Beoordelingen over Carlton Opera 3-sterren

Schikanedergasse 4, 04. Wieden, 1040 Wenen, Oostenrijk

#250 van de 316 hotels in Wenen

Ruim en rustig appartement, centraal gelegen
    • Appartement (2 Volwassenen)

Kamerfaciliteiten zijn iets gedateerd, maar voldeden nog goed.

Ruim appartement, rustig gelegen aan binnenplaats. Prima bedden en locatie: nabij Naschmarkt, metro, supermarkt, restaurants. Op loopafstand van de centrale winkelstraten.

Hotel is een beetje gedateerd. Kan wel iets aan gedaan worden.

Mooie ruime kamer. Extra voorzieningen zoals koelkastje en zitje op de kamer. Eenvoudig en redelijk voordelig parkeren in parkeergarage vlakbij (straat verderop). Op loopafstand van het centrum en metro.

Daar de ligging goed was hebben we geen klacht ingediend.

Vitrage was in between. In de ochtend direct zonlicht in de avond met kicht aan keken de iverburen er zo doorheen. Parket vloer kraakte onwijs hard. Mensen aan de receptie zeer onvriendelijk.

Het ontbijt was prima.. Bed en badkamer goed.

Een heerlijk plekje, rustig en toch dichtbij alle bezienswaardigheden.
    • Appartement (3 Volwassenen)

Hoewel hier en daar een likje verf wonderen zou doen, is het erg schoon, zijn er uitstekende bedden, een heerlijk en uitgebreid ontbijt en is het personeel super vriendelijk en behulpzaam (in meerdere talen).

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Appartement was uitstekend, heel ruim en schoon. Ontbijt ruime keus. Fijne rustige locatie maar toch vlakbij oa de Staatsoper en Stephansdom. Zeer aan te bevelen!

Goede locatie, prijs/kwaliteit te duur.
    • Economy Eenpersoonskamer

De ontvangst vond ik uiterst koel, niet vriendelijk. Het personeel bij het ontbijt was wel vriendelijk. Mijn fietst moest ik een grote trap opslepen en een kleinere afslepen. Dat werd zo afgedaan zonder pardon. Ik kon dit niet en heb toen mijn fiets maar buiten aan een slot gezet. De lift deed het niet. Dus trappen lopen. Bij het tandenpoetsen moet je uitkijken dat je je hoofd niet tegen het plankje er boven stoot. Verder wel netjes en schoon, ouderwetse inrichting en klassiek, dit past bij het gebouw. Ontbijt redelijk goed. Prijs in verhouding met wat je krijgt vind ik hoog.

De locatie was goed , niet ver van de Maria Theresienplatz.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Goed basiskamp om de stad te verkennen
    • Appartement (2 Volwassenen)

De ontvangst door de avondreceptionist was erg stroef. We moesten (wegens de verbouwing?) om bij de kamer te komen omlopen via een steegje, terwijl later bleek dat we ook binnendoor hadden gekund. 1 bedlampje kapot, dit opgelost door het verplaatsen van een staande lamp > naast het bed. Kamer zou wat onderhoud kunnen gebruiken.

Kregen (upgrade?) grote kamer helemaal bovenin het prachtige authentieke gebouw, met uitzicht over Wenen, aan stil binnenplaatsje (ramen open). Bankje, salontafel, keukentje. Ideale ligging om metrokaart voor 3 dagen te nemen. Bezoek iig het Prater en de Donau.

Wij hadden een ruime kamer, het hotel ligt in een rustige...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lift was aan de kleine kant (maximaal 3 personen of 2 met bagage).

Wij hadden een ruime kamer, het hotel ligt in een rustige omgeving en de locatie is prima te bereiken met de auto. Parkeergelegenheid in de buurt en lopend ben je ook zo in het centrum met allerlei restaurants.

Geweldig weekend gehad!
    • Appartement (3 Volwassenen)

Keuken en badkamer netjes, maar gedateerd.

Het appartement was heel ruim! Ontbijt was goed en de locatie perfect! Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima verblijf voor een stedentrip.

