Beoordelingen over Vitrum Hotel 4-sterren

Gorriti 5641, Palermo, 1414 Buenos Aires, Argentinië

#40 van de 440 hotels in Buenos Aires

Goed verblijf in Palermo
    • Suite

De douche. We hadden een suite geboekt. De badkamer was heel ruim maar de douche echter was een hele kleine kabine en de kranen stonden buiten de kabine. Je moest dus continu in en uit de douche stappen als je de temperatuur wou regelen. Niet leuk en zeker niet wat je verwacht voor de prijs die je betaald. Ik ben er aan de receptie iets van gaan zeggen, ook omdat ik via Booking.com de prijs van onze kamer de dag na onze boeking met 50 euro per nacht zag zakken. Maar een korting kreeg ik niet. Jammer want als je een suite boekt verwacht je toch wel een comfortabele badkamer.

Het bed was zalig. De locatie is perfect. Het personeel vriendelijk. Het onbijt was niet slecht maar ook niet goed, maar dat is gewoon zo in Argentinië. Ik moest betalen voor een spiegelei maar dat was gefrituurd.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Uitstekend, modern Hotel met veel leuke restaurants in de buurt.
    • Studio met Terras

Kamer met prive balkon , heerlijk om op te zitten na een dag BA! Verwarmd zwembad ook een aanrader. Vriendelijk & behulpzaam personeel. Uitstekende ligging met hippe restaurants.

Heerlijk verblijf gehad, met veel rust en luxe!
    • Suite

Technisch onderhoud van kamers kan beter worden bijgehouden. Fitnessapparatuur was van matige kwaliteit.

Goed ontbijt, schone en zeer ruime kamers.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Klein, overzichtelijk hotel, je bent snel vanuit de...

Geen metro voor de deur

Klein, overzichtelijk hotel, je bent snel vanuit de hotelkamer in de lobby voor ontbijt. Geen wachttijden bij de lift. Klein, maar verfrissend zwembad