Beoordelingen over Savoy Central Hotel Apartments

Al Rolla Road, Bur Dubai, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#57 van de 513 vakantiewoningen in Dubai

Gebaseerd op 1952 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Prima appartement, perfecte staf, goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Executive Studio

Uitstekende ontvangst midden in de nacht, met glaasje vruchtensap. Zeer vriendelijk personeel deed alles om het zo aangenaam mogelijk te maken. Ruime kamer voorzien van alle faciliteiten. Supermarkt op 50m, ATM 100 m

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Helemaal top

Geen

Is een goede locatie, was met 2 kinderen zwembad was top was superschoon heeft ons zeer goed bevallen. Supermarkt is op 30 meter afstand alle faciliteiten waren precies zoals beschreven. Personeel was zo vriendelijk en deden alles voor ons. We hadden een luchtbed maar geen pomp. Pomp werd gelijk geregeld door het personeel. Ga zo door! Service was zeer goed.

Perfect locatie, netjes Hotel met alle faciliteiten wat je...
    • Executive Studio

Slaapbank niet comfort om te slapen.

Perfect locatie, netjes Hotel met alle faciliteiten wat je nodig hebt en zeer vriendelijke personeel. Heel schoon en je kamer wordt dagelijks schoon gemaakt en opgeruimd.

Aanrader

Helemaal niets

Vriendelijkheid personeel Prachtige kamer Heerlijk zwembad Super locatie met grote supermarkt naast het hotel en goedkope eet-/koffietentjes rondom het hotel

Het is een keurig hotel.
    • Onderling Verbonden Executive Studio

Het is een keurig hotel. Net groot genoeg om allerlei faciliteiten te hebben als parkeerplaats, klein zwembad op het dak, gym, strandshuttle, restaurant en roomservice etc. Inrichting en ontbijtbuffet eenvoudig, net als de housekeeping, bv douchen in bad en slechts op dag 1 gratis water op de kamer daarna niet meer. Maar het is er keurig schoon. Ligging perfect in de oude stad, op loopafstand souks.

Erg fijn hotel, aanrader
    • Executive Studio

Ontbijt was OK, maar niet super

Kamers waren heel ruim; zelf mogelijkheid om te koken of b.v. thee of koffie te zetten. erg vriendelijk welkom met drankje bij ontvangst. Voldoende personeel bij receptie, b.v. uitchecken ging vlot en taxi regelen.

Prettig verblijf ondanks gedateerd uiterlijk
    • Speciale Aanbieding - Executive Studio

Het hotelgebouw is oud en dat merk je aan de geluidsisolatie. Ondanks dat de ruime kamers gerenoveerd zijn, zijn de badkamers dat niet; het contrast is groot. Ook is het zwembad duidelijk wat ouder, maar goed verward De metrohalte Al Fahidi is te lopen, maar de bushaltes een straat verder zijn dichterbij.

Savoy Central ligt in een oudere, levendige wijk maar is deels gerenoveerd. De kamers zijn ruim en het ontbijt is goed. Het personeel is zeer attent en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Ik zou zeker opnieuw in dit hotel verblijven
    • Speciale Aanbieding - Executive Studio

Alles zag eruit zoals op de foto's, de bedden sliepen heerlijk en de locatie was perfect. Supermarkt om de hoek en metro op loopafstand. Ook het zwembad op het dakterras was top!

Mede het personeel maakt dit hotel tot een heerlijk verblijf.
    • Executive Studio

Het nieuwe centrum is toch wel een half uur tot 45 minuten rijden met de Metro.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Schone ruime kamer. Dicht bij de oude stad en Metrostation. Elke dag om 10 uur gratis vervoer naar publieke Strand

Aangenaam stopover gehad in dit hotel met vriendelijk personeel, mooi zwembad
    • Familiestudio

De buurt waarin het hotel ligt is niet heel fraai, ongeveer 500 m van metrostation gelegen.

