Beoordelingen over Hotel Alpenkrone 4-sterren

Filzmoos 133, 5532 Filzmoos, Oostenrijk

#12 van de 17 hotels in Filzmoos

gezellig ietwat verouderd hotel met een goede prijs kwaliteitsverhouding

druk restaurant waar je kort bij elkaar zit en je binnen het uur je 4 gangen menu (kleine porties) geserveerd krijgt bijbetalen voor kamer met zicht op het dal (wat niet aangegeven staat als je boekt)

heerlijk ontbijt-veel keuze

prettig en voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Dorp

parkeren rondom hotel moeilijk stoelen op de kamer kunnen wat gerieflijker, voorzieningen voor gebruik eet ruimtes voor mensen die een hond bij zich hebben is zeer matig

ligging van hotel, vriendelijk personeel,

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Heerlijk!

De sauna was wat aan de kleine kant en de beschikbare ligbedden wat krap bemeten voor de grootte van het hotel. Een verbeterpuntje voor de toekomst, maar zeker geen echte tegenvaller.

Prima hotel, mooi gelegen en binnen een half uur op alle grote pistes buiten Filzmoos. Zeker met kinderen een aanrader! Kamer en badkamer waren zeer netjes en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We komen er zeker nog eens terug, maar dan met de kinderen!

Eerlijk hotel met correcte prijzen, kamers en eten. Spijtig van die vergeten smile...

- dunne muren of extreem dove buren (TV stond loeihard de hele avond en ochtend - wie kijkt er nu TV op verlof ???) - op het meisje van de tafelbediening na allemaal nogal stuurs en kort personeel (niet de gebruikelijke gezellige Oostenrijkse glimlach en vriendelijkheid)

Eerlijk uitgebreid ontbijt en elke dag keuze uit 3 menus (vlees, vis, veggie) en lekkere wijnen, propere ruime kamer, mooi uitzicht, gezellige sauna met een stoombad, een sanarium met rustige muziek en een bloedhete sauna, geen tapijt op de kamer, balkon als diepvriezer, super zicht vanuit eetruimte op de bergen

Niets!! Gewoon top!

Heerlijk ontbijt, prima diner, heerlijke kamer, uitstekende welness, lekker zwembad, uitstekend personeel, Gewoonweg een heerlijk hotel. Het enige nadeel is dat straks iedereen in het hotel wil en wij mogelijk achter het net vissen

Perfect

Diner te vlug geserveerd.

Kamers waren zuiver netjes en groot. Een extra vermelding verdiend het bed super. Personeel fantastisch, een minpuntje dat het diner te vlug geserveerd wordt daar mag wat pauze tussen zitten!! Het hotel bevind zich ruim 1,5 km vanuit t dorp op een helling voor vakantiegangers zonder vervoer is dit heftig, om te lopen! Bovendien beschikt t hotel over een fijne sauna, dampbad en een heerlijk zwembad. Dus aan te raden. Skigebied Flachau uitstekend.

Heerlijke ski vakantie gehad onder een stralende blauwe hemel!

Niks.

Mooie ligging op de berg, je wandelt zo naar t dorpje Filzmoos. Skieen is hier fantastisch voor de beginner zoals ik. Eten is incl, je kunt elke morgen kiezen uit 2 menu's, het eten is voldoende en smaakvol, de prijs is in verhouding met de kwaliteit van het eten. Niks hoogstaand, maar gewoon smaakvol. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Goed hotel op een mooie locatie

Het hotel ligt wat hoger dan het dorp en is daardoor in de winter te voet of met de auto soms wat minder gemakkelijker bereikbaar. De hoofdweg naar het hotel werd tijdens het verblijf wel goed bijgehouden.

Prima hotel met uitstekende faciliteiten. Ruime en schone kamer. Ontbijt was goed met ruime keuze en avondeten was erg goed, bestaande uit een 4-gangen menu. Na een dag wintersporten is het 's avonds goed vertoeven in dit hotel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

ontbijt was zoals verwacht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Dorp

het hotel is geen lid voor toeristenaccomodaties ( gratis busverbindingen of andere bezienswaardigheden in de omgeving .....voor alle accomodaties moet betaald worden.

ontbijt was zoals verwacht....ontbijtbuffet ok .....en alles werd regelmatig aangevuld.

