Beoordelingen over Savoy Hotel 4-sterren

Av. Callao, 181, C1022AAB Buenos Aires, Argentinië

#105 van de 440 hotels in Buenos Aires

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Goede ligging, fijne bedden, slecht ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt buffet stijl, met ook hier slechte koffie. Gelukkig zit tegenover het hotel een koffietentje met erg lekkere koffie. Tijdens het buffet veel mensen, dringen bij het buffet. Had ik niet verwacht. Er lagen niet overal tangetjes, en 1x is zelfs het geroosterde brood van mijn man door een andere gast meegenomen. Ook is het 1x voorgekomen dat we nog iets van het buffet gingen halen, en toen ik terugkwam bij de tafel waren ze aan het afruimen. Er werd sorry gezegd, maar we kregen niet automatisch nieuw bestek, daar moest om gevraagd worden. Er zijn kledingregels voor het restaurant, maar deze werden niet nageleefd. Gasten in sportkleding, sportshirtjes. Had ik niet verwacht in het 'Savoy'. Weinig personeelsleden glimlachten, het leek wel of zij liever iets anders zou willen doen. Automatisch werd BTW berekend, terwijl wanneer je met een buitenlandse betaalkaart betaald je die niet hoeft te betalen, in een ander hotel is ons uitgelegd dat dat wettelijk bepaald is. Er werd niet gevraagd hoe wij gingen betalen, het werd berekend en wij moesten zelf aangeven dat we met een buitenlandse kaart gingen betalen. Toen werd de BTW eraf gehaald. Even opletten dus.

Bed was comfortabel, jongen met halflang haar aan de receptie was erg behulpzaam. De piccolo was ook erg behulpzaam! Gebouw erg mooi en supercentrale ligging.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

te mijden

Onbeleefd personeel. Sombere kamer. Wifi liet te wensen over. Pover ontbijt. Late check out: duur betaald, kamer werd niet opgeruimd, geen handdoeken, zeep of shampoo. Receptie onbeschoft toen we dat opmerkten. Is geen 4 sterren waard. Veel te duur voor wat het is.

Locatie, bij metro.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

perfect hotel met prima ligging om de stad te verkennen

Iets wat sombere kamer

prima ontbijt en kreeg zelfs een vroege incheck.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Het waren 2 fantastisch dagen

het zou fijner zijn als je wat eerder dan 3uur in je kamer zou kunnen

ineen woord perfect

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Mooie grote lobby met prima wifi, heerlijk ontbijtbuffet,...

Fitness viel een beetje tegen

Mooie grote lobby met prima wifi, heerlijk ontbijtbuffet, ruime kamers met lekkere bedden en aardigersoneel. Ook test van hotel is ruim van opzet met ruime hallen en trappen met hoge bewerkte plafonds

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Savoy Hotel