Beoordelingen over Novotel Suites Dubai Mall of the Emirates 3-sterren

Sheikh Zayed Road, near Mall of Emirates, Al Barsha, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#157 van de 384 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Oke
    • Suite met 2 Aparte Bedden

Achteraf gezien had dit hotel niet de ideale ligging voor ons. De kamers zijn verouderd en met name de badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken. Ook de wcbril was aan vervanging toe, hier zaten veel vlekken op. Bij het zwembad zijn vaak te weinig ligbedjes, maar door ruimtegebrek kan het hotel hier niets aan doen. Vanuit ons raam keken we recht tegen de grijze muur van het Hilton hotel aan.

Het personeel is erg vriendelijk. Wij vroegen of het mogelijk was om 2uur later uit te checken en dit werd meteen geregeld zonder dat hier extra kosten voor in rekening werden gebracht. Op een gegeven moment werd het wel vervelend dat je steeds de naam van het personeel op een blaadje meekreeg met de vraag of je een goede recensie over ze wilde schrijven, ook als ze alleen maar goedemorgen tegen je hebben gezegd. De kamer is erg groot en het is erg prettig dat het toilet zich apart van de badkamer bevind. Ontbijt is prima. De ligbedjes aan het zwembad zijn erg fijn, jammer dat het er zo weinig zijn.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

redelijk verblijf. aardige en behulpzaam personeel.
    • Suite met 2 Aparte Bedden

onhandig toilet. de waskom was net zo groot als het toilet. nagenoeg geen ruimte. je moest je in een hoek dringen om de deur te kunnen sluiten. toegangskaarten van de kamer regelmatig opnieuw moeten laten programmeren.

Rustpunt in druk programma, uitstekende locatie op loopafstand van MOE en metro/tram
    • Suite Kamer

Outillage badkamer

Het hotel beschikt over alle gewenste faciliteiten, een vriendelijke staff en uitstekende locatie bij de MOE en metro. Naast het moderne Ibishotel is het Novotel gedateerd. De kamer (116) was prima met helaas een zeer gedateerde badkamer. Deze was functioneel ok maar chroom bladdert af op veel plaatsen en de wasbak biedt te weinig plaats voor toiletaccessoires. Bij het wijzigen van de reserveringsdata bleek het hotel zeer meewerkend.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

De vriendelijke service aan de desk en de snelheid waarmee...
    • Suite Kamer

De vriendelijke service aan de desk en de snelheid waarmee onze kamer gereed gemaakt werd terwijl wij 's morgens om 8 u arriveerden. Dicht bij de metro en de Mall

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

fijn verblijf voor een nachtje
    • Familiesuite

kamer rook wat muf en stoelen waren vies

ontbijt, grootte van kamer en badkamers, en service van de receptie

Heerlijk ontbijt, familiekamers.
    • Familiesuite

Heerlijk ontbijt, familiekamers. Dichtbij metrostations en Mall of the Emirates.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Prima locatie, vlakbij Mall of Emirates.

Kamers prima, maar als ik dan een aanbeveling mag doen zou ik graag melden dat de kamer een klein beetje gedateerd begint te raken, dit merk je bv aan de lampenkampen die scheef hangen, kastjes waar de verf vanaf is etc.

Prima locatie, vlakbij Mall of Emirates. Gratis shuttlebus naar het strand (2x/dag), prima (klein) zwembad op het dak en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Dicht bij de Mall of the Emirates.

Het dubbelbed was eigenlijk te hard en het matras van het uitklapbed was daarentegen superzacht

Dicht bij de Mall of the Emirates. Niet te ver van het strand. Familiekamer was prima. Ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Het ontbijt was heerlijk, uitgebreid!

Het bed vond ik persoonlijk nogal hard.

Het ontbijt was heerlijk, uitgebreid! Kamer was lekker groot, met een behoorlijke tafel om aan te zitten. Erg fijn. Los toilet, dat is ook handig. Verder waren er vlakbij een supermarkt en pinautomaat en kon je vanuit het hotel zo naar de metro lopen.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Perfecte ligging vlak naast The Mall of the Emirates.

De vorige keren dat wij dit hotel bezochten. Was het sanitair schoner, en de voegen tussen de tegels mooier wit.

Perfecte ligging vlak naast The Mall of the Emirates. Ideaal als uitvalsbasis om de stad te leren kennen. Goede suites die uitstekend geschikt zijn voor gezinnen.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Fijne kamer!

Tot tweemaal toe terug naar de receptie omdat de kaarten niet in de lift werkte

Fijne kamer! We hadden onze bagage even opgeslagen en toen we die later ophaalde had het personeel de vergeten kleding van twee zonen in een plastic zak erbij gelegd! erg fijn!

• Beoordeeld op: 18 maart 2015

De sfeer is gemoedelijk en het hotel zeer netjes.

Ze zijn naast het hotel een ander hotel aan het bouwen en dat hoor je af en toe.

De sfeer is gemoedelijk en het hotel zeer netjes. Je wandelt zo naar een heel groot winkelcentrum waar je kunt skien.

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Ik heb een fout gemaakt met het boeken een dag te veel...

Ik heb een fout gemaakt met het boeken een dag te veel geboekt. Direct bij jullie gemeld, volgens het hotel konden zij het niet wijzigen. Dat vindt ik niet correct. Volgens mij kan het wel want het is van te Vooren gemeld.

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

aan achterkant hotel werken aan de gang aan nieuwe building, die vroeg beginnen en laat eindigen. bed was nogal hard buurt is helemaal niet inspirerend en buiten mall niets dat te voet de moeite waard is

Vriendelijk personeel goed ontbijt Prijs blijkt competitief voor Dubai Zeer dicht bij grote shopping mall

• Beoordeeld op: 10 januari 2015

Keurig middenklasse hotel op 5 minuten afstand van de mall...

Hotel weigerde transfer van luchthaven naar hotel te regelen. Tip: neem metro naar mall of emirates (11 dirham pp) of taxi (let op standaard duwen ze je in een zwarte luxe taxi (111 dirham), goedkoper is de normale taxi. Als het hotel het al wil regelen kost een enkele reis 150 dirham, niet doen dus! Zwembad op dak is redelijk klein met beperkte ligbedden in de zon. Bedjes zijn rond 10 uur al bezet. Ontbijt is 60 dirham pp. Erg duur voor een overigens goed ontbijt. In de mall is het veel goedkoper en 5 minuten lopen.

Keurig middenklasse hotel op 5 minuten afstand van de mall en daarmee van de metro en hop-on bus.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Zeer goede ligging en vriendelijk personeel.

Wifi is traag en je moet iedere keer inloggen als je buiten bent geweest.

Zeer goede ligging en vriendelijk personeel. Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Iets minder harde bedden

Locatie Mooi zwembad met heerlijke ligbedden op dak.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

lege minibar

lege minibar

• Beoordeeld op: 22 mei 2015

Locatie, service

Locatie, service

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Novotel Suites Dubai Mall of the Emirates