De zolder kamers die wij kregen waren heel groot en zelfs een zitje op het dak terras. Wij waren in de winter. De kamers waren niet warm te krijgen. Te koud om te zitten. Jammer. Wel goed schoon en de bedden werden na 3 nachten zelfs verschoond. Elke dag schone handdoeken en toilet artikelen.Hotel is dicht bij openbaar vervoer en de markt. Alles binnen loop afstand.

Ontbijt was prima. Elke dag verse broodjes. Voldoende keuze. Buffet dus je kon kiezen wat en hoeveel je wil.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Het was koud in de ontbijtruimte, deze is ook vrij kaal qua aankleding. Ontbijt echter prima, geen warme gerechten maar wel ruime keus.

Dicht bij opstap naar de metro en markt. Mooie kamers. Leuke lift, mooie entree. Receptie zeer behulpzaam met wegwijs maken in de omgeving en advies voor restaurant in de buurt

Locatie, er zijn verschillende metro lijnen in de buurt en...
    • Economy Eenpersoonskamer

Oudbollige staat van de kamers. De sauna was ik geen jaren gebruikt en er stond ijs in de wc.

Locatie, er zijn verschillende metro lijnen in de buurt en veel leuke eetgelegenheden. Alles was netjes schoon en het personeel altijd vriendelijk.

Prima hotel qua kwaliteit /prijs verhouding zou zeker weer voor dit hotel kiezen
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Min puntje was dat het erg warm was op de kamer die wij hadden. verwarming was niet zelf te regelen. ook de buizen die door de wc liepen waren erg warm. Gelukkig kon de deur naar het balkon snachts open om toch wat frisse lucht en afkoeling te krijgen.

Ontbijt was prima veel keus. Kamer was wat klein maar oke. Handdoeken werden elke dag vervangen en bed opgemaakt. Bij lekkage in de wc werd dit na het melden direct verholpen!!!!! Vlak bij centrum en metro's Rustig hotel

Aanrader voor iedereen die Wenen wil bezoeken met kinderen

NIETS

Ruim voldoende keuze bij het ontbijt, personeel uitermate vriendelijk. Wij huurden een appartement, met de voorzieningen van het hotel. Zeer ruim, perfect

Het grootste pluspunt is de ligging in een rustige straat en...
    • Economy Eenpersoonskamer

Hoewel het buiten omstreeks het vriespunt was, vond ik de kamer juist een beetje aan de warme kant. Ik ben dit niet gewend, maar anderen hebben daar wellicht geen problemen mee. Badkamer is aan de krappe kant.

Het grootste pluspunt is de ligging in een rustige straat en toch dicht bij het centrum. Het hotel is prima bereikbaar vanaf Wien Hauptbahnhof met metro U1 (stap uit bij halte Taubstummengasse en neem dan de uitgang Floragasse). De receptionist was vriendelijk en sprak in rustig tempo waardoor de conversatie in het Duits kon plaatsvinden. Douche en ontbijt waren allebei prima.

Bloedheet en erg onvomfortabel. Shuttle niet gezien, zelf betaald.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel kleine, bliedhete zolderkamer. Geen foyer of bar of lobby, geen luxe, oud beddegoed, zeker niet wat je zou verwachten van Carlton.

Snelheid van inchecken

Prima appartement, goede locatie.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Ontbijt is erg basic enkel gekookte eieren als warm gerecht. Uitzicht is bij de buren naar binnen kijkend. Dunne dekens, koud in de winter.

Heerlijk ruim appartement. Goede schoonmaak, voldoende douche/shampoo faciliteiten. Geen probleem om de koffers nog even bij de receptie achter te laten.

we hadden een plezierig verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijtruimte vonden wij wat bedompt en het ontbijt zelf wel uitgebreid maar kwalitatief niet heel goed. Met name het brood leek niet vers.

De ligging van het hotel en de rust van onze kamer was heel fijn.

Fijne wijk maar appartement viel tegen.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Oversized sfeerloos appartement met alleen kleine dakramen. Slecht bed (geïmproviseerd gerepareerd met halve platen op lattenbodem). Douche verandert steeds van temperatuur. Enorm gebonk in de waterinstallatie (waterslag?).

Heerlijk ontbijtbuffet, leuke wijk vlak bij Nashmarkt.

Voor ons drieën kregen we een appartement met twee...
    • Appartement (3 Volwassenen)

De matrassen waren een beetje hard.