Triestige sfeer in heel het hotel.

Triestige sfeer in heel het hotel. Eten ondermaats, restaurant zeer ongezellig. Kamer (in bijgebouw) onaangenaam, muffige geur. Hotel is absoluut geen 4 sterren waard. Gelukkig bleven we maar 1 nacht.

Heerlijke vakantie gehad in hotel Alpenkrone!

Het personeel was erg vriendelijk en de kamer was prima (fijn bed en badkamer mooi schoon en fris). Lekker ontbijt en iedere dag de keuze uit twee menu's voor het diner, allebei heerlijk! De vakantie in Alpenkrone is ons erg goed bevallen.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Heerlijk ontbijt;

Het zwembad is aan de kleine kant. Het is erg warm op de kamers.

Heerlijk ontbijt; ook het diner is goed. Fijne sauna; mooie snookertafel. Gezellige bar. Vriendelijke personeel. De kamers met dorpzicht hebben een schitterend uitzicht. Met de gratis skibus ben je zo bij de pistes.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Diner was goed, elke avond een verrassing.

Helaas konden wij ons raam niet echt open zetten doordat er rokers onder ons op het balkon stonden te roken.

Diner was goed, elke avond een verrassing. Ontbijt buffet was ook erg goed!

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

geweldig, zeker aan te bevelen

Wij waren heel tevreden met onze hotel keuze, je weet wat je boekt en ziet op de foto's wat je te wachten staat dus dat mensen schrijven dat het gedateerd is vind ik beetje dom, kamer was schoon en de bedden waren voortreffelijk! Nog nooit zo lekker geslapen op vakantie. Matrassen waren nieuw en je kon kiezen of een harde of de zachte kant, ook het dekbed was heerlijk. Ontbijt was uitgebreid altijd verse broodjes en alles wat wenselijk is. (voor de fanatieke wintersporters zou het een half uurtje eerder kunnen ipv 8.00uur...) Het diner was goed, we vonden het kleine voorgerechtjes altijd een verrassing zo lekker! Je kunt kiezen uit vegetarisch menu, of twee soorten keuze menu welke altijd zeer gevarieerd waren en lekker (in onze week hadden we keuze uit twee keer vis, heel lekker). Personeel was zeer vriendelijk en vroeg of hij nog moest, wachten, of de volgende ronde van het menu kon uit serveren. De sauna was een heerlijk na een dag skiën.(badjassen en handdoeken verkrijgbaar aan de receptie. Wij vond de prijs kwaliteit verhouding uitstekend! Wifi kon beter(onze kamer lag aan het eind van de gang)

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Fijne skivakantie in een oké hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Dorp

Het eten was erg lekker en goed, maar ook niet heel erg bijzonder. Zo was er elke dag een keuzemenu, maar stond er helaas maar 1 dag vis als optie op het menu. Helaas waren er gedurende onze vakantieweek ook een aantal mensen die weinig ervaring hadden de regels en gebruiken van de sauna; deze zaten in de sauna in zwembroek zonder handdoek op de bankjes. Dat was erg onhygiënisch. Sauna is overigens wel recent en mooi. Je ziet aan veel dat men continu werkt aan het verbeteren van het hotel. Zo zit er veel variatie tussen de kamers; de ene kamer had een gloednieuwe badkamer, de andere had roze tegeltjes en was zichtbaar ouder, etc. De kinderen vonden het geweldig dat er een zwembad was, echter in de voorjaarsvakantie was het zo druk dat het zwembad het enorme aantal gasten niet aan kon. Zwemmen was dan niet mogelijk.

Bijzonder vriendelijke staf die snel en hard werkt voor de gasten. Bedden waren goed, en beide kamers hadden een geweldig uitzicht op het dal. Helaas was een van kamers erg moeilijk koel te krijgen, zelfs als alle verwarmingen uit stonden. Kamers zijn goed schoon. Tip voor andere reizigers: vergeet uw sneeuwkettingen niet. Hoewel er wel elke ochtend een bus langs komt, hebben wij die een paar keer gemist en moesten we alsnog met de auto naar de pistes rijden. Bij slecht weer zijn kettingen dan noodzakelijk. Wifi was bijzonder goed! Snelste wat ik in tijden heb meegemaakt in een hotel! Ik begreep wel van de eigenaresse dat dit voorjaar weer veel kamers onder handen genomen worden.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Aangenaam hotel , maar neem geen halfpension als je graag lekker eet !

