Beoordelingen over Aparthotel Adagio Vienna City 4-sterren

Uraniastraße 2, 01. Innere Stadt, 1010 Wenen, Oostenrijk

#207 van de 316 hotels in Wenen

Ruime studio nabij het levendige Schwedenplatz
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

Je weet het van tevoren maar er wordt niet iedere dag schoongemaakt op de kamer. Je kunt wel bij de receptie schone handdoeken vragen. Wellicht lag het aan onze kamer aan de stadskant, maar je hebt tot in de avond/vroege nacht redelijk wat geluidsoverlast van sirenes over de grote weg waaraan het hotel is gelegen. Ook vond ik het opmerkelijk dat er bagageopslag is, maar je krijgt geen bonnetje of iets dergelijks om je bagage weer op te halen. Dat geeft me een minder veilig gevoel. Iedereen kan dus gewoon je bagage weer ophalen.

Ruime kamer/studio. Goed onderhouden. Fijne badkamer. We hadden uitzicht op de stad en de rivier. Er is openbaar vervoer voor de deur (naar centrum en Prater) en op korte loopafstand bij Schwedenplatz. Voldoende eettentjes en winkels in de buurt en alle bezienswaardigheden in het centrum zijn prima te bewandelen. De locatie van het hotel geeft gelegenheid om ook de buurtjes aan de overkant van de rivier te ontdekken.

Een tegenvaller qua accommodatie.
    • Studio

Zeer matig, omdat er geen roomservice was bij een verblijf minder dan acht dagen. Moest met vuile handdoeken naar de receptie om ze om te wisselen. Ook toiletpapier moest worden opgehaald. De kamer werd niet schoongemaakt. Absoluut geen vier sterrenhotel en ook veel te duur voor het geleverde.

De lokatie

Geweldig hotel voor een prima prijs voor als je in korte tijd veel van de stad wilt zien.
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

Geweldige buurt, loopafstand op veel verschillende leuke tentjes. Openbaar vervoer (tram) stopt voor deur en de metro ligt op loopafstand. Loop je iets verder dan zit je meteen in de binnenstad,. Vriendelijk personeel, altijd beschikbaar voor vragen.

Correcte service
    • Studio

Geen verluchting in de kamer.

Ligging bij tramhalte 1 en 2 . Met tram 2 kan men tot volksgarten over de ringstrasse en met tram 1 verder over de ringstrasse tot hotel. Recht over hotel aan het water is het goed eten bij Urania. Neem voor het openbaar vervoer een wochenkarte. Geldt van maandag tot zondag.

kamers waren goed en schoon douche was heerlijk het ontbijt...
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

wij hadden een taxi besteld niet via de receptionist.de taxichauffeur werd geschoffeerd en mocht geen plaats nemen in de lobby om ons te helpen met de koffers .werd naar buiten gestuurd .heel onvriendelijk allemaal.

kamers waren goed en schoon douche was heerlijk het ontbijt was goed .tip:ommelet was oud en droog wat vaker aanvullen zou wenselijk zijn.

Het appartement ligt dicht bij de tramstop en op loopafstand...
    • Studio

Jammer dat vanwege de brandveiligheid de ramen die uitkomen op het binnenplaatsje niet open kunnen.

Het appartement ligt dicht bij de tramstop en op loopafstand van veel bezienswaardigheden! Mooi en schoon appartement. Prima bedden en alles aanwezig. En zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

locatie uitstekend en praktisch omdat je zelf kan koken.
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

fitness apparatuur was krakkemikkig. Wifi is gratis maar niet veilig. Voor beveiligd wifi moet je bijbetalen.

locatie uitstekend en praktisch omdat je zelf kan koken. Interieur is basic, voor ons voldoende.

Voor kortstondig verblijf is het een prima verblijf.
    • Studio

Ruimte van de kamer erg klein, zeker als je wilt koken en eten aan eettafel (bureautafel), matrassen erg hard.

Badkamer was schoon en douche werkte prima

Goed gelegen
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

De batterij in de afstandsbediening was verroest. De TV werkte daardoor niet. De nachtkastjes staan zodanig naast het bed dat het moeilijk is om in en uit bed te komen. Er is geen stopcontact in de badkamer .

De locatie . Goed bed

De locatie, ov voor de deur, op loopafstand van oude...
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Stad

Bij inchecken moest direct de hele factuur betaald worden, zonder nog een voet in de kamer te hebben gezet! Ook moesten we een verklaring tekenen van 500 euro boete bij per ongeluk afgaan rookalarm door bijvoorbeeld gebruik van de oven. Receptionist ratelde een standaard verhaal af, niet gastvrij ontvangen. Kamer zeer stoffig, plakkerige lichtknopjes, etensresten van vorige bewoners op de stoelen. Geen dagelijkse schoonmaak van de kamer. Niet vier sterren waardig.

De locatie, ov voor de deur, op loopafstand van oude binnenstad, Prater en Hundertwasserhaus.

