Beoordelingen over Austria Trend Hotel Ananas Wien 4-sterren

Sonnenhofgasse 8-10, 05. Margareten, 1050 Wenen, Oostenrijk

#189 van de 316 hotels in Wenen

Genotvolle.
    • Classic Tweepersoonskamer

Groepsgasten die opgevoed moeten worden!!!

Prettige ligging. Aangenaam hotel. Veel kwaliteit voor die prijs. De omgang van receptiemedewerkers met de gasten... Zeer vakkundig en diplomatiek.. Keep smiling!!

Beter kan her niet
    • Classic Tweepersoonskamer

Vraag je om een bad, krijg je een douche.

Een goede locatie, een fraaie kamer met mooie badkamer en uitstekend ontbijt, wat wil je nog meer voor een citytrip

Plezierig
    • Classic Tweepersoonskamer

Lokatie van ontbijtruimte is niet intuitief

Ontvangst was vriendelijk, restaurant in hotel is redelijk geprijsd, gratis mogelijkheid om bagage te stallen op dag van vertrek

Geslaagd verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

Voor het ontbijt is er meer dan voldoende aanwezig en is er ook voldoende keuze (schotels etc. worden tijdig aangevuld) maar het is wel bijna dagelijks hetzelfde.

Lekker ontbijt. Goed hotel voor Citytrip. Bij een citytrip is het niet de bedoeling om veel tijd in kamer en/of hotel te verblijven. Dus verwacht geen uitzicht op zee of bergen. Kamers beschikken over alle gewenste comfort. Personeel aan de balie was uiterst behulpzaam toen onze terugkeervlucht plotseling geannuleerd werd. Er werd naar luchthaven gebeld voor inlichtingen (wij geraakten daar niet binnen). Prompt kregen we 's avonds een e-mail met nieuwe vluchtgegevens die door de baliebediende werd afgeprint. U-bahn station (metro) van U4 ligt gewoon aan de overkant van de straat. Met deze U4 kom je makkelijk in het centrum.

De kamer deze was goed en schoon
    • Executive Tweepersoonskamer

Personeel is onvriendelijk geven je niet echt een gevoel dat je een klant / gat bent. Doen geen moeite of inzet voor je wat jammer is want het hotel en kamer is schoon, het ontbijt is goed prima locatie naast de U4. Geen of zeer weinig toeristen informatie aanwezig.

De kamer deze was goed en schoon

Luxe hotel met middelmatige staf
    • Classic Tweepersoonskamer

Op checkout dag vroeg door schoonmaker ongevraagd gewekt. Staf nam mijn klacht hierover niet serieus, frontdesk staff zijn niet echt klantvriendelijk

Zeer ruime en luxe kamers, ontbijt was geweldig.

We hebben het goed Naar onze zin gehad

Eventueel 2de stoel op de kamer. Parkeren wel aan de dure kant

Kamers netjes en schoon. Ontbijt keus genoeg. Personeel heel behulpzaam. De u bang aan andere kant van de straat

Perfecte locatie, fantastische stad
    • Executive Tweepersoonskamer

Er wordt op de website gesproken over gratis frisdrank en snacks op de executive kamer. Frisdrank was 1 cola en 1 sap per dag. Snacks hebben we helemaal niet gezien dus verwacht daar niet teveel van.

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Wenen. Ligging super pal tegenover metro. Wel enorm veel groepen maar daar hadden we geen last van m.n. doordat we in het rustige restaurant konden ontbijten. Het personeel wat daar loopt herkent de gasten en dat maakt het persoonlijk. We hadden een executive kamer aan de achterkant en dat was heerlijk rustig. Uitstekend bed en prima douche.

Schoon, vriendelijk personeel, dicht bij halte metro !
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer iets ruimer; we hadden de duurste kamers en dan verwacht je iets meer meters.

Heerlijk ontbijt en prettige bediening. Wij zaten in het verst gelegen, kleine ontbijtrestaurant en werden prima bediend. We hadden een streepje voor !! Enige minpuntje : elke dag bijna hetzelfde op het buffet. Gelukkig was er wel veel keus.

