Beoordelingen over Hotel Bristol - A Luxury Collection Hotel 5-sterren

Kärntner Ring 1, 01. Innere Stadt, 1015 Wenen, Oostenrijk

#25 van de 316 hotels in Wenen

9,7

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Luxe verwenhotel op unieke locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Opera

Staat van onderhoud van gebouw was matig; beschadigingen aan houtwerk, redelijk verveloos aan kozijnen buitenzijde. Kleine bar waar nog steeds gerookt wordt. Tenzij je in de sigarenrook wilde zitten was dit voor ons dus geen optie. Geen mogelijkheid om ‘s avonds kop koffie te drinken omdat in de enige (restaurant)zaal gedineerd wordt en de tafels daarvoor gereserveerd worden.

Als attentie voor onze 25-jarige trouwdag kregen wij een fles champagne/champenoise met handgeschreven felicitatie op de kamer. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Turn down service met heerlijk chocolaatje in luxe doosje. 2 x per dag handdoeken schone handdoeken.

Een stagiaire/bediende aan de receptie blokkeerde bij de...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een stagiaire/bediende aan de receptie blokkeerde bij de check-in onze Visa kaart ( ten titel van waarborg ) hoewel zij het tegendeel beweerde. Waarborg mag , maar niet blokkeren aub. Bij de check out en betaling van de factuur : groot probleem voor de bediende die een 25-tal minuten nodig had om de betaling van de factuur uit te voeren via onze Visa kaart. Onze limiet van 6.000 Eur. was door de waarborg/blokkering juist net niet overschreden zodanig dat bij de betaling van de factuur de limiet natuurlijk wel overschreden werd. Ondertussen staat onze taxi wel te wachten richting Airport . Desondanks top hotel.

Heel fijn en super ligging
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De standaard tweepersoons kamer was super. Ontbijt eveneens heel fijn en uitgebreid.

De gastvriendelijkheid en het de gast aan niets te laten...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gastvriendelijkheid en het de gast aan niets te laten ontbreken. In wenen dan is dit altijd mijn hotel .

• Beoordeeld op: 2 april 2015

Kamers ,receptie,portiers

eenmalig in het restaurant ,werd later hersteld

Kamers ,receptie,portiers

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Location right next to opera and city center

Free WiFi not always working in my room

Location right next to opera and city center