Praktische plek op een geweldige lokatie
    • Studio

We hebben het apartement hotel als apartement gebruikt en zelf ons kostje gezocht. Dat beviel prima want het is een erg leuke omgeving aan de rand van het oude centrum. Aan het water (Donau-kanaal) is eten, drinken en meer dan genoeg vertier aanwezig. We hadden heel erg geluk met het weer. De hipster-tentjes hadden veelal standstoeltjes gezet (in het zand) en qua eten kon je kiezen uit meer dan 20 varianten. Als je het wat chiquer wou dan waren er ook nog coctail-bars en een super-deluxe grote jachthaven-boot. In de avond waren overal bandjes aan het spelen, of was er een live-DJ-show aan de gang. De muziek varieerde van superhippe 2017 DJ-shows tot jazzy bandjes compleet live (en alles daartussenin) Verder hebben we overdag een heel grote aquarium-dierentuin bezocht. (Haus des Meeres) Ik keek echt mijn ogen uit. Op het dak was een super chique restaurant waar je een prachtig uitzicht had over de stad. De aquarium dierentuin was gevestigd in één van de grote betonnen afweergeschut-bunkers die je overal in Wenen nog kunt terugvinden. Op elke verdieping (10 in totaal) waren verschilllende aquaria, maar ook tuinen met apen en vogels. Het was echt een leuke plek voor jong en oud. Er waren veel Weense gezinnen. Deze keer was onze visite aan Wenen niet gericht op alle historie, maar op het bruisende leven in een grote moderne stad. Heel erg leuk!! O ja... en als kers op de taart, we waren er in het weekend van zaterdag laat in de middag tot mandagmorgen 6.00 uur. Hierdoor konden we onze auto gratis parkeren op de hoek van de straat!

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Prima uitvalsbasis voor een citytrip!
    • Studio

De kamer was erg klein en het bed was in feite een opklapbed dus het sliep niet zo comfortabel.

De ligging is erg goed als uitvalsbasis om de stad te bezoeken. Tram 1 en 2 stoppen voor de deur. Het personeel is vriendelijk en op de kamer was al het nodige aanwezig. We lagen aan de achterkant dus het was heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Afstand tot centrum prima, maar kies volgende keer ander hotel.
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

Airco werkte niet, met raam open veel lawaai van ambulances, vertrekpunt naast t hotel. Licht badkamer werkte niet, na melding half gerepareerd. Wel aanvulling handdoeken, niet van toiletpapier.

Ruime badkamer. Aanwezigheid keuken.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Een erg mooie kamer, met grote en luxe badkamer.
    • Studio

Er is vrij weinig bestek en dergelijke, van alles precies twee. Dus als je meerdere keren wil eten op een dag (ontbijt en avond eten) zul je toch moeten afwassen (of meerdere keren op een dag de vaatwasser aan zetten, maar dat vonden wij nogal zonde)

Een erg mooie kamer, met grote en luxe badkamer. Niet heel erg groot, maar het bed is omhoog te klappen zodat er wel ruimte is om aan een tafel te eten. De vaatwasser was heel erg fijn

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Perfecte locatie, maar slecht voor de rug
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

Waardeloze harde matrassen! En waardeloze kussens met vieze onderslopen. Een 4 sterren accomodatie onwaardig. Hadden allebei last van onze rug na slechts 1 nacht, en we bleven er 4.

De centrale locatie

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ruime kamer
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

Handdoeken worden niet gewisseld, die moet je zelf bij de receptie halen. Hoop stof onder het bed.

Ruime kamer Fijne douche 5 minuten lopen naar de metro 10 minuten lopen naar het centrum

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Bijzondere locatie en ambiance
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

Afwikkeling betaling. Anderhalve week na betaling met creditcard is er ongevraagd 500 euro garantstelling afgeboekt bij inchecken en na betaling van de rekening met zelfde kaart bij checkout nog niet retour. Gaat nu tijd en moeite kosten om het terug te halen. Niet goed.

Voortreffelijke kamers, ruim en sfeervol ingericht

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Goed hotel
    • Studio

Het raam kon niet open in verband met brandveiligheid waardoor we niet konden luchten. Dit in combinatie met de verwarming die niet uit kon zorgde er voor dat het te warm was op de slaapkamer.

Het was schoon.
    • Studio

Ongezellige kamer zonder uitzicht. Klein raam en daarom ook erg donker.

Het was schoon.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Aanrader
    • Studio

De ligging, het personeel, schoon, fijne kamer met uitzicht op de stad.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Echt heel fijn aparthotel!

Matras, dekens, kussen

Ligging, grootte kamer, service

Algemeen zeer goed
    • Studio

Verluchting/ramen kunnen niet geopend worden

Soepelheid in algemeen

het was voortreffelijk en aan te bevelen!

niets!