Aangenaam hotel, vriendelijk personeel, perfecte ligging, iets mindere badkamer
    • Classic Tweepersoonskamer

De douche/badkamer (Douchekop kon niet vastgezet worden), deurtje van douchecabine sloot niet goed waardoor er steeds water op de badkamervloer stond. Badkamertje niet meer van deze tijd, erg klein.

Geweldige ligging (Metro aan de andere zijde van de straat), erg vriendelijke en behulpzaam personeel. In zijn algemeenheid een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Heerlijk hotel met prima service voor een stedentrip.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ideaal gelegen tegenover het metrostation Pilgramgasse. Zeer groot hotel dat door veel busreisorganisaties en hun busreizigers wordt aangedaan. Daar merk je overigens nagenoeg niets van. Wij ontbeten in kleinere ontbijtruimte restaurant zum Moser aan de andere kant van het hotel . Niet in het gedeelte waar de bustoeristen hun ontbijt kregen. "Geen gekookt ei" klopt niet (meer). De prijs/kwaliteit verhouding van het ontbijt is prima. Rustige kamer aan de achterkant van het hotel. Mogelijkheid tot gratis laat uitchecken.

Top locatie, fijne verblijf!
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik had een gevulde minibar wel fijn gevonden.

De locatie was ideaal! Tegenover de metrohalte. Kamer was netjes en hygiënisch. Receptie was ook erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Perfect, voor Weense normen nog redelijk betaalbaar, hotel om Wenen te bezoeken,
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij ontbijt in restaurant werd koffie geserveerd. Daarbij was personeel niet erg attent. Prijs parkeergarage is vrij extreem € 22,- per nacht (maar werd wel van tevoren aangegeven).

Ligging hotel op loopafstand van centrum Wenen (of 2 haltes met Metro die direct voor hotel station heeft). Vriendelijke en behulpzame medewerk(st)ers (o.a. wijzen op ontbijt-restaurant om de grote groepen te vermijden). Schone kamer. Attente barkeeper.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Fijn verblijf, zeer rustig ondanks het feit dat er zoveel gasten gelogeerd waren.
    • Classic Tweepersoonskamer

De deur van de badkamer, maar niet onoverkomelijk.

Zeer tevreden over het verse fruit dat er steeds aanwezig was tijdens het ontbijt, ondanks de vele gasten.

Teleurstellend verblijf voor een vier sterren hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer

Reactie na opvolging mankement slecht, schoonmaak redelijk (vuile glazen bleven twee dagen op kamer staan) en door slechte communicatie van personeel kregen we ontbijt van bus groepen en niet het business ontbijt wat had gemoeten!

Kamer was zoals geboekt

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Uitstekende lokatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Receptie nonchalant, busladingen gasten, eten matig, kleine badkamer maar wel efficient.

Metro voor de deur, prima parkeergarage onder het hotel, leuke wijk

Uitstekend hotel voor bezoeken aan de stad, dankzij de metro voor de deur.

Meer parkeerruimte. Parkeren is zeer duur: €21 per nacht

Moeilijk te zeggen. Er is niets negatiefs. Vriendelijk personeel, met een pluim voor Hassan, Chef der Bar !!

Ons verblijf in dit hotel is niet ons eerste en zal niet ons laatste zijn.
    • Classic Tweepersoonskamer

Laat geen spullen achter op de kamer want zij kunnen verdwijnen. Zij vermelden het wel op de kamer. Vb. Een kleine ledlamp was op de nachttafel blijven staan en is na het kuisen van de kamer verdwenen. Ik heb het wel gemeld aan de receptie.

Voor een stad zoals Wenen kan er geen betere kwaliteit/prijs verhouding zijn. Ideaal gelegen aan een metro ingang en rusiig.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

prettig verblijf om wenen te ontdekken
    • Classic Tweepersoonskamer

kleine douche omdat hotel in oud gebouw zit

goed ontbijt hotel word bezocht door veel busorganisaties maar hotel heeft voor ons en mensen zie op zich zelfzijn een aparte en rustige eetzaal en de mogenlijkheid om buiten te eten

Prettig hotel voor een stedentripje
    • Classic Tweepersoonskamer

Vrij groot met veel groepen, daardoor onpersoonlijk,maar goede prijs/kwaliteitverhouding.prima

Prima kamer en dito ontbijt . Heel goed gelegen bij het metrostation.