Stopover gemaakt in Dubai. Hotel voldoet prima, ruime gezinskamer, ook voor een langer verblijf. Vriendelijk personeel. Prima uitvalsbasis voor het bezoeken van de spice en gold souq en via de metro de overige delen van Dubai. Heerlijk zwembad boven op dak.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Prima verblijf. Goede prijs-kwaliteit
    • Executive Studio

De matras van de slaapbank waar ons zoontje op sliep was erg slecht: de veren voelden als stalen kabels in je rug

Ruime kamer met goed bed. Gelegen in de wijk Burj Dubai, slechts 10 minuten wandelen naar metro en busstation. Supermarkten vlakbij. Zeer vriendelijke medewerkers, fijn zwembad op dak van hotel, gratis shuttle naar Kitebeach. Koffie en thee faciliteiten op kamer en koelkast. Ook kookgelegenheid maar dit niet gebruikt gezien er overal restaurantjes zijn.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

ideaal voor een korter of een langer verbijf in Dubai
    • Executive Studio

hebben we niet tegen gekomen

de kamers hebben een eigen keukenhoek met kook- en eetgerei. Goed voor reizigers welke lang onderweg zijn. Bij een erg late nachtvlucht kan tot 22u nog de douche op de topfloor gebruikt worden. Personeel is vriendelijk en erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Betaalbaar
    • Familiestudio

1 badjas voor 5 mensen. Handdoeken voor 3 mensen en het bed opgemaakt zonder laken. Dit is wel veranderd nadat we dit hebben gemeld.

Prijs kwaliteit is OK.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

We zijn hier voor het 2e opvolgend jaar.
    • Executive Studio

We zijn hier voor het 2e opvolgend jaar. Alles is keurig schoon en goed onderhouden.

We zijn nu al 6x hier geweest ....dat zeg al genoeg
    • Executive Studio

Servies van het personeel ...is super

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Simpel hotel maar prima kamers en vriendelijk personeel.
    • Executive Studio

Simpel hotel, vriendelijke staff en alles was netjes

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Personeel hulpzaam.
    • Executive Studio

Personeel hulpzaam. Goed te breiken als je vragen had.

prima kamers.

net

prima kamers. alleen voor een nacht verbleven, maar service in en out check alles verliep zeer soepel. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Prijs Kwaliteit

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Heel leuk hotel om in te verblijven.
    • Executive Studio

Gehorigheid tussen de kamers.

Vriendelijke mensen die er alles aan doen om het naar je zin te maken.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prettig verblijf in het levendige oude stadsdeel vlakbij de Creek.
    • Speciale Aanbieding - Executive Studio

Mooie ruime kamer, erg comfortabel. Locatie midden in de oude stad is leuk. Airco was prima in te stellen.

Ik was blij dat ik savoy alleen voor een nacht had geboekt

Badkamer voor een gezin van 5 mensen was niet normaal klein en onhandig

Perfect appartement in goed omgeving.
    • Speciale Aanbieding - Executive Studio

Het enigste min was dat de ramen niet goed geisoleerd waren.

Alles was keurig in orde

Goed hotel.
    • Aanbieding - Studio

Hotel is goed voor een korte verblijf

De vriendelijkheid en service van het personeel

De vriendelijkheid en service van het personeel

Prima hotel voor dagtrips (met taxi).

buurt

vriendelijk personeel

Heerlijk om even alles van je thuis af te zetten
    • Executive Studio

Zwembad erg smal er om heen

De kamer

Veel waar voor je geld.
    • Executive Studio

Het personeel. De ligging tov. De souks. De goede hygiene. Prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prima locatie, zeer behulpvaardige staf
    • Executive Studio

Om 5:30 uur roept de nabij gelegen moskee op tot gebed. Iedere ochtend vroeg wakker.

Prima locatie, zeer behulpvaardige staf

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

randje oud Bur Dubai - nieuw Dubai
    • Executive Studio

Zeer gastvrij en prima gelegen op loopafstand van oude stad Bur Dubai, Creekside en beide Metro lijnen voor uitstapjes naar andere delen van Dubai.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Ontvangst 3.

