Beoordelingen over A Casa Kristall 4-sterren

Gebaseerd op 169 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Geweldig!
    • Appartement Quattro Grande

Als ik dan toch een negatief puntje moet noemen dan is het niet de afstand, maar de weg naar de skibushalte. Afstand is ongeveer 150 meter maar dan wel via een behoorlijk steile weg.

Het appartement heeft echt onze verwachtingen overtroffen. Alles was nagenoeg nieuw, echt super. Klein zwembadje, heerlijke sauna en stoomcabine. Kortom een echte aanrader!

Fantastische accommodatie net buiten Solden
    • Appartement Quattro Grande

Wij hadden een appartement zonder de zon op het balkon. Voor mensen die niet skiën wel wat jammer.

Accommodatie buiten Solden in Kaisers. Solden prima bereikbaar met ski bus die om de 10 minuten gaat.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Onbeschofte manager, verschrikkelijke ervaring
    • Penthouse Appartement

De houding van het personeel is echt belachelijk. We hadden een klacht omdat de aanwezige massagedouche niet werkte. We zijn elke dag van ons verblijf bij de receptie langs geweest en keer op keer werd er gezegd dat de douche zou worden gerepareerd. Er is de hele week niemand geweest om de douche te maken. Toen we hierover een klacht indienden bij het uitchecken, kwam de manager zijn kantoor uit stormen en begon tegen ons te schreeuwen dat we niet goed konden lezen. Er zou nergens in de beschrijving van het appartement staan dat er een massagedouche aanwezig is. Dit was erg intimiderend en beangstigend. Het is bij A Casa blijkbaar normaal dat er faciliteiten in het appartement aanwezig zijn die niet bedoeld zijn om te functioneren. Erg vreemd. Op de vraag waarom er de hele week is gezegd dat de douche zou worden gemaakt kon geen antwoord worden gegeven. Ook na een klacht via booking.com blijft A Casa beweren dat onze klacht onterecht is. Verder is er geen restaurant meer aanwezig. De ruimte waarin het restaurant zich bevond wordt momenteel omgebouwd naar extra appartementen. Daarnaast is het, wanneer alle appartementen zijn volgeboekt, blijkbaar niet toegestaan om het zwembad en de sauna te gebruiken als je in A Casa Kristall verblijft. Dit is alleen voor gasten van A Casa Saphir. Dit staat nergens vermeld. Ik heb dit nog nooit gezegd in een review, maar ga hier alsjeblieft niet heen!! De manier waarop het personeel je behandelt gaat echt alle perken te buiten. De 5,4 die booking.com als gemiddelde heeft berekend is dus eigenlijk nog veel te hoog voor deze accommodatie.

Het penthouse appartement dat we hadden geboekt was goed schoongemaakt en redelijk goed onderhouden. Het uitzicht is mooi.

Uitstekende tijd gehad
    • Appartement Immenso

Prettige bijkomstigheid was het gratis verkrijgen van de otztal premium card via de accommodatie waardoor je met het gezin in de zomer een hoop activiteiten met korting kunt doen

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Alles was modern
    • Appartement Piccolino

Werden een beetje onverschillig behandeld,met inchecken, voelde niet prettig aan. We hadden geen uitzicht en een andere kamer met wel uitzicht was beduidend duurder dus dat hebben wij niet gedaan.

Alles was modern

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Mooi huis, super week gehad. Jammer van de feestgangers
    • Penthouse Appartement

Jammer dat het zwembad pas om 12 uur opengaat met een kleine meid thuis. Sölden is een feest dorp. Ook al ligt dit iets buiten het dorp wordt er hier ook door gasten flink gefeest. Helaas hadden wij een groep jongeren onder ons zitten die om zeer late tijdstippen nog eens flink uit hun dak gingen met muziek, springen en gillen. Dan is het zeer lastig dat er geen 24 uur receptie is Er wordt hier dan niets aan gedaan. Na 2x klagen in de ochtend ging de muziek ietsje zachter maar de rest van het geluid niet. Wij hebben hier zeer veel last van ondervonden. Daarom gaan wij nooit meer terug naar zo'n soort dorp! Mocht je zelf wel van een feestje houden de taxi's rijden af en aan met beschonken mensen!

Wij hebben een prima vakantie gehad in het Penthouse. Mooi ruim appartement met heerlijke grote/complete keuken. In de middag heerlijk zwemmen met 1 jarige dochter. Zaten naast de lift maar hebben deze totaal niet gehoord Halverwege de week kregen wij netjes weer nieuwe handdoeken en werd alles beetje opgefrist

Heerlijk huis met geweldige service
    • Appartement Immenso

Netjes schoon, bedden werden wekelijks verschoond, voldoende badlinnenheer. Supervriendelijke mensen. Fijne app voor dagelijks verse broodjes

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Heerlijk zwembad en sauna.

