1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van 125 Hotel

Beoordelingen over 125 Hotel

Avenida Misiones #125, 3370 Puerto Iguazú, Argentinië

#4 van de 102 hotels in Puerto Iguazú

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 12

De bedden hebben gordijnen, wat echt privacy geeft op een...
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

In het douche hokje kun je nergens je droge kleding kwijt zonder dat ze nat worden. Dit kan verbeterd worden. Daarnaast was het zwembad zodanig vies dat er niet in kon worden gezwommen. Op de tweede dag van mijn verblijf heb ik geïnformeerd bij de receptie of ik een nacht kon bijboeken (aangezien ik 3 nachten had geboekt maar ik had een extra nacht nodig). Ze zeiden dat dit geen probleem zou zijn en dat het voor de zekerheid nog even zou checken. Ik heb hierna niks meer gehoord tot de volgende ochtend om 09:00 op dag 3. Toen werd mij verteld dat het hotel/hostel opeens was volgeboekt, alle kamers en bedden, en dat ik voor 10:00 moest uitchecken. Het personeel was niet erg vriendelijk op dat moment. Ik heb toen op booking.com gekeken voor een andere accommodatie en zag toevallig bij 125 toch nog een bed en twee kamers vrij dus boekte het bed voor de extra nacht. Ik ontving een boekingsbevestiging. Toen liep ik naar de receptie om te checken of mijn boeking was doorgekomen en toen werd ik meegedeeld dat ik echt niet nog een nacht kon blijven. Het personeel was op dit moment ERG onvriendelijk. Ze vroegen mij de boeking te cancelen, en ik gaf aan dit niet te kunnen doen want dan zou alles in rekening worden gebracht. Ik heb hun gevraagd de boeking te cancelen, maar dit is niet gebeurd en de volgende dag kreeg ik een mail dat ze me hadden aangegeven als No show. Gelukkig dankzij de service van booking.com heb ik niet voor die extra nacht boeking hoeven te betalen. De gehele situatie was overigens erg vervelend aangezien ik meteen mijn spullen moest pakken ik dezelfde ochtend nog een ander verblijf moest vinden en daarna moest verplaatsen. Ik ben erg teleurgesteld in hoe onprofessioneel het personeel van 125 hotel met de situatie is omgegaan.

De bedden hebben gordijnen, wat echt privacy geeft op een slaapzaal. Dat was super fijn. De accommodatie is nieuw. Ik kon snachts inchecken.

Aangenaam ho(s)telletje
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer.

De kamers zijn vrij gehorig.

Perfecte ligging om bus te kunnen nemen naar Iguazupark. Heerlijk eten in het restaurant Terra, daar in het hotel 125. Zeer vriendelijke mensen die daar werken, en die je goed helpen bij allerhande vragen.

Zeer vriendelijke eigenaar, erg behulpzaam!

Zeer vriendelijke eigenaar, erg behulpzaam! Locatie is naast de bus terminal dus erg handig. Kamers zijn nieuw, schoon en van alle gemakken voorzien. Daarnaast is er een leuk restaurant in het hotel met érg lekker eten. Zeker een aanrader voor je verblijf in Puerto Iguazu, al helemaal voor de prijs!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Budgethotel topper voor watervallen

Tv onbruikbaar, kleine kamer,

In stadscentrum, vlakbij bus naar cataratas en restaurants, ontbijt, regelde taxi voor transfertalk naar Brazilië voor 450 pesos, ipv de normale 600 pesos, wifi goed,zwembad, honden kwamen s avonds binnen slapen, goed systeem voor afsluiten ingang hotel, goede airco

• Bed op een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

Het was niet mogelijk iets langer te blijven na checkout tijd.

Echt een fantastisch hostel! Lekkere matrassen die ook privacy bieden, schone nieuwe badkamer met genoeg lekker douches, zwembad is heerlijk na de warme Lange dag en ontbijt is hartstikke goed!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Ik zou dit hotel aan iedereen die in Puerto Iguazu wil...

Ik zou dit hotel aan iedereen die in Puerto Iguazu wil verblijven kunnen aanraden. De ontvangst van de eigenares zelf was geweldig. Wat de kamer betreft was het prima in orde en de sanitaire voorzieningen heel schoon. Het ontbijt was goed en de gerechten voor het avondeten smaakte erg goed. Daarnaast was het personeel ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Kortom: een top hotel!!!

• Beoordeeld op: 13 januari 2019

Goede locatie en de eigenaren waren herl vriendelijk

Goede locatie en de eigenaren waren herl vriendelijk

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 25 november 2018

Super aardige, gastvrije mensen en fijne kamer!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer.

Super aardige, gastvrije mensen en fijne kamer!! Heerlijk ontbijt.

Verbleven in november 2018

De uitbaters waren zeer attent en vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer.

De uitbaters waren zeer attent en vriendelijk. Ideale locatie om rond te trekken. De meeste buslijnen voor excursies liggen op 150m.

het eten was voortreffelijk

Enkel WiFi in gemeenschappelijke zones

het eten was voortreffelijk

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Een hostel als een hotel

Vriendelijkheid, restaurant, locatie

Geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

Slechte WiFi, dunne muren, vuil zwembad, zeer onvriendelijk personeel, totaal geen respect voor privacy

Resultaat 1 – 12

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van 125 Hotel