zeer goed ontbijt en zeer goede Restaurantsn in het Hotel ongeveer 7 stuks zeer goed personeel Luxe Kamers in nieuw gedeelte natuurlijk . Ze vernieuwen ook binnenkort oud gedeelte

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Het hotel zelf zeker 5***** waard!
    • Super Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Zit je niet in het gerenoveerde gedeelte en aan de verkeerde kant van de toren dan heb je dubbel pech. Klassieke inrichting kamers en bouwoverlast van een nieuw hotel wat er naast gebouwd wordt.

Wij zaten in het gerenoveerde gedeelte. Alles was daar modern en met gevoel van design ingericht zoals receptie, ontbijtzaal en de super de luxe kamer met zeezicht. Zeer vriendelijk personeel. Gastvrijheid top. Je kunt lopend naar de walk.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Goed maar kan zeker verbeteren
    • Super Deluxe Kamer

Geluidsoverlast is momenteel heel erg, 90 de kamer maar ook bij de zwembaden! Hou hier rekening mee! Meeste personeel was goed en vriendelijk, behalve bij de receptie. Wij hadden een Royal club kamer uiteindelijk en er zaten daar 2 dames (Pools/Russisch) die uitermate arrogant en onbeschoft waren. Dit heeft eigenlijk ons verblijf een minder prettig gevoel gegeven. De dame had zelf een fout gemaakt en belt vlak van tevoren op of we nog even €50 willen betalen want ze had zich vergist. Ik ben naar beneden gelopen en gevraagd waarom zij van haar probleem mijn probleem maakt. Ze kijkt me arrogant aan, vervolgens kijkt ze weg en zegt "sorry than", met andere woorden: je gaat betalen of anders heb je pech. ERG jammer want voor de rest hadden we een goede ervaring.

Ontbijt was top, service bij zwembaden/strand goed.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

De service, de vriendelijkheid van de medewerkers, de kamer...
    • Super Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

De harde muziek op vrijdagmiddag en -avond van de op circa 200 meter gelegen loungebar Gravity.

De service, de vriendelijkheid van de medewerkers, de kamer (type: de luxe met uitzicht op zee) en de ligging aan het strand. Het was echt perfect; het 'klopte' allemaal.

locatie

heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Teleurstellend
    • Super Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Er was een over booking en slechte kamer

Personeel

De (nieuw)bouwwerkzaamheden direct naast het hotel die 24...
    • Royal Club Kamer - Uitzicht op JBR

De (nieuw)bouwwerkzaamheden direct naast het hotel die 24 uur per dag doorgaan zorgen wel voor enige geluidsoverlast.

Uitstekende locatie met kleine kinderen
    • Super Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel altijd klaar om te helpen.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Alles was geweldig!

Alles was geweldig!

Prachtig
    • Royal Club Kamer met Uitzicht op Zee

Goed hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heerlijk maar lawaaierig
    • Super Deluxe Kamer

Kleine kamers en overal harde muziek

Personeel, restaurants en locatie/strand

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Fantastisch !

Fantastisch hotel !

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

De totale beleving was uitmuntend!
    • Super Deluxe Kamer

De totale beleving was uitmuntend!

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

• Super Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

veel lawaai wegens bouwwerken naast hotel

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

top locatie, mooie renovatie

verbouwing in en naast het hotel

top locatie, mooie renovatie

geweldig

was heerlijk

• Beoordeeld op: 9 december 2016

• Super Deluxe Kamer

Erg mooie kamers en het hotel is prachtig.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Fantastisch hotel met veel faciliteiten en prima locatie vlakbij The Walk
    • Super Deluxe Kamer met Uitzicht op Zee

Muziek bij de bar stond ook om 3 uur 's nachts nog vrij luid. Na ons verzoek is dit echter direct uitgezet.

Fantastisch ontbijt, zeer uitgebreid!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Alles was geweldig

helemaal niets

Alles was geweldig

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

De ontbijtwas heerlijk, en de bedden waren lekker zacht.
    • Super Deluxe Kamer

Ni veel info over activiteiten in dubai.

De ontbijtwas heerlijk, en de bedden waren lekker zacht. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Erg fijn
    • Super Deluxe Kamer

momenteel wordt er gerenoveerd, dus af en toe beetje hinder van

fijn zwembad en lekker eten

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Goed bevallen!
    • Super Deluxe Kamer

Toegankelijkheid van faciliteiten voor kinderen onedr 16.

Ontbijt op niveau van de faciliteit. Kamers waren in Royal gedeelte.

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Het ontbijt is best duur, maar zeker de moeite waard,...

Het ontbijt is best duur, maar zeker de moeite waard, overheerlijk. De service van het personeel is uitstekend. De kamers zijn heel fijn. Op dit moment wordt hotel gerenoveerd, maar daar heb je nauwelijks last van. Wat gereed is, ziet er erg mooi uit.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

De lokatie beviel het meest.

De prijs van het ontbijt vonden wij iets aan de hoge kant. Zeker omdat je 's ochtends echt niet zoveel eet. Het mocht van ons wat minder allemaal voor een minder tarief.

De lokatie beviel het meest. Ook ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 14 april 2016

Fantastisch service niveau!

Niets, alles klopt hier!!

