Beoordelingen over Alpenhotel Dachstein 3-sterren

Unterjoch 38, 4822 Bad Goisern, Oostenrijk

#7 van de 9 hotels in Bad Goisern

Prima hotel, comfortabele kamer, goed ontbijt
    • Comfort Vierpersoonskamer

De hoofdgerechten die gekozen konden worden voor het diner vielen bij onze kinderen wat minder in de smaak.

Het ontbijt was prima, genoeg keuze. De kamer was groot genoeg. Ik vond de bedden comfortabel. Het zwembad was niet groot (onze eerste indruk was dat het zwembad niet groot genoeg zou zijn voor alle gasten van het hotel). Dit bleek mee te vallen. Wij vonden het fijn om gebruik te maken van de stilteruimte naast het zwembad en de jacuzzi buiten. Ondanks dat het een groot hotel is, hebben wij het niet als 'massaal' ervaren.

Wat bovenstaande vraag betreft nergens iets te vinden.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Dat men steeds de auto moet nemen naar Goisern om 's avonds iets te eten men is bijna verplicht van half pension te nemen. Maar aan dit kan men weinig doen en zal steeds zo blijven denk ik. Voor de rest alles 100 % in orde luxe kamer met gezellig terrasje.

Wat bovenstaande vraag betreft nergens iets te vinden. Voor de rest was alles uitstekend. Heb een paar avonden van de kaart gegeten en was zeer goed de prijzen lagen tussen de € 19,00 en de € 24,00 zonder drank. Het half pension is volgens uw gegevens € 18,00 per nacht wat ongeveer overkomt met de kaart. Ik denk dat men beter van de kaart eet. Tuurlijk in het ander hotel dat ik gedaan heb voor 5 nachten in Kirchberg "Alpenhof" dit was maar € 6,00 per nacht en uitstekend. Alpenhotel Dachstein is slecht te vinden via Unterjoch 38 Goisern. met gps deze stuurt u recht omhoog naar Unterjoch en men komt niet in het centrum van Goisern. In Goisern centrum waar de politie is,iets daar voorbij staan groen wegwijzers met ook het hotel Dacgstein deze heeft men maar te volgen na +/- 100 m. weer een weg wijzer en na +/- 50 m. weer één de laatste gewoon omhoog en maar te volgen mooi gelegen.

Goed hotel met mooie prijs-kwaliteitverhouding.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Hoewel het hotel goed scoort vond ik de bediening in de ontbijtzaal minder. Hoewel je kan ontbijten tot 10u, begint men al vanaf 9u45 ostentatief op te ruimen en zelfs gerechten weg te nemen. Sterker: op dag van vertrek was mijn tafel om 9u30 reeds afgeruimd (de tafels worden toegewezen, je kan niet zo maar ergens gaan zitten).

Het hotel beschikt over zeer ruime kamers met mooi uitzicht, kleine zithoek, tussenruime met eettafeltje en badkamer. Alles is basic maar voldoende, zeker voor een actieve buitensporter.

Viel tegen.

Prijs voor wat je krijgt is niet reeel

Locatie beetje buiten de plaats Flink klimmetje nog met de fiets

Vriendelijk personeel Goede wellness

Mooie locatie maar verouderd hotel
    • Comfort Driepersoonskamer

Eén avond gegeten in het hotel, maar eten viel tegen, je kan beter restaurantje in de buurt zoeken.

Heel mooi uitzicht over het dal, kamers gewoon ok.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Mooie ruime kamers met prachtig uitzicht aan de dalkant.

Het ontbijt viel tegen qua kwaliteit, er was voldoende keuze echter mindere kwaliteit.

Mooie ruime kamers met prachtig uitzicht aan de dalkant.