Voor ons drieën kregen we een appartement met twee ontzettend ruime kamers en een keuken! Leuke eind negentiende-eeuwse details: in één kamer een tegelkachel bijvoorbeeld (er is gewoon centrale verwarming, hoor).

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Over het algemeen goed hotel met enkele verbeterpunten.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt. Zeer warme kamer en de airco werkte niet.

Het hotel is heel goed en super schoon. Het hotel ligt zeer centraal op loopafstand van het centrum. Het ontbijt valt tegen, erg sober, weinig keus en heel weinig fruit.

Een echte aanrader. Dichtbij openbaar vervoer en bij het centrum.
    • Appartement (3 Volwassenen)

Appartement zat niet in het hoofdgebouw, je moest door een gangetje en via buiten naar een ander pand. Personeel was niet erg behulpzaam, zeiden het hoognodige en hadden niet veel zin om te helpen. Wij zaten op de 2e verdieping en dat waren zo'n 60 treden, zonder lift. De tussendeur sloot niet goed.

Heel ruim appartement met veel faciliteiten. Er zat zelfs een wasmachine en vaatwasser in. Dichtbij de U-bahn waardoor je in 1 halte bij Karlsplatz en 2 haltes in centrum bij Stefansdom bent. Parkeerplaats dichtbij, wel tegen betaling. Prima bedden en twee slaapkamers waarvan 1 airco heeft.

Basic, prima ligging.
    • Economy Eenpersoonskamer

Klantvriendelijkheid en mijn kamer. Sfeerloze 1 persoonskamer zonder uitzicht en 1 persoonsbed. Badkamer prima. Minibar zat vol ijs en liep helemaal over van het smeltwater. Bij melding; "we zijn geen 5-sterren hotel" Ontbijt was in de kelder. Aanbod basic maar prima, maar de ruimte was ongezellig en niet prettig/gezellig om te zitten.

De locatie naast de Naschmarkt was goed ook de naaste omgeving met veel eettentjes en een metrostation vlakbij

Rustige kamer op loopafstand van het centrum.

Douchen in een bad is lastig als je evenwicht niet goed is. Bovendien stond de badkamer blank na afloop! Ontbijt matig, borden niet onberispelijk.

Rustige kamer met goede airco. Loopafstand van het centrum. Voortreffelijk istrisch restaurant in naastgelegen Paulanerstrasse en indiaas restaurant om de hoek in de Margarethenstrasse.

Aangenaam hotel in een leuke buurt op loopstand van de meeste bezienswaardigheden.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de rookvrije kamer hing bij aankomst een geur van roken, die gedurende heel ons verblijf is blijven hangen.

Stijlvol (art deco) hotel in een gezellige buurt met leuke cafés (o.m. oude koffiehuizen), restaurants en shops, niet ver van historische bezienswaardigheden.

Prima, basic hotel op centrale locatie
    • Appartement (2 Volwassenen)

Beetje verouderd allemaal, geen gezellige kamer.

Toplocatie, ruim en schoon appartement. Over het algemeen wel wat aan de muffe kant allemaal. Met name de ontbijtzaal ruikt muf en is ongezellig. Ontbijt was verder okee.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Centraal gelegen klassiek hotel in vernieuwende buurt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het totaal ontbrekende uitzicht. De kamer bood uitzicht op een liftkoker en op een zeer klein rommelig binnenplaatsje van omliggende appartementen. Vanuit de kamer viel daardoor zeer moeilijk te ontdekken wat voor weer het buiten was.

centrale ligging met het historisch centrum op loopafstand. Het ontbijt was goed . De directe omgeving kenmerkt zich door veel kleine startende jonge ondernemers op winkel- en horecagebied. Heel verfrissend en dynamisch.