Fantastisch service niveau! Zo hoort het te zijn. Zeer uitgebreid en luxe ontbijt- en dinerbuffet. Strand en zwembad. Royaal opgezet en top verzorgd. Goede kamers, goede bedden, goede sanitaire voorzieningen. Bii laat vertrek perfecte oplossing met opfrismogelijkheden in de spa.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

De tuin

Iets verouderd, bv badkamer. De ontbijt ruimte is al moderner. Hopelijk worden binnenkort de kamer aangepakt.

De tuin de ligging tov strand en walk Shuttlebus Grootte van de kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Erg vriendelijk personeel met top service, heerlijk strand,...

Het ontbijt zat niet bij de prijs in, dit kon makkelijk want het hotel was niet goedkoop. Kamers beetje gedateerd. Ze waren aan het renoveren, dus geluidsoverlast.

Erg vriendelijk personeel met top service, heerlijk strand, goede ligbedden en mooie styling!

• Beoordeeld op: 13 januari 2016

Goede locatie direct aan het strand

Hotel kamers heel erg gedateerd !! En niet schoon !!! Bij aankomst haren in het bad vies douchegordijn en het bed was niet schoon !!!!!

Goede locatie direct aan het strand

• Beoordeeld op: 26 september 2015

de locatie en het strand en de tuin

de werken in de marina en de werken in de lobby van het hotel. de club lounge is veel te klein en onderbemand om de hoeveelheid mensen tussen 18.00 h en 20.00 's avonds te bedienen dus heel lang wachten op een tafel en een drankje

de locatie en het strand en de tuin de vriendelijkheid van het personeel de limousine van en naar de luchthaven

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Comfort kamer,, super badkamer, faciliteiten buiten...

Niet veel viel tegen. Wel lange wachttijd totdat we in de kamer konden, maar dat werd goedgemaakt met een complementaire snack en drankje.

Comfort kamer,, super badkamer, faciliteiten buiten (meerdere zwembaden, strand),

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Top locatie, heel mooie tuin en strand.

geen slechte ervaring gehad.

Top locatie, heel mooie tuin en strand. Super vriendelijk personeel, het eten is super lekker. Je kunt er volledig op rust komen, maar evengoed een toffe avond beleven.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

- faciliteiten van het hotel

Upgrade van KingClubkamer naar suite in oud gedeelte. Interieur en badkamer was echt van de jaren 60. Ouderen zouden zelfs geen douche kunnen nemen omdat ze niet in het bad geraken (zo'n hoge opstap, nog nooit gezien)

- faciliteiten van het hotel - uitgebreid ontbijt - bedcomfort

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Goede kamer prima onderhouden tuin en zwembaden.

Kosten van ontbijt extreem duur. Hotel was een aanbieding ivm. met verbouwing. Anders denk ik wat aan de dure kant.

Goede kamer prima onderhouden tuin en zwembaden.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Mooie zwembaden, mooi strand, mooie zee.

Voor stellen met jonge kinderen: beter geen (Tower-)kamer rechtover de discotheken. Wel goed opgelost door hotelmanagement na klacht.

Mooie zwembaden, mooi strand, mooie zee. Redelijk rustgevend (omdat het buiten het seizoen was ?).

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Mooie locatie aan het strand

Strand bar slechte service. Lopen niet langs de tafels. Kijken andere kant op en totaal geen aandacht voor de klant. Mocht zelf de koffers weg sjouwen want desk was niet bereikbaar.

Mooie locatie aan het strand

Voortreffelijke service van Lin in de Murjan bar

Voortreffelijke service van Lin in de Murjan bar

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Alles is profect.

De bar mag nog iets grote en gezelig zijn

Alles is profect.

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Vriendelijkheid, lekker eten

Vriendelijkheid, lekker eten

• Beoordeeld op: 24 december 2015

De ligging vlakbij de Walk en Dubai Marina zodat je niet...

De kapsalon kan wel een facelift gebruiken!

De ligging vlakbij de Walk en Dubai Marina zodat je niet overal een taxi voor hoeft te nemen.

• Beoordeeld op: 3 december 2015

De staf en medewerkers van het hotel zijn zeer gastvrij en...

Dit hotel heeft gewoonweg geen minpunten.

De staf en medewerkers van het hotel zijn zeer gastvrij en proactief. Alles in het hotel was gewoon top !!!

• Beoordeeld op: 24 november 2015

Ouderdom hotel.

Ouderdom hotel. Ietwat gedateerd

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel Uitstekende maar dure restaurants

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Vriendelijk personeel en de locatie

ontbijt buiten was niet mogelijk ivm renovatie

Vriendelijk personeel en de locatie

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Top hotel met uiterst vriendelijk personeel

prijzen van de restaurants en drank

Top hotel met uiterst vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Goede service.

Goede service. Bijzonder vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

dit verblijf was geen topper

Renovaties momenteel in het hotel

dit verblijf was geen topper

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

De vernieuwde kamers zijn super.

De vernieuwde kamers zijn super. Personeel erg vriendelijk. Faciliteiten geweldig. Gratis wifi.

• Beoordeeld op: 3 juni 2015

rust & comfort

rust & comfort

• Beoordeeld op: 23 april 2015

de zonnen lig situatie etc, de vele restaurants

de grotere afstand tot het centrum van Dubai

de zonnen lig situatie etc, de vele restaurants

Er zijn ook 33 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Le Royal Meridien Beach Resort & Spa Dubai