Beoordelingen over Berger's Sporthotel 4-sterren

Dorfplatz 33, 5753 Saalbach Hinterglemm, Oostenrijk

#60 van de 78 hotels in Saalbach Hinterglemm

Goede prijs-kwaliteit

Er lag nog een sok van iemand achter de radiator De incheck (mogelijks de dochter van de baas) kwam niet vriendelijk over. Het moest allemaal snel snel gaan. Wanneer je het hotel op de laatste dag verlaat, mag je je koffers achterlaten (weliswaar in de inkomhal waar iedereen voorbij loopt) De skiruimte is niet afgesloten. Je loopt het hotel via een deur binnen (zonder dat de receptioniste je ziet) en dan kom je meteen in de skiruimte.

Heel uitgebreid ontbijt Mooie kamers Dichtbij verschillende skiliften (200m) : wel bergop wandelen Parking was volzet, dus kregen we een ondergrondse parking iets verderop (wel even wandelen) Avondeten was ook lekker (zat niet inbegrepen in de boeking, toch geen probleem om een plek vrij te maken) Groot zwembad, 1 sauna en 1 stoombad (heel netjes onderhouden en mooi afgewerkt: zeker een pluspunt) Je mag de sleutel achterlaten wanneer je gaat skiën/eten/... We kregen onmiddellijk een planning van de skiroutes in onze taal (Nederlands) zonder dit te vragen.

Redelijk
    • Familiekamer - Bijgebouw

Wij hadden een familiekamer geboekt, deze bleek een normale hotelkamer welke door middel van twee bedbanken omgetoverd is tot familiekamer. Dus veel te krap om onze spullen fatsoenlijk op te bergen. Daarnaast is het hotel een beetje vergane glorie.

Prima ontbijt en ligging ten opzichte van de skiegondel. Ook het personeel is vriendelijk.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Familiekamer - Bijgebouw

Te kleine kamer voor 4pers, geen ontspanningsruimte (voor bijv spelletjes) aleen een rokersbar. Helemaal niks voor kinderen. Veel onvriendelijk personeel.

Midden in het gezellige centrum

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar voor dat geld.
    • Comfort Driepersoonskamer

Kamers waren te klein. We hadden een driepersoonskamer. Het derde bed was erg hard en klein. Balkonnen hebben geen afscheiding met de buren. Badkamer is ook te klein. Hotel is helaas geen 4 sterren waard.

Goede schoonmaaksevice. Kamer was netjes opgeruimd. Personeel is vriendelijk. Kamer ziet er goed uit maar is erg klein.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Hotel ligt op een goede locatie, mooie wellness alleen kamers zijn aan een opknapbeurt toe

De kamers zijn nodig aan een upgrade toe. Vooral de badkamer. Er zat veel schimmel op het douchescherm en de kitranden waren los. Verder wat scheuren in het stucwerk en het rooster van de afzuiging zat vol met stof. De schoonmakers hadden er blijkbaar niet veel zin meer in, zo aan het einde van het seizoen.

Het wellness gedeelte van het hotel is top, (zwembad, sauna, turks stoombad en massage salon en relax ruimte) ziet er allemaal erg goed uit. Het ontbijt was ook dik in orde, genoeg keus en alles smaakte prima. Privé parkeer terrein op loopafstand.

Een aanrader voor kort of lang verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Alles was naar wens

Upgrade van de kamer gekregen voor de zelfde prijs, eigen parkeerplaats, vriendelijk personeel.

Entertaining

Oude kamers

Lokatie en gezellig

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Inrichting van accomodatie in zijn geheel en deskundigheid van de medewerkers

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Zeer goede ligging in het centrum van Saalbach, centraal gelegen tussen alle liften.

Het zwembad ging al om 19u dicht, dat was jammer.

Het personeel van deze accommodatie is zeer vriendelijk en behulpzaam👍 Het ontbijt was ook top!

Top hotel, top locatie

Nette kamers en vriendelijk personeel! Goede service!

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Toplocatie, vriendelijk personeel, service hoog en daardoor wordt het verouderde interieur bijzaak

Interieur gedateerd

De service van het personeel

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het voldeed net aan het minimum wat ik geboekt had.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Vriendelijkheid van het personeel, grootte van de kamer.

De locatie.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Gezellig, ongedwongen familiehotel. Een aanrader.
    • Comfort Driepersoonskamer

We hadden een extra, derde bed. Deze beviel matig.

Prettige sfeer, prima ontbijt met veel keus. Diner was goed en voor een zeer schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Wij hadden de familiekamer omdat we met z'n drieën waren.

Van de wellness had ik meer verwacht. Het zwembad was koud en de sauna maar 3 uur per dag geopend waardoor deze elke dag stampvol zat. Verder een praktisch ding; we mochten niet achter het hotel parkeren op de parkeerplaats, maar verderop in de straat wat niet heel praktisch was met de spullen e.d.

Wij hadden de familiekamer omdat we met z'n drieën waren. Eén van ons moest wel op een slaapbank slapen, maar was oké.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel was...

De kamer was zeer klein met een kleine badkamer en een te kort bed. Het schijnt dat ik de laatste vrije kamer / bezemkast had en dat de overige kamers ruimer en beter van opzet zijn.

Vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel was geweldig!

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Noodgedwongen wegens autopech hier 2 nachten overnacht.

Noodgedwongen wegens autopech hier 2 nachten overnacht. Uiterst vriendelijk ontvangen om 12 uur middernacht. Zalig hotel. Goed ontbijt. Behulpzaam personeel. Leuke ligging midden in een winkelstraat.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Geweldige service, nog tosti's voor ons maken toen we...

Geweldige service, nog tosti's voor ons maken toen we 's avonds laat arriveerden.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Het personeel is heel hartelijk en behulpzaam.

Het personeel is heel hartelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 maart 2015

ligging

kwaliteit eten ontbijt kamers badkamer

ligging

• Beoordeeld op: 1 maart 2015