Beoordelingen over Rogner Bad Blumau 4-sterren

#6 van de 6 hotels in Bad Blumau

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Hier kom je tot rust
    • Tweepersoonskamer Kunsthaus

Het kan op de piekmomenten druk zijn aan het ontbijt, dan is het even zoeken voor een plaats, maar het personeel is zeer behulpzaam.

Wat een uniek hotel, qua design maar ook qua inhoud. Vriendelijk personeel overal, een geweldige wellness area. Het hotel is ook perfect onderhouden, nergens iets te bespeuren dat het al 20 jaar bestaat. Zelfs bij slecht weer kan je overal naar toe zonder het gebouw te verlaten.

Fantastisch, wanneer kunnen we weer?
    • Tweepersoonskamer - Friedensreich

We waren wat vroeg aangekomen. Hebben twee uur lang regelmatig moeten vragen of onze kamer al beschikbaar was. Bij de derde keer vragen kregen we een verbaasde blik over de vraag: de kamer was klaar. In de prachtige, door Hundertwasser ontworpen gangen hing een verzameling vreselijke, derderangs schilderijen die prijzen hadden van soms duizenden euro's. Een vlag op een modderschuit. Ik schaamde me gewoon (N.B.: ik heb meer dan 30 jaar kunstonderwijs gegeven en ben verzamelaar van hedendaagse schilderijen van fijnschilders).

Ons derde bezoek. We sparen er voor om af en toe naar Rogner Bad Blumau te kunnen. Het is ons ultieme uitstapje. Alles is heerlijk daar: kwaliteitseten; alles biologisch en uit eigen bedrijf of omgeving; heerlijk relaxen op allerlei rustige plekjes; naar sauna of gewoon maar ronddrijven in heerlijk warm water; de hele dag in je badjas rondlopen of (aangekleed) rondwandelen over het terrein. De prachtige gebouwen van Hundertwasser met onverwachte ruimtes en hoekjes. Te veel om op te noemen.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Fantastische omgeving om je in onder te dompelen, letterlijk...

Fantastische omgeving om je in onder te dompelen, letterlijk en figuurlijk.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Het geheel was geweldig, een feest voor het oog, zalig...

Het geheel was geweldig, een feest voor het oog, zalig ontspannen, lekker eten, prima service.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

oog voor detail