Beoordelingen over Media One Hotel 4-sterren

Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#186 van de 384 hotels in Dubai

goede herinnering aan Dubai.

Door het verlate vertrek van een grote groep was onze kamer de eerste nacht niet beschikbaar. Media 1 regelde een kamer in een ander hotel, het vervoer erheen en terug en bood ons de resterende nacht een prachtige suite en een gratis diner. Dit toont hun welgemeende gastvrijheid!

We hadden een kamer zonder ontbijt.

Op donderdagavond wilden we vroeg gaan slapen. Je hoort de muziek van een discotheek in het gebouw. Maar het viel wel mee.

We hadden een kamer zonder ontbijt. Bij vertrek (6 u 's morgens) mochten we gratis een pakketje voor onderweg maken. Fijne sfeer in het hotel. Het eten in de restaurants was van goede kwaliteit.

Voor Dubai goede optie.

Was iets te warm op kamer (A-C kon niet kouder) en je hoort vaag de liftbewegingen. Moet veel met taxi doen, maar dat geldt voor veel in Dubai.

Ontbijt was top, wel prijzig. Veel restaurants en bars in hotel, op de donderdag gezellig maar eerder door de week erg rustig.

De receptionistes waren zeer vriendelijk.

Jammer dat er geen ligbedjes bij het zwembad waren. Er waren genoeg restaurants in het gebouw; we hadden gedacht met ons gezin gewoon een paar uurtjes bij het zwembad te kunnen liggen; maar daar was de sfeer niet naar. Het zwembad gedeelte leek meer op een bar/club. Wij waren 10 dagen in het hotel met 4 pers. en vonden de kosten vh ontbijt daardoor erg duur. (€80 per dag). Zo ook de consumpties die aangeboden werden in het hotel. Ik zou er met mijn gezin niet opnieuw voor kiezen en andere gezinnen ook niet aanraden. Ook vanwege de locatie (het strand is privéstrand en de beachclub is voor 21+)

De receptionistes waren zeer vriendelijk. Het uitzicht was bijzonder; hoewel de zee erg ver weg was konden we deze wel zien. Het was ongeveer 10 min lopen naar marina walk en zo ook naar het strand.

top

nix

ontbijt is sterk verbeterd sinds het op de begane grond zit. het personeel is heel vriendelijk. kamer is perfect mits het op de iets hogere etage ligt omdat het anders overlast van de straat of zwembad/bar kan ervaren. het heeft een paar leuke bars en perfecte locatie om Marina per voet te verkennen. goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Comfort kan beter

Bedden en kamers zijn erg klein. Geen wifi in de kamer en internetkosten zijn zeer duur.

Hotel en kamers zijn leuk en modern ingericht. Goede locatie en vriendelijke valet boys,

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Kleine aanpassing dan is het een perfect hotel

Ontbijt veel te duur. Geen gratis internet op de kamer, tenzij je er voor betaalt, maar is wel aan de dure kant.

Voertuig wordt voor u geparkeerd. Personeel is zo vriendelijk. Kamers altijd proper. Leven in het hotel.

Geweldige plek om Dubai te verkennen.

Schoon en fraai interieur.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

WiFi tebetalen na 200

Niks zeer goed

WiFi tebetalen na 200

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Media One op "one".

Uitstekend ontbijt. Alles klopte.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Kamers uitstekend.

Eigenlijk bijna helemaal niets... De matrassen hadden iets comfortabeler gemogen. Wij vonden het iets te hard. Ja, alleen Wifi in de openbare ruimtes. Op kamer tegen betaling van AED 75 per dag. Is in verhouding duur. TIP: koop bij aankomst op vliegveld meteen SIM kaart van Etisalat van AED 100 voor je Ipad (alleen Data!) en je kunt tot 1 Gb internetten. In combinatie met de vele gratis Wifi punten kun je dan goed uit de voeten. Bovendien heb je dan altijd je eigen beveiligde verbinding indien gewenst.

Kamers uitstekend. Niet te groot maar goed. Service uitstekend. Zeer attent personeel. Locatie vlak bij strand en Dubai Marina. Toegang tot Dubai Beach Club (minimum besteding AED 100 pp pd of AED 200 pp pd) met gratis Wifi.. Ontbijt is AED 100 pp pd. In plaats daarvan op de bg in het hotel in de koffiecorner ontbijt voor AED 35 (Jus, Koffie, Croissants) goed alternatief.

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

Centraal gelegen

Zwembad in de schaduw Vlak naast parkeergarage met lawaai makende ventilatoren Geen plek om in stilte te zonnen Metro verder weg dan verwacht (op 10-15 minuten lopen) Ontbijt te duur

Centraal gelegen Goede bedden Voldoende ruimte in standaard kamer

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Locatie was mooi centraal en personeel vriendelijk.

Hotel draagt uit dat het wel van een feestje houdt en dat betekent stevige beats bij het zwembad en in de lobby, die soms ook in de kamer hoorbaar waren.

Locatie was mooi centraal en personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 januari 2015

Het hotel is handig gelegen (metro en tram in de buurt), het...

Onwaarschijnlijk veel lawaai in de kamer, door de muziek aan de zwembadbar. Tot na middernacht op weekdagen, en zelfs tot 3h 's nachts tijdens weekends. Bovendien was er aan de overkant een 'evenement' waardoor ook andere kamers luidruchtig waren. Ook na onze 'verhuis' naar de andere kant van het hotel, hadden we dus last. Slapen is een basisbehoefte in een hotel, en niet optioneel! Dit is (in Dubai) dan ook met voorsprong het slechtste hotel waar ik al verbleven heb. En ik ben doorgaans nogal tolerant voor 'schoonheidsfoutjes' bij hotels.

Het hotel is handig gelegen (metro en tram in de buurt), het personeel was vriendelijk en het ontbijt was in orde. De kapper in de lobby is een aanrader.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

mooie bar

hoort nog wel wat geluid van buiten

mooie bar

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Harde muziek in het weekend

Harde muziek in het weekend

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Geen gratis wifi op kamer .

Geen gratis wifi op kamer .

• Beoordeeld op: 25 april 2015

Locatie was super.

Locatie was super. Was heerlijk relaxed in het hotel, personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Fitness ruimte