Het avondeten was smakeloos . De vegetarisch variant bedroevend en fantasieloos . Jammer , anders wel een aangenaam hotel .

Kamer en uitzicht prima !

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Een prettig hotel als je met eigen vervoer nr de piste wilt.

Er wordt gerookt in de algemene ruimtes zoals bar, rookkamer. Geur trekt door deel van het hotel.

Ontbijt was goed verzorgd, diverse broodjes, beleg, vers fruit. Het diner was over het algemeen smakelijk. Kamer was schoon en bedden zeer prettig ( alhoewel we baalden van de geschakelde 2 eenpersoonsbedden) Prachtig uitzicht uit de kamer

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

kwaliteit voor je geld

we hadden een uitgebried ontbijt buffet hierdoor voldoende keuze. alles werd ook tijdig aangevuld. voor avond eten konden we uit 2 verschillende menu kiezen. verder was er een kindermenu en vegetarisch menu. als je meer wilde kon je daar om vragen.In het hotel kun je o.a. tafeltennis, zwemmen en snooker spelen. kortom genoeg bezigheden.Personeel was ook erg vriendelijk.Goed om te weten is dat je een klein stukje steil met de auto omhoog moet. Als er veel sneeuw ligt of het glad is heb je goede winterbanden of een sneeuwketting nodig. Een hotel om naar toe te gaan.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Een heel prettig verblijf in een geweldig mooie omgeving

Het diner werd enorm snel uitgeserveerd, dit is niet prettig! Een 4- gangen diner binnen drie kwartier dat is te snel!

Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid! De kamer was schoon en werd ook elke dag bijgehouden.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding en een zeer fraaie ligging

Een half uurtje extra voor het ontbijt en het avondeten, nu was het soms een race tegen de klok terwijl we toch op vakantie zijn!

De kamer was eerder 'basic' en soms wat amateuristisch opgeknapt. Het werd wel prima onderhouden tijdens ons verblijf. Het uitzicht op de bergen was adembenemend. Het ontbijt is lekker en uitgebreid en werd voortdurend aangevuld. We namen half pension, de kwaliteit van het diner was middelmatig maar wel zeer lekker bereid. De vriendelijkheid van het personeel was wisselvallig, vooral de jonge stagiaires waren zeer behulpzaam en vriendelijk

Fijn hotel met klein zwembadje en fijne sauna.

Fijn hotel met klein zwembadje en fijne sauna. Ontbijt en diner zijn zeer goed.

prima en confortabel

mooie schone kamer, prima eten,en vooral heel fijn en vriendelijk personeel. zeer gastvrij ontvangen.

Fantastische week gehad, echt genieten!

De verlichting in de badkamer was wat summier, en de temperatuur op de gangen was bijzonder hoog.

Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid.

Het hotel in het algemeen is naar mijn inziens geen vier...

Het hotel in het algemeen is naar mijn inziens geen vier sterren waardig.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Super hotel we komen graag terug
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Dorp

Het stijle pad naar hrt hotel. Mooie afsluiting van elke wandeling😉

Het eten en het zeer vriendelijke personeel

we hebben er van genoten!

maatltijden kwamen te snel achter elkaar (diner)

zeer uitgebreid ontbeid, goede ligging

Alles was super.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Dorp

een heel klein minpuntje is parkeergelegenheid.

Alles was super.

