Beoordelingen over Alp Art Hotel Götzens 3-sterren

Burgstraße 7, Götzens, 6091 Innsbruck, Oostenrijk

#32 van de 72 hotels in Innsbruck

Uitstekend hotel, wil er zeker de volgende keer weer heen.

Het hotel ( althans ons appartement) is misschien wat minder geschikt voor hele lange mensen Het restaurant wat ernaast gelegen is vonden we niet goed, we hadden hamburgers besteld wat hun specialiteit is maar het vlees was smakeloos en erg slap van structuur, duurde ook vrij lang voordat het gemaakt was.

Het appartement was erg leuk en knus met heel veel hout en antieke details, we voelden ons net als een paar hobbits prima in thuis. De onvangst was ook erg vriendelijk en netjes en het ontbijt was ronduit geweldig, nog nooit zoveel keus gezien in zo een schitterend ingerichte ruimte, werkelijk prachtig met een zeer goed en adembenemend uitzicht over de bergen mede door de vele ramen.

Goed en gastvriendelijk. Centraal gelegen.

Ik had duidelijk bij het boeken aangegeven 2 kamers een kamer volw en kind andere kamer twee volw en kind. Zelfs de leeftijden moeten aangeven. Na boeking bleek tweede kamer in ene op maar twee personen te staan en moest met mailverkeer aangeven dat kind op kamer geboekt was. Kosten 100,€ extra???? Wat betreft hotel. Je hebt er geen barmogelijkheid dus bij thuiskomst kan je drinken bestellen en wordt op kamer gebracht. Niet gezellig! Ook daardoor geen contact met overige gasten.

Het goede ontbijt de klantvriendelijkheid en de ambiance maken een hoop goed. Goede kamers mooie badkamers en niet gehorig!

Prima .

dat de sleutel in de kluis bij de ingang was neer gelegd ff gebeld en kreeg de code . Zo konden we de hele nacht aankomen ivm late vertrek en file's

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Een warm gedateerd en volgepropt hotel

Dat het hotel volgepropt staat met te veel stoelen en prularia, waardoor je bijna niet kunt lopen en zitten en waarom het heel stoffig is.

De locatie en verbindingsmogelijkheden met de bus was prima

Fijne sfeer.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en heeft ons goed geholpen. En wat een prachtige omgeving!

Prima voor doorreis

Bedden te klein. En logeerbed te hard.

Prima restaurant naast hotel

Leuk, mooi hotel met vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, vooral bij onthaal Mooie combinatie van authentiek en modern Mooie kamers Uitgebreid ontbijt

Rommelig hotel, en slecht restaurant naast hotel waar we...

Rommelig hotel, en slecht restaurant naast hotel waar we naar doorgewezen zijn!

Ontbijt goed, kamers keurig.
    • Familiesuite

Eerste indruk douches prima, gebruik erg matig of helemaal niet werkend!

Ontbijt goed, kamers keurig.

Het ontbijt was super

Het ontbijt was super

gezellig hotel

super slechte bedden

gezellig hotel

simply perfect

personeel was heel meelevend en behulpzaam toen ik plotseling erg ziek ben geworden, dankzij de pilletje van de personeel snel hersteld!!

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

De gemoedelijke en vriendelijke sfeer van het personeel.

De grootte van onze kamer.

De gemoedelijke en vriendelijke sfeer van het personeel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

te kleine bedden, laag bij de grond.

te kleine bedden, laag bij de grond. Ontbijt was niet al te goed. Vooral te duur voor wat je krijgt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

- vriendelijk personeel

- check-in volgens het hotel vanaf 14:00. We zijn naar het hotel gearriveerd rond 15:30. Een groten groep toeristen waren bezig met het uitchecken, als gevolg mochten we naar onze kamer om 16:30 (terwijl een standaard check-out tijd is tot 11:00). - gym is daadwerkelijk in de looppad achter een gordijntje! raar... - Wellness had alles in (sauna, infra-rood cabine, massage, whirpool, MAAR alle gedateerd, vies, interieur absoluut zonder enkel concept. Toen we kwamen naar de sauna, was die uitgeschakeld, terwijl we hebben van tevoren aangevraagd aan te zetten - badjassen tegen de betaling (begrijpelijk bij een 3* hotel, maar het was eerste keer dat bij 4* hotel moet je betalen voor een badjas) - in de kamer koud (in de kamer op de bovenste verdieping). de verwarming was niet mogelijk op hogere stand te zetten - het hotel is niet 4 sterren waard. we zijn daarna naar een 3 ster hotel geweest - zo lux gehad, zoals bij minstens een echte 4*! - het hotel is naast de weg. wel geschikt voor 1 overnachting, maar niet om een vakantie doorbrengen.

- vriendelijk personeel - (regen)douche in de kamer - ontbijt - whirpool bij Wellness - schone kamer/linnen - gratis welcomes drankje

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Vriendelijkheid waarmee je bediend wordt door het personeel...

Je kan eten in het hotel en het is goed, maar er is alleen eten als er voldoende animo is. Helaas wordt dat je niet van te voren gemeld en in het dorp is niets waardigs om te eten. Kortom, vraag elke ochtend of je er kan eten, zo niet, 1 dorp verder zit een goede Italiaan, vraag of ze die reserveren voor je, want anders is het vol. Het is ongeveer 15 min lopen van het hotel. Technisch mankeert er ook nog wel hier en daar wat aan het hotel. De douche heeft een rainshower, die bij ons met ducttape gemaakt was, maar niet alszodanig functioneerde. De koelkast in de kamer houdt je wakker, uitdoen is een optie als je 'm niet gebruikt, maar houdt rekening met een plas aan het einde van de dag. Bed is niet geweldig, maar wellicht is mijn standaard te hoog.

Vriendelijkheid waarmee je bediend wordt door het personeel is bovengemiddeld goed!

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

tijdens lunch en diner komt elk gerecht uit eigen keuken is...

Sauna faciliteiten zijn redelijk maar zeker niet geweldig.

tijdens lunch en diner komt elk gerecht uit eigen keuken is zeer afwisselend , uitgebreid en smaakt geweldig! De sfeer in dit hotel is erg familiair en daar houden wij wel van.

• Beoordeeld op: 19 december 2015

Mooie sfeer, ruime kamer, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Very friendly staff en great location/view from room

Very friendly staff en great location/view from room

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.