De ligging van het hotel is uitstekend.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt is voldoende maar had beter gekund.

De ligging van het hotel is uitstekend. De metro ligt pal bij het hotel. Ook is het goed te doen om te voet naar het centrum te gaan. Er wordt veel geboden voor wat de kamers kosten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Was heel fijn daar, zeker een terugkeer waard!
    • Classic Tweepersoonskamer

Zorg voordat je besteld in stad Wenen dat je weet hoe duur de wijn is! Kan zo verrassend hoog zijn bv. 22 euro voor 2 glazen (1/8l) Huiswijn.

Locatie, in 1 minuut de metro! Ontbijt was super! Kamer, badkamer perfect. Personeel bij het ontbijt heel hulpvaardig en zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

prima hotel om te slapen.

Krappe badkamer.

Voor het geld , prima ligging. Metro aan de overkant van het hotel Een gewone stoel en een kruk aanwezig. Ook hier te weinig hangertjes in de kast. Badkamer was echt krap. Echt geen extra faciliteiten op de kamer. Waterkoker kon aan de receptie gevraagd worden ( als die er nog waren). Douchewater stroomde niet goed weg. Maar er stond nog geen extra kopje . Er was wel een klein koelkastje. Wenen is een prachtige,schone stad met excellent openbaar vervoer, aardige mensen en veel winkels, cultuur, muziek en strand!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Middelmatig qua prijs-kwaliteit
    • Classic Tweepersoonskamer

Ze gaven ons eerst twee 1-persoonskamers (waar nog gerookt was, aan de lucht te ruiken), terwijl op mijn reservering duidelijk stond dat we twee 2-persoonskamers hadden geboekt. Erg slordig, maar werd wel opgelost. Bij een van de kamers (kamer 203) lekte de wasbak. Dit is direct gemeld, maar daar is in twee dagen tijd niks aan gedaan. In kamer 201 hing de tv scheef aan de muur, kleinigheid, maar wel slordig.

Schone kamer. Pal naast de metro.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Kamer te klein en dus te duur, ook geen goede voorlichting gegeven door Booking. Com
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer 620 is volgens ons een 1 persoonskamer met een tweepersoons bed er in. De ruimte naast het bed was 30 cm. De douche/wastafel/toilet was niet meer dan 150x160 cm. Je kon niet eens met goed vatzoen op het toilet zitten, je moest dan de douchedeur naar binnen draaien. Het was een veel te klein " hok" voor twee personen en dus te duur. Het eten was ook matig en het was net een vreetschuur. S'morgens waren er 5 zalen in gebruik voor het ontbijt. Hier komen we nooit meer terug.

De U4 stopt voor de deur, heerlijk.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

AUSTRIA TREND ANANAS: EEN PERFECT HOTEL VOOR EEN STEDENTRIP!!!

UITZICHT, MAAR IS EIGENLIJK NIET ZO HEEL BELANGRIJK1

SUPER ONTBIJT! PERFECTE LOCATIE. TEGENOVER U BAHN. OOK LOPEND ZEER SNEL IN CENTRUM. INCHECKEN EN BOARDINGPASS PRINTEN.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Viel heel erg tegen. Massaal hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers waren erg oud en niet in goede staat om te verhuren. De thermostaat kraan werkte niet goed en de deuren van de douche lekte naar de badkamer. De hygiene was slecht. We hebben op de handdoeken meerdere zwarte haren gevonden en er liepen mieren door de hotelkamer. Verder leek de kamer qua ruimte niet op de fotos van de website. Wat ook een erg groot minpunt was is dat er geen twee persoonsdekbed was op de kamer. En na herhaaldelijk vragen erachter kwamen dat ze deze helemaal niet hebben terwijl die ook duidelijk op de fotos staan. Als kers op de taart kregen we nog een ongevraagde 'wake up call' om 06:45. We zijn uiteindelijk wel gecompenseerd voor deze klachten. Maar ik zal nooit meer naar dit hotel gaan.

Het ontbijt was erg goed, super fijn personeel die je bediend en een enorme keuze.