's avonds konden we in de ontbijtruimte zitten kaarten met onze zelfmeegebrachte drankjes.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prima.
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

Zeer aardig personeel, goede kamer. Prima locatie, vlakbij hippe strandbarretjes aan het donaukanaal.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Goed hotel.
    • Studio

Goed hotel. Vlak bij het centrum.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Gelegen dicht bij openbaar vervoer
    • Studio

Jammer dat er geen bar aanwezig is, enkel automaten met drank en snoep

Gelegen dicht bij openbaar vervoer Zeer ruime kamer

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Fijne studio, goede ligging, goede verzorging
    • Studio

Heel erg warm en met airconditioning niet goed af te koelen

Ruime studio, gemak van kitchenette en schone en mooie badkamer

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

alleen dat de ramen niet open konden het was een beetje warm...
    • Studio

alleen dat de ramen niet open konden het was een beetje warm binnen

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Een aanrader!
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

Appartement gewoon goed & verzorgd en prima plek in de stad.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Hard bed

Hard bed

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Geslaagde stedentrip mede door luxehotel
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

Het was er erg warm binnen.

Moderne inrichting, supervriendelijk personeel, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Prima hotel als je de stad wilt verkennen
    • Studio

Ontbijt was vrij prijzig maar weinig keuze. Je kunt beter gaan ontbijten op de mooie plekjes in de stad

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Fijne mooie kamers. Goed schoon gemaakt.
    • Superior Studio met Uitzicht op de Stad

Prijs ontbijt. €14,00 is te duur voor het ontbijt.

Locatie. Dichtbij het centrum

• Beoordeeld op: 24 november 2015

openbaar vervoer voor de deur

In kamer 107 was er een toilet voor minder validen maar bad was voor zo iemand ongeschikt en douche zonder douche gordijn eigenlijk ook.

openbaar vervoer voor de deur

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Goede locatie, met uitstekende verbindingen voor openbaar...

vlekken in de vloerbedekking. Dat kan niet onopgemerkt kunnen blijven en daar had beslist iets aan gedaan moeten/kunnen worden. Er had wel 1 stoel extra mogen staan i.v.m. appartement-karakter van de kamer.

Goede locatie, met uitstekende verbindingen voor openbaar vervoer. Op loopafstand van centrum. Ruime kamer, prettig personeel, dat snel reageerde op een technisch probleempje.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Locatie geweldig: bij 2 tramlijnen en 5 min van metro, 15...

Geen goede pan om te bakken. Lakens beetje warm en bed niet geweldig.

Locatie geweldig: bij 2 tramlijnen en 5 min van metro, 15 min wandelen naar Dom. Goede badkamer. Kamer met extra tafel en stoel goed in te richten. Goed uitgerust met magnetron en stofzuiger.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Goede bedden, ruime kamer, mooi interieur.

De douche stroomde over waardoor de grond zeiknat werd. Ook werd het water continu kokendheet en ijskoud. Geen mooi uitzicht over de binnenplaats.

Goede bedden, ruime kamer, mooi interieur. De voorzieningen werkten voor de rest erg goed.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

locatie vlakbij metrostation en op de rand tussen de...

Geen wifi hoewel ze aangeven dat er gratis wifi beschikbaar is (we zagen andere gasten bij de receptie klagen en zelf hadden we ook geen access)

locatie vlakbij metrostation en op de rand tussen de binnenstad en andere bezienswaardigheden zoals prater

• Beoordeeld op: 29 april 2016

Austrian Airlines last vluchten af vanuit Brussel en wij...

Alles!

Austrian Airlines last vluchten af vanuit Brussel en wij worden niet vergoed voor onze uitgaven: schandalig!

• Beoordeeld op: 29 november 2015

De kamer was erg benauwd, er kon geen raam open en de...

De kamer was erg benauwd, er kon geen raam open en de verwarming kon niet lager.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Vriendelijke staf.

Vriendelijke staf. 24-uurservice balie. Locatie vlakbij centrum en Schwedenplatz.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

ruime kamer, heerlijke douche, prima keukenblok

ontvangst was super, maar bij vertrek stond een oudere man bij de receptie bij wie te veel moeite was

ruime kamer, heerlijke douche, prima keukenblok

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Centrale ligging

Het raam op de kamer kon niet open, airco was niet aanwezig terwijl dit wel geboekt was.

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

kwaliteit van de kamer

prijs van het ontbijt veel te hoog.

kwaliteit van de kamer

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Ruime studio's midden in het centrum van Wenen!

Ruime studio's midden in het centrum van Wenen!

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

Ligging, ruime kamer

Ligging, ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Volwaardig appartement met alle nodige faciliteiten in de...

Bed was wat hard

Volwaardig appartement met alle nodige faciliteiten in de buurt

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Alles bewandelbaar,goede service .

Alles bewandelbaar,goede service .en zeer vriendelijk personeel.luxe.

Er zijn ook 20 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Aparthotel Adagio Vienna City