Beoordelingen over Bacherhof 3-sterren

9,8

9,8

9,7

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Vriendelijk, behulpzaam, grote kamer, schoon, lekker en goed...

Hotel ligt wel een eindje lopen uit het centrum. Laatste stukje is stijl omhoog, ik ben daar gevallen omdat er ijs lag.

Vriendelijk, behulpzaam, grote kamer, schoon, lekker en goed ontbijt. We kregen goede hulp van Thomas om de steile helling af te komen, het had flink gesneeuwd. Hij heeft de sneeuwkettingen er onder gelegd. Ook was hij bereid om zijn tractor te gebruiken om ons vd helling af te laten zakken. Top service. Omdat we ingesneeuwd waren, hebben we 's avonds in de ruimte waar het ontbijt geserveerd werd zitten kletsen met andere gasten. Thomas en janie kwamen ons een drankje brengen en zetten er chips bij. In deze ruimte mag je je eigen meegebrachte eten nuttigen. Ook staat er koffie en thee en koekjes klaar die je gratis mag gebruiken. Goede wifi. Fijne bedden, zachte kussens. Skibus stopt heel dichtbij. Ski ruimte aanwezig.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Value for money

Geen eigen lockers bij de liften voor je skispullen.

Zeer gastvrij. 's middags staan koffie en thee klaar. Rustig gelegen iets achter de Dorfstrasse. 2 restaurants op loopafstand. Halte skibus naar alle liften nagenoeg voor de deur.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Toplokatie! Niks mis mee.

Voor een biertje of een wijntje moet je de deur uit. Parkeren is een beetje rommelig.

Mooi hotel. Modern met toch de ouderwets gezellige Oostenrijkse uitstraling. Bus voor de deur en de M-Preis in de buurt. Tenne is een goed restaurant op 1 minuut lopen.

Er werd echt moeite voor ons gedaan vwb het ontbijt.

Er werd echt moeite voor ons gedaan vwb het ontbijt. Zeer goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Wij komen terug

Alles. Schoon, goede bedden, fijne beheerders/eigenaar en een geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Heerlijk ontbijt en zeer aardig en behulpzaam personeel!

Heerlijk ontbijt en zeer aardig en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Prima appartement met mooie ruime kamers en badkamers.

Kan het niet één, twee, drie bedenken

Prima appartement met mooie ruime kamers en badkamers. Mooi balkon. Prima goed uitgeruste zit / eetkeuken. Bus naar skigebieden stopt voor de deur. Drie goede restaurants in de nabijheid. Value for money !

• Beoordeeld op: 10 februari 2016

Mooie grote kamer, erg schoon, modern, comfortabele bedden,...

Mooie grote kamer, erg schoon, modern, comfortabele bedden, heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Ligging viel ons voor een skivakantie helemaal niet tegen, juist fijn dat het buiten het drukke centrum ligt. Het was 10 minuten lopen naar de Nassereinbahn en 10 minuten verder naar het centrum. Beide via een rustige en vrij vlakke weg. Mooie (avond)wandeling. Daarnaast een drietal leuke restaurants in de buurt van het hotel (allemaal goede tips in het boek op de kamer!) en een gratis skibus bijna voor de deur met elk kwartier een verbinding. Supergoed geregeld! Zelfs een nachtbus (tegen betaling). Wij hebben gebruik gemaakt van het skidepot bij de Nassereinbahn (tegen betaling), zodat we af en toe ontspannen naar de pistes of terug konden lopen, maar Bacherhof heeft zelf ook een goede skiruimte. Hotel is echt een aanrader. Supervriendelijke eigenaren en goede verzorging.

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

Mooie, schone, ruime kamers.

Afhankelijk van de bus voor vervoer naar pistes, de bus is overigens gratis en stopt voor de deur dus eigenlijk geen echt bezwaar. Voor mensen die slecht ter been zijn is de oprit naar de Hof stijl en in de Bacherhof geen lift aanwezig (voor ons was dit geen bezwaar).

Mooie, schone, ruime kamers. Heerlijke douche. Bijzonder vriendelijke gastvrouw.

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

1.Gastvrijheid van de uitbaters.

Spijtig dat er geen halfpension formule mogelijk was.

1.Gastvrijheid van de uitbaters. Voorbeeldje: wij vertrokken laatste dag om 6h 's morgens en kregen spontaan een ontbijt-pakketje voor in de wagen aangeboden. 2. Skibus voor de deur 3. Rustige omgeving 4. Hygiëne + goede bedden 5. Prima & uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Een heerlijk ontbijt en ontzettend vriendelijke en...

Een heerlijk ontbijt en ontzettend vriendelijke en gastvrije hotelbazin.

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Fantastisch familie hotel met heerlijk ontbijt (met verse...

Fantastisch familie hotel met heerlijk ontbijt (met verse koeienmelk zo uit de stal), hele goede service en schone, moderne kamers.

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

Kamers zijn prima mooie badkamer.

Kamers zijn prima mooie badkamer. eten was prima iedere dag eitje als je wilt. en niet te vergeten knappe gastvrouw.

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

vriendelijke bediening

prijs iets aan de hoge kant

vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Facaliteiten en klantvriendelijk personeel

Facaliteiten en klantvriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

de gastvrije service van gastvrouw Jani, die met zeer veel...

de gastvrije service van gastvrouw Jani, die met zeer veel persoonlijke aandacht haar werk doet.

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Zeer comfortabele kamers.

Zeer comfortabele kamers. De locatie was dicht bij de skibus. Het gast gezin was heel vriendelijk en attent.

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

De persoonlijke aandacht/zorg

De persoonlijke aandacht/zorg

• Beoordeeld op: 9 februari 2015

vriendelijk en attent personeel

vriendelijk en attent personeel rustige kamer dicht bij (ski)bushalte

• Beoordeeld op: 22 januari 2015

Mooi locatie, met bus binnen 4 min.

Mooi locatie, met bus binnen 4 min. bij de lift. Goede eetgelegenheden op loop afstand.

• Beoordeeld op: 12 januari 2015

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.