Beoordelingen over Hotel Binggl 4-sterren

#2 van de 8 hotels in Mauterndorf

9,8

9,7

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Zeer gastvrij, het echte WOHLFÜHL Gefühl !

Parkeergelegenheid wat aan de krappe kant maar wij vonden uiteindelijk altijd een plekje en mochten de eerste nacht zelfs voor de ingang bakkerij staan. WIFI moet elke dag opnieuw ingelogd worden.

Ontbijt uitstekend, alles vers uit de bakkerij. Wij hebben zelden zo een uitstekende persoonlijke service mee gemaakt waar je ook nog een gratis cake uit de bakkerij bij vertrek mee kreeg. Wij komen zeker terug!

Heel leuk en mooi hotel waar we zeker nog terug komen

Er viel niets tegen

Het bed van uitzonderlijk goede kwaliteit alles was heel goed en ook heel leuk bij afrekenen kregen we lekkere versgebakken cake mee naar huis .

Uitstekend hotel

Geen horren voor de ramen met als gevolg muggen en vliegen binnen. Geen airco, maar dat wisten wij natuurlijk. En die heb je ook niet echt nodig op 1123m hoogte in een gebouw met dikke muren. In de nacht koelt het ook aardig af.

Uitstekend hotel met net ingerichte en schone kamers. Zeer vriendelijk personeel die hun best doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Het ontbijt biedt voor elk wat wils (zoet en hartig). De eitjes worden naar wens voor je bereid. De ruime badkamer heeft een handige douchecabine. Voldoende parkeerruimte aan de achterkant. Het hotel verstrekt in de zomermaanden de Lungau-kaart (2 per kamer). Die geeft je korting op allerlei zaken. Een paar voorbeelden: entree in het kasteel van Mauterndorf gratis, anders €9,50 pp; cabinelift de berg op (retour) gratis, anders €15,00 pp.

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Schoon

Alles en er werd gerookt binnen.

Schoon

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Schone en nette kamer.

Geen Wlan aanwezig op kamer. En geen restaurant.

Schone en nette kamer. Ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Properheid, comfort en ontbijt