Ouderwets, ongezellig personeel, fabriek, niet schoon

Ouderwets, ongezellig personeel, fabriek, niet schoon

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Genoten

Ontbijt was uitgebreid en diner iedere keer weer een verassing. Kamer was groot en schoon en heerlijke bedden. Afstand naar het dorp viel erg mee.

nooit meer

ik denk dat we de kamer van de meid gekregen hebben.

ontbijt was redelijk en het beste aan het hele hotel

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

ruime kamer, prima ontbijt.

flink warm op de kamer.

ruime kamer, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Heerlijk hotel met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Het was (iets) te warm in het hotel

De kamer, het ontbijt, het diner, de wellness .... alles was super

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Helemaal Blij

Helemaal Geweldig.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Wellness, restaurant

Locatie Weinig plaats om skischoenen te drogen

Wellness, restaurant

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Het ontbijt en diner.

Het ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Beetje gedateerd hotel met prima service.

Hotel is gedateerd en avondeten is niet hoogstaand en erg massaal.

Aardige medewerkers! Fijn dat er een zwembad was.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prijs - kwaliteit goed.

Kamer was erg (stoffig) en sober. Deurklink stuk en geen koffie en thee op de kamer.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, avondeten goed.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Prima hotel!

Tijdstip ontbijt mag iets iets eerder. 7:30 uur i.p.v. 8:00 uur

Ontbijt en diner

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Fijn hotel, gelegen op 5 minuten reisafstand met de gratis skibus naar de liften. Zeer goede

Het personeel kwam wat gehaast over. we hadden ook iets meer uitleg kunnen krijgen bij het inchecken.

Fijn hotel. In goede, nette staat.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Alles was uitstekend

De bereikbaarheid was wegens hevige sneeuwval enigzins moeilijk.werd niet gestrooid

Alles was uitstekend

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Redelijk goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Dorp

Ontbijt geen lekkere verse broodjes waren taai Kamer was met spinnenwebben

Mooie ligging

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Superrrrr
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Dorp

Ontbijt enorm veel keuzes. Avondeten super lekker en mooi geserveerd.Gezellige bar, leuk warm zwembad. Komen zeker nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Eten prima voor dat gled, zeer uitgebreid ontbijtbeffet

Terras bij appartement niet onkruidvrij

Eten prima voor dat gled, zeer uitgebreid ontbijtbeffet

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Wij hebben een heerlijke week gehad

Een klein koffieapparaat/waterkoker op de kamer was handig geweest

het ontbijt en diner heeft ons verrast. uitstekend.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Het avondeten was heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Dorp

Het avondeten was heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Echt fantastisch voor een wat langere tussenstop.

Toegang route naar de welness langs de bar. Scheiding tussen zwembad en sauna.

Heerlijk ontbijt en diner. Grote kamer, leuk balkon.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Eten was alle dagen voortreffelijk.

De locatie. Wij hadden verwacht dat Flizmoos een skigebied was aansluitend aan Flachau. Dit is dus eigenlijk onze eigen fout. Het hotel ligt prachtig, maar wel van het dorp vandaan.

Eten was alle dagen voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

Heerlijk ontbijt, kamers waren heel mooi en schoon.

Was vaak lastig te voet gaan naar het dorp, vooral 's avonds. Internet vaak slechte verbinding.

Heerlijk ontbijt, kamers waren heel mooi en schoon. Personeel heel vriendelijk. Heerlijk gebruik maken van sauna.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Leuk hotel met een mooi uitzicht.

Het eten was over het algemeen vet en de porties voor mij aan de kleine kant. Broodjes smorgens waren een dag oud

Leuk hotel met een mooi uitzicht.heel aardig Hongaars personeel

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Combinatie van erg vriendelijk Personeel met de welness...

WiFi verbinding kan beter. Bij aankomst is het niet direct duidelijk waar de entree is.

Combinatie van erg vriendelijk Personeel met de welness faciliteiten.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

prachtig uitzicht en prima keuken en vriendelijk personeel

gedrag van Roemenen, Polen e.d.

prachtig uitzicht en prima keuken en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Prima en uitgebreid ontbijt.

Prima en uitgebreid ontbijt. Schone kamer, mooi uitzicht en prima bedden.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Heel vriendelijke mensen en niets was te veel.

Heel vriendelijke mensen en niets was te veel. Ook de prijs/kwaliteit verhouding was prima.

• Beoordeeld op: 8 maart 2015

Vriendelijkheid

Eten te snel gebracht

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 30 januari 2015

Uitzicht

Ligging qua skigebied

Uitzicht

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.