Heerlijke plek in mooi deel van wenen
    • Appartement (2 Volwassenen)

Hadden een appartement hotel kamer, heel fijn , wat ik bijzonder prettig vond is dat er een kleine goede koelkast kast in de kitchenette aanwezig was . Bijzonder gebouw , we sliepen op de 7e etage , was er zeer rustig en goed bed. Hotel is een beetje gedateerd maar daar door ook weer heel geweldig, gaan er de volgende keer zeker weer heen.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prachtig appartement in het centrum van Wenen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Mooi groot appartement in een prachtig oud pand. De keuken is van alle gemakken voorzien. Het uitstekende ontbijt wordt in het hotel geserveerd. Parkeren kan tegen een tarief van 18 euro per dag met een parkeerkaart van het hotel in een parkeergarage om de hoek. Het appartement is vlakbij de Naschmarkt en op loopafstand van het museumkwartier.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Prima uitvalsbasis voor bijzienswaardigheden centrum
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtzaal is wat gedateerd en wat rommelig georganiseerd, wel voldoende variatie

Kamer was uitgerust met comfortabele bedden en voorzien van airco: fijn omdat het warm was

Super fijn hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig stopcontacten in hotel, slechts twee in de kamer en niet bij het nachtkastje.

Goede locatie met hele fijne kamers en een goed ontbijt (ook glutenvrij). Kamers werden elke dag schoongemaakt.

Wenen was mooi, het appartement beduidend minder.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het appartement moet nodig up-to-date gemaakt worden, slechte inventaris. Geen apart toilet, geen spiegel in de slaapkamer, doorleefde stoelen en tafel etc.

Het ontbijt was goed.

prima hotel voor budgetprijs
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De kamers hadden wat achterstallig onderhoud (gordijnen gingen niet meer goed dicht, douche lekte behoorlijk).

prima ontbijt, schone kamers. Metro op loopafstand en centrum op loopafstand. Supermarkt en restaurants is directe omgeving.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Groot appartement ( 4 pers).

niets op aan te merken.

Groot appartement ( 4 pers). Zeer goed gelegen, 200 meter van Nashmarkt, restaurants in de onmiddellijke omgeving. Centrum perfect te bezoeken te voet. Uitgebreid ontbijt, niets op aan te merken. Kamer dagelijks netjes onderhouden. Prijs kwaliteit : uitstekend.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

het verblijf was zeer goed, zeker aan te bevelen

wel een dikke matras, maar op een harde houten ondergrond, iets minder confortabel

goede ligging, dichtbij het centrum en de naschmarkt. personeel was heel vriendelijk, de kamers net.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Prima uitvalsbasis voor het verkennen van Wenen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Onderhoud. Ongezellige ontbijtzaal De handdoeken stonken naar sigarettenrook.

Prima ontbijt. Appartement is ruim. Rustig gelegen. Aardig personeel. Je kunt bagage afgeven bij de receptie. Afstand tot centrum gunstig.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Neem de volgende keer een ander hotel!
    • Appartement (2 Volwassenen)

Ontbijt was zeer karig. Als je mazzel hebt krijg je een koud half gekookt eitje..gangen en lift erg vies. Branddeur in trappenhuis zat dicht. Als hier brand uitbreekt was het je laatste vakantie.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima nachtje
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie / wijk waarin het gebouw lag viel enigszins tegen, maar het gebouw was wel erg mooi en goed bereikbaar. Het bed viel wel tegen.De twinbedden waren als tweepersoonsbed neer gezet, maar verschoven erg makkelijk en de kussens waren te zacht en dun.

Personeel was erg vriendelijk. We konden erg vroeg inchecken en hadden de mogelijkheid om ter plekke een grotere kamer te kiezen. Het ontbijt was in orde, maar weinig bijzonder.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Aankomst en eerste ontmoeting bij receptie viel tegen. Weinig hartelijkheid.
    • Economy Eenpersoonskamer

Hygiene in de kamer. Service is afgelopen in 5 minuten/ Mooie badkamer maar oude slaapkamer. Veel te kleine lift en geen hulp bij het dragen van koffers.

Goed ontbijt.

Top adres om Wenen te bezoeken!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Prima appartement, dichtbij het centrum en leuke restaurantjes.

Centraal gelegen, luxe apartement

Centraal gelegen, luxe apartement

geweldig

Heel behulpzaam personeel uitstekend ontbijt, geweldig verblijf, prachtig gebouw.

Vriendelijkheid personeel en de ligging.

De kamer rook onzettend naar sigaretten.

Vriendelijkheid personeel en de ligging.

De centrale ligging, en de prijs / kwaliteit verhouding.

De centrale ligging, en de prijs / kwaliteit verhouding.

de ligging, ideaal om Wenen te verkennen.