De ontbijtruimte was ontzettend druk met groepen en het leek...
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik had een tweepersoonskamer voor 1 persoonsgebruik geboekt en kreeg een eenpersoonskamer. Eerst werd ontkend dat ik een tweepersoonskamer had geboekt, toen ik kon laten zien dat dit wel zo was werd gezegd dat dit qua prijs niet uitmaakte en toen ook dat kon weerleggen kreeg ik het ontbijt gratis.

De ontbijtruimte was ontzettend druk met groepen en het leek wel een hostel. Ik vond het druk en niet echt lekker.

Goed maar eenvoudig
    • Classic Tweepersoonskamer

3 sterren meer op z'n plaats. Roken mag naast de ingang van het hotel hierdoor moet je vaak door een enorme rooklucht naar binnen. Kamer is eenvoudig met twee knijpflesjes zeep bij de wastafel en douche. Badkamer en douche zeer klein en wastafel veel te laag. Ontbijtruimte massaal, afruimen van de tafels wordt met veel lawaai door het personeel uitgevoerd. Ontbijt is ook standaard, niet echt speciaal. Koffie is goed.

Op loop afstand van de bekende Nash markt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Prijs/kwaliteit verhouding niet oké
    • Classic Tweepersoonskamer

Kleine kamer en erg kleine badkamer. Zeer ongezellige bar.Prijs/kwaliteit verhouding.Te duur voor wat je krijgt.

Locatie ten opzichte van de U-bahn

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Op zo,n korte afstand van metro.

Eigenlijk niets

Op zo,n korte afstand van metro. 100 mtr, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Goed internet, kon ook makkelijk mijn bording pass uitprinten.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima startpunt voor een paar dagen Wenen
    • Classic Tweepersoonskamer

Individuele gasten ondervinden bij het ontbijt hinder van grote reisgezelschappen (luidruchtig, ontbrekende ontbijtitems, etc.) Bij boeking extra kussen gevraagd. Niet gekregen, ook niet na herhaald verzoek aan receptie.

De locatie is perfect: direct tegenover de ingang van metrostation Pilgramgasse

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Goede locatie, metro station aan de overkant van de straat,...
    • Classic Tweepersoonskamer

Hotel prenteert zichzelf beter dan wat de werkelijkheid is. Massale horeca, onpersoonlijk, groots.

Goede locatie, metro station aan de overkant van de straat, goed en gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Niks bijzonders, maar verder wel prima.
    • Classic Tweepersoonskamer

Gekozen voor dit hotel omdat er een parkeergarage aanwezig is voor hotel gasten. Maar vaak bij aankomst vol en dan moet je lang en ver zoeken voor een alternatief. De bedden zijn goed, maar bieden weinig comfort. Het is allemaal niet bijzonder.

De ligging is prima. De kamers zijn verder schoon, en alles is aanwezig.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Schoon en nette kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt of avondeten, maar de ruimte waarin dit wordt geserveerd mag het wat mij betreft gezellig worden ingericht.

Schoon en nette kamer. Keurig ons verzoek om niet aan de straatkant te slapen gehonoreerd. Dit ivm eerdere beoordelingen over luidruchtig aan straatkant, maar dit valt volgens mij erg mee. Verder is de metro aan de andere kant van de straat. Super!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Goed hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Goed hotel. Wel groot en druk maar alles wat je nodig hebt is er. Goed ontbijt en er is een parkeergarage (20.00 pn).metro station voor de deur. 3 haltes naar de Staatsoper of 20 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Kamer zelf goed , bedden goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer absoluut te klein !! Veel groepen, maar hadden daar weinig last van.

Kamer zelf goed , bedden goed. Ontbijt zeer goed Locatie van kamer en hotel rustig en gunstig t.o.v. centrum. Metro voor de deur.

parking onder hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

parking onder hotel.nabij centrum.goed ontbijt.prima kamer

Oké voor weekendtrip.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kleine kamer en kleine douche. Geen goede airco.

De locatie is prima.

De locatie, recht tegenover de metro

Prijs

De locatie, recht tegenover de metro

Genotvolle verblijfplaats.
    • Classic Eenpersoonskamer

Gasten die zich niet kunnen gedragen.

