2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Karinthië
  4. Hotelbeoordelingen Döbriach
Oostenrijk Döbriach Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Haus Kärnten Beoordelingsscore: 8,2

“Zeer vriendelijke gastvrouw, fijn dat ik overdag gebruik kon maken van de eetzaal en dat thee en koffie altijd beschikbaar zijn!!”

• Hotel Trattnig Beoordelingsscore: 8,7

“Alles was perfect. Goed eten, de wellness was echt verrassend goed!”

• “de woning is zeer ruim en comfortable. Bij aankomst op de Kerstdag stond er een fles Proseco voor ons klaar :) De bedden waren gewoon uitstekkend. Zeer rustige omgeving, na dagje skien en thermen konnen we goed rusten. Fijf minuten van woning bevindt zich fijne restaurant Charlie met lekkere gerechten en fijne sfeer.”

• Haus Kärnten Beoordelingsscore: 8,2

“We kwamen op een moment dat er niemand van het huis aanwezig was. De sleutel van onze kamer lag netjes klaar. Wat een vertrouwen! Kamer netjes en een balkon. Hier hebben we heerlijk nog even van de zon genoten.”

• Hotel Trattnig Beoordelingsscore: 8,7

“Locatie. Grote kamer, veel faciliteiten voor kinderen”

• “Deze accommodatie is heel overzichtelijk, ruime kamers en gang. Super het speelgoed in een van de kamers, de kinderen hebben hier erg van genoten! De woonkamer is erg comfortabel en mooi ingericht. De parkeerplaats is ruim en in het dorpje is veel op loopafstand. Wij hebben hier een goede tijd gehad!”

• Haus Kärnten Beoordelingsscore: 8,2

“Het ontbijt was uitgebreid en het hotel zag er leuk uit met al de bloemen aan het pand.”

• Seeblick Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtig panorama uitzicht over het meer en mooi groot balkon met volop 🌞”

• Haus Kärnten Beoordelingsscore: 8,2

“Gemoedelijkheid van de gastheer/vrouw.”

De 15 beste hotels in Döbriach