Geen broodrooster .

de ligging, ideaal om Wenen te verkennen. Heel gemakkelijk te bereiken met de CAT en U-Bahn vanuit de luchthaven.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

goed verblijf in oud leuk hotelletje
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

je kunt er bijna niet parkeren

sfeervol en dicht bij centrumn

Eigenlijk niets

Ruim, goed gelegen , geen lawaai

uitstekend

ontbijt was heerlijk dicht bij de metro dicht bij het centrum

Locatie was perfect en service heel vriendelijk.

Locatie was perfect en service heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Super ga er zeker weer terug als ik in wenen ben
    • Appartement (2 Volwassenen)

Alles was prima goede wifi prima ruime kamers en een uitgebreid ontbijt

Voor ons geen herhaling
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig soorten vleeswaren en kaas geen gebakken eieren

Nee

top!
    • Appartement (3 Volwassenen)

wifi in de kamer was matig

top ligging, zeer ruime kamers, prima ontbijt, zeer goede prijskwaliteitverhouding

Zeer behulpzaam personeel

Badkamer, douche redelijk onhandig

Zeer behulpzaam personeel

prima verblijf!

Niets eigenlijk

Prima ontbijt, vriendelijk personeel

prima prijs kwaliteitsverhouding

ontbijt

functioneel hotel. Niets mis mee. Alles binnen ca 30 min loopafstand.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Heerlijke dagen in Wenen, receptie van het hotel vriendelijk en behulpzaam!

Alles was goed.

We waren met z’n 3 en en hadden veel ruimte! Het stel een aparte kamer en ik mijn eigen kamer! Erg fijn! Ontbijt was goed!

Aangenaam, zou het anderen wel aanbevelen.

Ontbijt was redelijk/goed.

Voldoet
    • Appartement (3 Volwassenen)

Beetje oud sanitair, Smal straatje dat er dhabby uit zag Ontbijtzaal sfeerloos en eenvoudig ontbijt

Grote suite/appartement

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prijs/ kwaliteit goed
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij douchen werd de vloer nat, badscherm sloot niet af.

Ligging dicht bij centrum.

Geen aanrader!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het hotel is dringend aan een grondige renovatie toe. Het heeft een goede ligging, maar het is verouderd en heeft weinig of geen faciliteiten.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Het was ok voor 2 nachten... maar geen kamer om er meer tijd dan slapen in door te brengen.
    • Economy Eenpersoonskamer

Afgeleefde kamer en te duur voor de kwaliteit.

De locatie is perfect, kamer was rustig gelegen

Lift

Geen stopcontact naast bed

Lift

Zeer tevreden
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk personeel. Zeer proper. In nabijheid van een metrostation. Een aanrader.

prima en centraal gelegen
    • Appartement (3 Volwassenen)

's avonds geen drankje mogelijk

lekker ontbijt, veel keuze, alleen gebakken eieeren gemist verder super

Prima 3 sterrenhotel

De wat kleine kamer

De ligging,kleinschalig en het ontbijt

Rustig

Koud water in de douche, erg stoffig, ontbijt Mwa, erg zachte bedden, veel geluidsoverlast

Lokatie

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Goed ontbijt vriendelijk personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het douchen veel water onder het scherm door

Goed ontbijt vriendelijk personeel

redelijk goed

hadden koud water uit de douche drie dagen lang in de winter

goede ligging dicht bij centrum en bezienswaardigheden en een goed ontbijt incl

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Mooie locatie voor een vriendelijke prijs op loopafstand van alle bezienswaardigheden
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De broodjes bij het ontbijt waren niet vers

Mooi historisch pand, prima en ruime kamer, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Goede locatie, grote kamers, prima ontbijt.
    • Appartement (3 Volwassenen)

Verwarming kon niet uit, dus was erg warm in het appartement

Goede locatie, grote kamers, prima ontbijt.

wat ouder wets

alles goed

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Wenen is prachtig maar ik zou dit hotel niet meer boeken

Verouderde kamers, 1e ochtend geen warm water, geen 4 sterren waard

Prima locatie

Prettig verblijf dicht bij het centrum van de stad.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Ruime schone kamer. Prima ontbijt.

Vatbaar voor herhaling

Goed hotel dat de sfeer van Wenen weergeeft. Op wandelafstand van binnenstad, aanrader.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Aangenaam