We kwamen vaak laat thuis. Wat jammer was dat het drankje dat je bij binnenkomst kon nemen al opgeruimd was.

Ontvangst 3.00 's nachts was plezierig. Ontbijt goed verzorgd Personeel behulpzaam Ligging in het oude deel van de stad - dichtbij metro station

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

Hele grote kamer, goede bedden, goed schoongehouden, leuke...

veel lawaai op de kamer van de airco installatie van het hotel zelf/naast gelegen gebouw (?)

Hele grote kamer, goede bedden, goed schoongehouden, leuke zwembad op het dak, vriendelijk personeel, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Ruime slaapkamers met bank, 2 kookplaatjes en wasmachine.

Geen echte zware tegenvallers maar een paar verbeterpuntjes. De "oven" uit de advertentie is een magnetron zonder ovenfunctie. Iets opwarmen kan, maar afbakken dus niet. Tijdens ons verblijf was het zwembad buiten gebruik ivm bacterie in het water. Jammer dat men geen rekening op bedrijfsnaam kan krijgen, krijgen ze op de een of andere manier niet in het systeem verwerkt.

Ruime slaapkamers met bank, 2 kookplaatjes en wasmachine. 24 uurs supermarkt op 20 meter afstand. Vriendelijk personeel en het dakterras is fijn om tussendoor even zon te happen bij gebrek aan eigen balkon. Hotel ligt in een wijk waar vooral Indiërs/Pakistaanse werklui wonen. Hierdoor krijg je wel meer een gevoel hoe de stad Dubai ook leeft (niet alleen de bubbel van glitter en glorie). Is gezellig druk op straat als je hier 's avonds rond 23:00 naar je hotel toe loopt en super veilig. Metro is 2 straten (10 min) lopen. En binnen 20/25 min lopen staat men bij het kanaal waar met de oude Souk vindt. Voor 1 dhr (25 cent) vaar je met een bootje naar de overzijde van het kanaal (kruiden en goud Souk).

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Alles in de omgeving goed betaalbaar.

Via Booking.com veel duurder aangeboden dan elders op de site. Verzoeken ruim van te voren aangegeven. Goedkeuring per e-mail ontvangen. Bij aankomst niks geregeld!! Dit was onze 2x verblijf. Wij moeten goed nadenken of wij voor de 3e dit hotel zullen boeken. Jammer dat het de 2e tegengevallen is.

Alles in de omgeving goed betaalbaar. Hotel heeft goede faciliteiten. Hotel ligt in het oude Dubai (bur Dubai). Meena bazaar (little India 7 minuten loopafstand) Kamers worden elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Wij hadden aangegeven: 1 kind van 9 en 1 van 12.

Slaapplekken, zoals aangegeven komt niet overeen met de realiteit.

Wij hadden aangegeven: 1 kind van 9 en 1 van 12. We kregen een tweepersoons bed en een eenpersoons slaapbank. Na een discussie kreeg ik er een matras bij, waardoor het erg krap werd in de kamer, terwijl ik er ongeveer 100 euro per avond kwijt was, zonder ontbijt. Kortom: ik was niet tevreden. Staf was wel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Super fijne bedden en heel vriendelijk en behulpzaam...

Als we dan toch iets moeten noemen dan kon de badkamer wel een keer opnieuw gekit mogen worden, want dat was voor het zicht wel iets viezig

Super fijne bedden en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. We konden ook extra vroeg inchecken, want we waren al heel vroeg geland en ook later uitchecken was geen probleem...echt top!

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Leuk personeel: Aamir & Mayank!

Leuk personeel: Aamir & Mayank! Zo aardig....soms kregen we gebakken koekjes op de kamer of een grote bak popcorn voor de kinderen bij het zwembad. TOP! Goede locatie in gezellige (betaalbare) wijk, lopen 5 minuten naar souk, Creek en Dubai museum. Mooie ruime kamers met grote bedden, sportzaal, heerlijke ligbedden bij het zwembad, eigen keukentje met koelkast, tv (BVN!), koffie en thee. Supermarkt naast de deur met lekkere broodjes en fruit. Pickup service vh hotel is super. Inclusief een grote handdoek en strandmat. TIP: Koop een parasol! Neem drinken mee naar strand want hier is NIETS te krijgen!