Prima medewerkers deze verstaan hun vak

Liggin tegenover het metrostation is ideaal.
    • Classic Tweepersoonskamer

Liggin tegenover het metrostation is ideaal.

geen multiculture Breakfast.

Eten
    • Classic Tweepersoonskamer

Had had gevraagd maar kreeg een kamer met douche

Eten

• Executive Tweepersoonskamer

Had iets luxere kamer geboekt en daarmee een iets hogere verwachting. Neemt niet weg dat de kamer gewoon goed was.

De locatie en de kamer was goed

Goede locatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Airco was niet uit te zetten

Goede locatie

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Fijn hotel voor weekend Wenen vlakbij een metrostation
    • Classic Tweepersoonskamer

Krappe doucheruimte, douche was matig; weinig water en temperatuur was niet constant

Ruime kamer

het was kort bij de metro,leuke restaurantjes kort in de...
    • Classic Tweepersoonskamer

het was kort bij de metro,leuke restaurantjes kort in de beurt. ontbijt was zeer goed ruime keuze en de kamers zijn ruim en heel schoon.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Centrale locatie tov de metro

Kleine badkamer

Centrale locatie tov de metro

Locatie pal naast de metro
    • Classic Eenpersoonskamer

Geen kapstok om jas aan te hangen

Locatie pal naast de metro

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Alles was naar tevredenheid

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

• Classic Tweepersoonskamer

Niet gehorig, comfortabel, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Een aanrader
    • Executive Tweepersoonskamer

Goed locatie bijzonder vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

Een prima hotel voor een bezoek aan Wenen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. Metro pal tegenover het hotel, kan niet gemakkelijker. Kamer was prima en proper.

Zeer tevreden.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt mocht iets uitgebreider, meer mogelijkheden.

Zeer nette, geluidsdichte kamers. Geen last van het verkeer.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

• Classic Tweepersoonskamer

Het geluid van de airco op de kamer

Zeer aangenaam

Perfecte locatie

Parkeer mogelijkheden.

Locatie, recht tegenover de metro, binnen vijf minuten hartje Wenen!

• Classic Tweepersoonskamer

Als ik dan toch iets moet melden, geen koffie of thee op de kamer.

Locatie uitstekend, ontbijt zeer goed

Ruime, mooie kamer.

Ruime, mooie kamer. Mooie badkamer. Heel dicht bij metro

Super hotel voor sightseeing Wenen!!
    • Classic Tweepersoonskamer

Restaurant was niet bijzonder. Zowel eten als personeel

Kamer was heerlijk. Vital ontbijt was super. Locatie dicht bij metro

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Alles!

Vlakbij metrostation en ze hebben een parkeergarage

Vlakbij metrostation en ze hebben een parkeergarage

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

KAMER

ONTBIJT

KAMER

Prima hotel, alles op loop/metro afstand

Bereikbaarheid van bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prima hotel en goed bereikbaar
    • Classic Tweepersoonskamer

Prima ontbijt, ruime kamer en heel hygiënisch. Tegenover de metro, dus snel in het centrum van Wenen.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

voor 3 dagen een prima hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

ontbijt geen gekookte eieren en geroosterd brood

de bedden

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goed gelegen, schoon, en gezellig Hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Bar was wat saai, veel te veel licht.

Top ontbijt, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Goed ontbijt!
    • Classic Tweepersoonskamer

De sleutelkaart die opeens niet meer werkte.

Goed ontbijt!

Rustige plek, ook in het hotel geen lawaai.

De kussens.

Rustige plek, ook in het hotel geen lawaai. Ligging t.o. metrostation ideaal.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

location alone does not do the job
    • Executive Tweepersoonskamer

veel grote groepen, onrustig daardoor in hotel, badkamer klein, superior kamer klein

ontbijt was heerlijk, locatie bij metro

Prima hotel, schoon, netjes, rustig. Aardig personeel, goede ligging
    • Classic Tweepersoonskamer

Roken voor de deur, door een rookgordijn naar binnen en naar buiten. Mis mogelijkheid koffie/thee op de kamer te maken.

Ligging t.o metro!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016