Beoordelingen over Raffles Dubai 5-sterren

Sheikh Rashid Road, Wafi Mall, Bur Dubai, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#4 van de 384 hotels in Dubai

Super ontspannende vakantie!!
    • Raffles Club Kamer

Het hotel biedt een topservice op alle vlakken. De accommodatie is fantastisch en het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Alle vragen worden met een glimlach opgelost. Vooral de dames en de heren van de Club Lounge op de 10de verdieping leggen je in de watten tot en met. Ik kom er zeker terug!

Perfect hotel voor city visit.
    • Signature Kamer

Snelheid personeel. Een keer handdoeken vergeten en het duurde te lang om de fout te herstellen. Het duurde ook even eer onze koffer boven was gebracht door Bell boy.

Zeer grote kamer met heerlijk bed, riante badkamer. Executive arrangement. Rustig zwembad.

TOP!!!!
    • Landmark Suite

Eigenlijk niets wat betreft de service. Het hotel ligt wel aan een drukke baan.

Wij logeerden in de landmarksuite. Dit was subliem. Zeer grote ruime kamer met alle faciliteiten. Al het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Had je iets nodig, dan was het al opgelost alvorens je het gevraagd had. Elke dag proper linnen, verse badjassen en slippers. Het ontbijt was zeer ruim en de hapjes (14-16u )en (18-20u) waren ook erg lekker en voldoende. Hierbij had je ook een ruim aanbod aan dranken welke in de prijs inbegrepen waren. Ook de service aan het zwembad was uitstekend. Handdoeken werden gelegd voor jou en je werd onmiddellijk voorzien van een emmer met flesjes gratis water. Kortom, ons verblijf was meer dan uitstekend! Een echte aanrader! Wij gaan zeker nog een keertje terug!

Mooi hotel met toppersoneel.
    • Raffles Club Kamer

50 meter ontbijtbuffet. Een zeer persoonlijke , ongedwongen en ultra vriendelijke benadering door het hotelpersoneel. Ze zijn super getraind om het de gasten naar de zin te maken. Heb je een clubkamer geboekt, dan is ook een afternoon tea( 14.00-16.00u) en cocktails met klein buffet (18.00u - 20.00u) in de Raffles lounge inbegrepen. Mooie en gezellige kamer. Prachtig hotel met toppersoneel! De Kerstaankleding in dit hotel in de Emiraten kon met glans de concurrentie met een kwaliteitshotel in Europa doorstaan.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Fantastisch Hotel met fantastische medewerkers!
    • Landmark Suite

niets.

Alles goed hier! we komen in nogal wat hotels, maar zo goed als hier zijn we nog niet tegen gekomen. Iedere, maar dan ook werkelijk iedere medewerker was super vriendelijk, behulpzaam en attent. Het ontbijt was fantastisch, we hebben gegeten in restaurant Solo, (Italiaans) was gewoon top (wel prijzige wijn.. maar ja Dubai..) en bij de Jappaner op het dak. ook erg prijzig, maar top kwaliteit eten. We hadden een suite en die was super groot 220m2 en top ingericht, met domotica, 2 ijskasten, 2 flatscreens, 2 balkons, super goed bed en een fantastische badkamer. Kortom, veel beter dan hier gaat het niet worden!

Super geweldig hotel.
    • Raffles Club Kamer

Niets, behalve dat we weer naar huis moesten.

Alles, geweldig hotel. En werkelijk alle hotel personeel zijn super vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Was geweldig
    • Signature Kamer

Prettige ontvangst zeer goede service top hotel

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Ruime kamers.

Af en toe lawaaierig

Ruime kamers. Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Grote ruime kamer

Zwembad

Grote ruime kamer

fantastisch hotel, super vriendelijk personeel, uitermate...
    • Raffles Club Kamer

fantastisch hotel, super vriendelijk personeel, uitermate proper, zalige welness en zwembad, twee heerlijke restaurants in het hotel (solo en tomo)

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Kamer zeer ruim.

Uitzicht kamer. Kamers met uitzicht zwembad en downtown Dubai te verkiezen

Kamer zeer ruim. Topcomfort! Personeel zeer vriendelijk en professioneel. Special thanks to Sidd (swimming pool). Italiaans restaurant Solo zeer goed (beste nieuwkomer Dubai 2015)

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Booking vergeet te vermelden dat de Club kamer incl.

Booking vergeet te vermelden dat de Club kamer incl. high tea en borreluur 18:00-20:00 uur is met gratis drankjes (ook wijn) en uitstekende hapjes is.

• Beoordeeld op: 20 januari 2016

Geweldige service, ze doen er alles aan om het je naar de...

Geweldige service, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Heerlijk, zeer compleet ontbijtbuffet. Restaurant Solo (Italiaans) echt een aanrader, gezellige inrichting, goede bediening en het eten was top!!

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Ik was 10 jaar hoteldirecteur in St-Tropez de mondaine...

Ik zou zelfs na heel lang zoeken niets kunnen vinden !

Ik was 10 jaar hoteldirecteur in St-Tropez de mondaine badplaats in Zuid-Frankrijk. Raffles Dubai overtreft alles. Ze gaan telkens heel ver boven de verwachting op alle alle vlak !

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

De meer dan uitstekende persoonlijke service

De meer dan uitstekende persoonlijke service

• Beoordeeld op: 15 januari 2016

De service, luxe en inrichting waren top!

De service, luxe en inrichting waren top!

• Beoordeeld op: 10 november 2015

De ongelooflijk vriendelijke service!

De ongelooflijk vriendelijke service! Niets was teveel.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Uitzonderlijke vriendelijkheid en gedienstigheid van het...

Uitzonderlijke vriendelijkheid en gedienstigheid van het personeel. Zonder meer het beste hotel op alle gebied

• Beoordeeld op: 7 maart 2015

Onthaal, vriendelijkheid van het personeel, zeer goed...

Onthaal, vriendelijkheid van het personeel, zeer goed ontbijt en prachtige kamers

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Raffles Dubai