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Zwembad op het dak, service van het personeel, ontbijt met...

Zwembad op het dak, service van het personeel, ontbijt met Arabische (oa foul), Indiase (oa kokoschutney) en westerse (wafels) gerechten, locatie in een levendige wijk op steenworp afstand van de metro.

• Beoordeeld op: 7 februari 2015

- heerlijke bedden

Let op! Het hotel is 'zeer' gehorig. 's Ochtends rond 6 uur begint het ochtendgebed in de moskee in de buurt. Elke ochtend zijn we hier wakker van geworden. - verder verdiend de badkamer een renovatie.

- heerlijke bedden - mooi en ruime kamers - gratis kluis op de kamer - goede wifi door het gehele hotel - Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

Super aardig personeel, alles was zeer schoon, ruim...

weinig, maar als advies zou ik iets meer ligbedjes bij het zwembad zetten.

Super aardig personeel, alles was zeer schoon, ruim appartement, rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 10 januari 2015

ligging goed t.

kamer schoon, maar somber en een beetje duf en geen balkon. De foto's gaven een andere indruk. Badkamer gedateerd en douchen in het bad. Ivm een evt. beperking niet handig en zelfs onveilig. Wat betreft de prijs/kwaliteit: het is wel Dubai en we waren er 1 januari 2015. Dat verklaard veel en hotels zijn gewoon erg duur, zeker in die tijd.

ligging goed t.o.z. van de Creek en oude stad te doen in ± 10 minuten lopen. Vlak bij de metro....een aan- rader.

• Beoordeeld op: 8 januari 2015

Alles was best redelijk, maar niets was boven verwachting.

Het ontbijt was gevarieerd, maar van vreemde samenstelling. Er zijn geen balkons. Het buiten is rondom het zwembad. Op zich prima.

Alles was best redelijk, maar niets was boven verwachting. Alleen de Wifi was goed.

• Beoordeeld op: 2 januari 2015

schone ruime kamers,

schone ruime kamers, keuken met wasmachine! Heerlijk zwembad met zon en schaduw op t dak. Vriendelijk personeel gratis matjes en handdoeken voor naar t strand met de gratis shuttle bus

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Personeel was heel erg vriendelijk, behulpzaam in een word...

Personeel was heel erg vriendelijk, behulpzaam in een word perfect.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Vriendelijk personeel en geweldig fijne bedden!

Vriendelijk personeel en geweldig fijne bedden!

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Heerlijke bedden en de centrale ligging

Karig ontbijt.

Heerlijke bedden en de centrale ligging

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

De ruime kamers en locatie

Te weinig ligbedden bij het zwembad.

De ruime kamers en locatie

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Gastvrijheid/service gerichtheid van het personeel

Gastvrijheid/service gerichtheid van het personeel Prima zwembad op het dak

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Ligging dicht bij oude centrum.

Ligging dicht bij oude centrum. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Bijzonder comfortabele bedden. Koelkast met vriesvak.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Goed hotel op centrale plek in Dubai.

Goed hotel op centrale plek in Dubai. Vriendelijk en klantgericht personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

-Vriendelijkheid en actieve houding personeel.

-Ontbijt niet inbegrepen. -Geen mooie loungeruimte, stond wel op de website.

-Vriendelijkheid en actieve houding personeel. -Wasmachine en wifi.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig!

Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig!

• Beoordeeld op: 19 april 2015

To far from metro station

To far from metro station

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Niets is bijzonder goed.

*prijs/kwaliteit slaat helemaal nergens op! *Vervanging badkamer is echt nodig!! *Slecht ontbijt.

Niets is bijzonder goed.

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.