Beoordelingen over Hotel Parco di Schönbrunn Vienna City 4-sterren

Ratschkygasse 32, 12. Meidling, 1120 Wenen, Oostenrijk

#237 van de 316 hotels in Wenen

Rustig stadshotel, goed met ov te bereiken
    • Classic Tweepersoonskamer

Beperkt glaswerk op de kamer, wij hadden een upgrade van de geboekte kamer, die was goed, we weten niet wat de standaard kamer zou zijn geweest

Rustige locatie, goede verbinding met de stad

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Het was een aangename verrassing.
    • Business Suite met Gratis Parkeergelegenheid

We hadden twee verschillende kamers. Mijn medezuster had meer een suite. Een aparte slaapkamer en een aparte woonkamer. Beide gezellig ingericht. Mijn kamer was kleiner, maar ook heel gezellig. Het ontbijt was goed. Er is geen lift, je bagage wordt door het personeel naar je kamer gebracht en weer terug. De ligging van het hotel was goed.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Ontbijt kan stukken beter door kleine aanpassingen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was te eenvoudig, thee vaak al lauw. Alleen 1 soort brood en wat broodjes. Wel veel soorten ontbijtgranen maar dat was niet onze smaak. Je moest op tijd zijn anders was het vaak al op om 9u. En vragen om aanvullen resulteerde in een blik op het horloge... Erg jammer want wij vinden het ontbijt heel belangrijk. Verder savonds wat later geen personeel te vinden als je iets nodig had. En in de buurt niet veel te doen.

Grote schone kamer. Iets te groot maar heel netjes.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Redelijk verblijf, goede kamer, maar slechte service.
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Bij aankomst, om 23.00, was het hotel gesloten. Na vele telefoontjes, aanbellen en kloppen zijn we naar het Marriot gegaan om te kijken of we daar konden overnachten. Toen het Marriot naar Parco di Schonbrunn belde, werd er ineens wél opgenomen. We zijn teruggegaan en er is eindelijk opengedaan. Dit heeft ons ongeveer een uur gekost. Ze zeiden dat ze niet wisten dat we kwamen, terwijl er was bevestigd dat we om 23.00 konden komen. Bovendien lagen er papieren klaar (met ons telefoonnummer erop!) De avond erna (rond 21.00) kwamen wij terug en stond er een Japanse gast die ook niet naar binnen kon. Waardeloze gastvrijheid dus. Die gast hebben wij maar binnen gelaten. Verder was de koffie lauw en het theewater koud (bij het ontbijt). Er is geen mogelijkheid om op de kamer iets van koffie te maken en je kunt in het hotel ook niets kopen 's avonds (want er is niemand). WiFi verbinding was zeer matig, deed het soms. Personeel zag er niet heel verzorgd uit (sweatshirt, joggingbroek), het hotel daarentegen juist wel.

We kregen een heel ruim appartement met twee slaapkamers en het was zeer schoon. Rustige omgeving, geen last van lawaai oid.

We hadden een standaard 2 persoon kamer geboekt .
    • Classic Tweepersoonskamer

Uiterlijke verzorging van bazin. Verder alles zéér netjes.

We hadden een standaard 2 persoon kamer geboekt . Bij aankomst werd ons verteld dat we de 1e nacht een ander kamer zouden krijgen en daarna de standaard kamer. De 1e kamer was al prima. Toen we de volgende ochtend als grapje vroegen of we nu de bruidssuite kregen, kregen we deze !!! Ontbijt was goed., hoewel niet zeer uitgebreid.

Schoon en netjes en grote kamer.
    • Business Suite met Gratis Parkeergelegenheid

De afstand van de metro naar hotel. Deze was verder dan vermeld. Er is goede busverbinding die niet vermeld was. Je moet met metro en bus om bij hotel te komen.

Schoon en netjes en grote kamer.

• Familiesuite met 2 Slaapkamers

Lift in het gebouw

De kamer

• Beoordeeld op: 15 november 2016

vier sterren?
    • Classic Tweepersoonskamer

fijn hotel maar het ontbijt is niet echt 4 sterren waardig.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Super vriendelijke ontvangst, waarna de autosleutel in...

Super vriendelijke ontvangst, waarna de autosleutel in ontvangst werd genomen en de auto door de eigenaar van het hotel in de bijbehorende garage werd geplaatst. Bij het uitchecken stond de auto weer keurig netjes klaar bij de ingang van het hotel. Verder ligt het hotel in een lekker rustige wijk, de kamers zijn eerder appartementen dan kamers en ze hebben een heerlijk ontbijtbuffet met ruime keuze. De lokatie van het hotel is voor bezoeker voor Slot Schönbrunn perfect aangezien deze op ongeveer 15 minuten lopen ligt.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Het is een wan a bee hotel.

Het is een wan a bee hotel. De aankomst was onprettig We moesten van kamer wisselen zonder reden en deze kamer was niet gereed. Nadat we dit hadden aangegeven was de kamer alsnog niet gereed gemaakt. Bij het ontbijt werd er de 2e dag van ons verblijf onvoldoende en oud brood geserveerd. Toen we klaar waren kwam er pas daarna vers brood Het hotel ligt verder bij Schönbrunn vandaan dan vermeld op site +/- 15 minuten. Daarnaast moet je betalen om je auto illegaal voor de deur te mogen parkeren.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ontbijt was prima

Ontvangst. Meer dan 10 minuten moeten wachten voordat er iemand opdaagde om de receptie t bemannen

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Zeer mooie en ruime kamer!

Zeer mooie en ruime kamer!

• Beoordeeld op: 4 maart 2016

heerlijk ontbijt.

heerlijk ontbijt.schone kamers.vrindelijk personel.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2015

Mooie, ruime kamer op een prima locatie

Onduidelijk over de boeking, geen biologisch ontbijt. De omschrijving van de website klopt niet.

Mooie, ruime kamer op een prima locatie

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

openbaar vervoer, trein,tram bus makkelijk te voet te...

bij temperatuur van 31 gr C was een ventilator welkom

openbaar vervoer, trein,tram bus makkelijk te voet te bereiken

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Friendly employees

Friendly employees Large clean rooms with nice furniture

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

De kamer was top

Entourage entree

De kamer was top

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

ruime kamer met ventilator.

oud douchehok met verstopt douche afvoer. geen vier sterren waard.

ruime kamer met ventilator.