2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Tirol
  4. Hotelbeoordelingen Gries am Brenner
Oostenrijk Gries am Brenner Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ferienwohnung Kerschbaumer Beoordelingsscore: 9,5

“Aanreistijd is onbelangrijk, er hangt een sleutelkastje naast de deur. Personeel is behulpzaam als er een probleem is. Je hoeft niet in te checken en ook niet uit te checken. Het appartement is zeer schoon en goed onderhouden.”

• Haus Berghof Beoordelingsscore: 9,4

“Alles was prima in dit familie Haus. Aardige mensen. Kamers mooi ingericht en vooral ook schoon. Lekker gegeten daar.”

• Haus Berghof Beoordelingsscore: 9,4

“1 nacht verblijf na ski in Dolomieten. Zeer mooi verblijf. Mooie kamer, Kraak proper ! Zeer vriendelijke Gastvrouw. Een handdoek kiezen na het douchen geeft keuzestress. Zeer lekker ontbijt waar ongelofelijk veel energie is ingestoken. We komen zeker terug. Ik lees in andere reviews dat de weg naar boven een probleem is. In de bergen rijden en drie haarspeldbochten nemen is niet voor iedere chauffeur weggelegd :-) Op GPS 47.037420, 11.480709 is een splitsing waar je best links neemt, waar de GPS je rechts stuurt in een smaller wegje. De weg links is breder en gaat nadien toch rechtsaf. Negeer hier de GPS dus voor 100m.”

• Haus Berghof Beoordelingsscore: 9,4

“Super netjes, heel goed bed, uitgebreid ontbijt en heel hartelijk onthaal”

• Ferienwohnung Kerschbaumer Beoordelingsscore: 9,5

“Het appartement was zeer compleet en prettig. We waren er maar twee nachten, maar ook zeer geschikt voor een langer verblijf. Eigen auto wel aan te raden.”

De 5 beste hotels in Gries am Brenner