Geen authentieke sfeer

Heerlijk zwembad en sauna. Net appartement. Allemaal voor weinig geld (in lente).

KOFFIE WAS UITMUNTEND BIJ DE BAR

KOFFIE WAS UITMUNTEND BIJ DE BAR

Dat het toch verder van ski lift was dan gedacht

• Appartement Quattro Grande

Tv woonkamer functioneerde niet en kamers gehorig

Comfortabel, maar niet sfeervol
    • Appartement Grande

Wij zaten in een kamer grenzend aan de parkeerplaats, dat was niet prettig

Zeer schoon, luxe

Zeer mooie en luxe accomodatie

Afstand tot centrum

Schoon appartement en de wellness

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Uitstekende accomodatie, zeker aan te raden.

geen klachten

Per slaapkamer was er een badkamer met toilet.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Heerlijk appartement
    • Appartement Quattro Grande

Ontbijtservice was perfect! Daarnaast een mooi appartement en fijn dat er een sauna/stoombad/mini zwembad bij was

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Goed appartement om te verblijven, er is alles wat je nodig hebt.
    • Appartement Grande

Helemaal niets

De kamer en de ligging vanaf het dorp

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Waaawww
    • Appartement Quattro Grande

Te veel kinderen in de welnes gedeelte ! Na zeker uur kinderen niet toe gelaten ,gewoon voor de rust!!!

Prijskwaliteit uitstekend

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

vriendelijk
    • Appartement Piccolino

Er mochten honden in het restaurant? kamerbreed tapijt en er waren veel honden aanwezig

vriendelijk grote kamer met veel ramen

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

De ruimte.

We konden niet lopen naar het centrum en er werd gerookt bij de receptie.

De ruimte. We waren met 2 stellen. We hadden 2 gelijke slaapkamers met allebei een badkamer. De bedden waren prima en de voorzieningen ook. Goed voorziene keuken en broodjesservice. 3 minuten rijden vanaf de gondel en lekker rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 11 maart 2016

Fijn dat er een restaurant in het pand aanwezig is en een...

Kleine problemen met mijn dubbele creditkaart afschrijving. Na mijn email is het bedrag teruggeboekt.

Fijn dat er een restaurant in het pand aanwezig is en een broodjesservice is. Fijn dat iedere slaapkamer een eigen toilet heeft. Halverwege de week wordt de kamer schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

De ruimte.

Er waren een aantal kleine zaken kapot in het appartement. Het hotel rook naar sigaretten. Nadat er melding van gemaakt was was het minder. Het hotel heeft op het gebouw een andere naam staan dan Kristall. Hijskranen bij de buren voor de bouwwerkzaamheden zijn een beetje jammer voor het uitzicht verder geen geluidsoverlast. binnenbad was eigenlijk een dompelbad. Te klein om te zwemmen. Na sauna heerlijk om te verkoelen. Voor kinderen niets te doen in hotel.

De ruimte. Groot appartement. Mooi uitzicht met verschillende balkons. Het eten in het restaurant is voortreffelijk. Ligt ideaal tussen verschillende liften.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

elke ochtend broodjesservice !

Weinig ruimte om buiten te zitten bij mooi weer. Slechts 1 x schoonmaak/wissel handdoeken bij verblijf van 1 week. Wasmachine niet aanwezig zoals vermeld op de site

elke ochtend broodjesservice ! Gratis Ötztalpas in de zomer voor gratis entree voor o.a. zwembaden, gondelbanen en midgetgolfen. In accommodatie mooie wellness en lekker restaurant om te eten

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Ruime slaapkamers en vaatwasser

geen stoomdouche aanwezig (wat wel op de foto afgebeeld staat) Sauna gelegenheid was niet in het geheel open

Ruime slaapkamers en vaatwasser

• Beoordeeld op: 2 april 2016

sauna/ zwembad

afstand skilift

sauna/ zwembad

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

Ruim appartement, lift aanwezig, eigen parkeerplek en...

Prijs/kwaliteit van het restaurant

Ruim appartement, lift aanwezig, eigen parkeerplek en broodjesservice

• Beoordeeld op: 7 april 2015

De slaapkamer met douche ruimte en de sauna waren prima

De ruimte van de woonkamer is klein

De slaapkamer met douche ruimte en de sauna waren prima

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.