Beoordelingen over Castello Falkner Chalets & Residences 4-sterren

Oberwindau 19, 6450 Sölden, Oostenrijk

#8 van de 48 hotels in Sölden

Fantastisch, ondanks de norse hotelmanager
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

In het appartement staat een Nespresso koffiemachine. Deze koffiecups kon je bij de receptie kopen. Wel ontzettend duur, 9 euro voor 10 cups. Maar goed ik had zin in koffie en het was te laat om naar de winkel te gaan. Kom ik tot de ontdekking dat de cups tot 24-04-2018 houdbaar waten. Aangezien het al 20 augustus was dus ruim 4 maanden over de houdbaarheidsdatum. Vervolgens ben ik hier mee terug gegaan richting receptie. De receptioniste haalde de manager er bij. Deze was niet onder de indruk en deelde mede dat de cups gewoon goed waren. Nou ik deelde hem mede dat we de cups in Nederland al lang weg hadden gegooid. Hij verteld mij mede dat we in Oostenrijk waren en dat daar andere houdbaarheidsdata gelden. Ik vond deze opmerking nogal nonchalant en zeer klant onvriendelijk. Ik heb de man te verstaan gegeven dat ik de cups niet wilde en heb ze terug gegeven. Deze manager was nogal een norse man, de rest van het personeel was overigens prima. Trouwens koop gewoon koffiecups in de supermarkt, daar betaal je nog minder dan de helft. Wil je toch cups bij de receptie kopen let dan goed op de houdbaarheidsdatum.

Heerlijk ontbijt, mooi appartement en van alle gemakken voorzien. Goede bedden en luxe badkamer met uitstekende douche (Waterdruk). We hadden een appartement voor vier personen, en twee gescheiden slaapkamers. In elke slaapkamer een flatscreen tv en 1 in de woonkamer, dus 3 totaal. Vond dat wel een beetje overdreven, maar goed. Ruim 90 zenders en in het Nederlands alleen NPO 1 en 3.

Prachtig appartement met alle luxe die je maar kan wensen
    • Appartement met 3 Slaapkamers en Balkon

Een kelner in het steak-restaurant die ons werkelijk onbeschoft behandelde. Het is een reden geweest om daar niet meer te gaan eten. We waren met 11 personen, zijn gewoon weggestuurd omdat we met twee man meer dan de reservering kwamen! Gelukkig zijn we toch nog een keer gegaan en waren de andere kelners buitengewoon goed, leuk en klant vriendelijk. De bewuste kelner had ervoor kunnen zorgen dat wij niet meer waren gekomen en ik de accommodatie lager had neergezet!

De kamers waren ruim opgezet, mooi en schoon.

Heerlijke sikvakantie waarbij het weer en de uitstekende sneeuwcondities erg hebben geholpen!

niet zo dicht bij de rest / centrum van Sölden

Groot appartement, prima bedden, leuk zwembad, goed restaurant (steakhouse), vlakbij de skilift, vriendelijk personeel

Uitstekend en toch rustig gelegen aan de skilift.

Zeer mooi ingericht appartement. Beveiligde garage. Lekker eten in het restaurant. Welness en zwembad zeer aangenaam na een dag skiën. Dicht bij skilift gelegen.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Fijn appartement en goede locatie ten opzichte van de skigondel.
    • Appartement met 3 Slaapkamers en Balkon

Ontbijt had beter gekund. Het was jammer dat de bar 's-avonds niet geopend was en dat je in de middag geen klein hapje kon nuttigen.

Het appartement is geweldig. Zeer netjes en modern, van alle apparaten voorzien. Personeel is zeer behulpzaam. Vlakbij de skilift.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Appartement prima, personeel/service zeer matig
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

Niet gastvrij, we voelden ons niet welkom, personeel is onvoldoende klantgericht. Personeel restaurant ( joe's höle) gehaast, niet klantgericht,

Appartement prima

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

fantastische appartementen
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers

Kan niets bedenken. Wij komen terug.

Het comfort in de app is fantastisch. Ook de andere service is dik in orde: broodjesservice, gratis garage,verwarmde skiberging. Ligging vlak aan skilift. Zeer goede welness

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Geweldig appartementen complex, met ondergrondse ruime parkeerplaatsen
    • Appartement met 3 Slaapkamers en Balkon

Geweldig appartement, super gezellig ingericht, mooie ruime slaapkamer met meer dan voldoende opbergruimtes en kasten. Gezellige compleet ingerichte zitkamer en eetkamer.

Vers sinaasappelsap

Vers sinaasappelsap

Mooie kamers, goed ontbijt

Ver van het uitgangscentrum

Mooie kamers, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

De accommodatie is werkelijk schitterend!
    • Appartement met 3 Slaapkamers en Balkon

De wifi is zeer slecht volgens de kinderen!

De accommodatie is werkelijk schitterend!!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Erg mooi
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

Goede locatie, op 1 minuut van de lift. Zeer mooie nieuwe appartementen. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

genoten van ons verblijf
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers

verwarming automatisch geregeld., te warm! kussens te zacht

mooie ruime kamers,goed personeel,goed ontbijt,gezellig en goed steakhouse

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Erg mooie en ruime indeling.

Prijs voor de hond erg over de top en bijna net zo duur als een mens.

Erg mooie en ruime indeling. Parkeer garage. Klein maar fijn zwembad. Vriendelijk personeel met prima service instelling.

• Beoordeeld op: 12 april 2015

De kamer was echt mega mooi.

Dat er in de middag niet gegeten kon worden. Na het skiën was t fijn geweest om wat te kunnen snacken. Daar kan je in een appartement zelf voor zorgen uiteraard, maar het zou relaxter zijn als dat ook geregeld kon worden bij de bar van t hotel. Daarnaast mag het toezicht bij de spa wel wat beter geregeld worden. Stond maar 1 vrouw die ook de behandelingen verzorgd en tijdens zo'n behandeling kan ze uiteraard niet zien of er kinderen of mensen met badkleding binnen komen.

De kamer was echt mega mooi. Personeel aan de receptie regelt bijna alles voor je. De spa ruimte was ook erg uitgebreid voor een hotel. Met twee sauna's, twee stoomcabines, wirlpool, waterbedden, douches, voetenbakken, enz. Afgescheiden van het zwembad gedeelte, zodat kinderen ook konden zwemmen. Onder de 16 en badkleding was nl niet toegestaan in de spa.

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

2 jaar geledem was het eem prachtig hotel half pension, met...

2 jaar geledem was het eem prachtig hotel half pension, met alles erop en eraan Ondertussen is het een appart-hotel geworden, met een lekker restaurant, maar de menus zijn peperduur (een onvoorziene meerkost) en beperkt in keuze. Dat staatniet duidelijl vermeldt op de site, want het kt over als een normaal hotel - dat is heel spijtig

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

alles was naar wens ,vriendelijk personeel,

alles was naar wens ,vriendelijk personeel, ruime mooie appartementen,knap afgewerkt,

• Beoordeeld op: 5 september 2015

De luxe in het huis.

De luxe in het huis. Het zwembad en het complex in zijn geheel. De prijs.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Value for money, uitstekend appartement

Value for money, uitstekend appartement

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Zeer mooie lokatie en het in het hotel was alles perfect in...

Zeer mooie lokatie en het in het hotel was alles perfect in orde alles wat je eventueel nodig hebt is aanwezig in de kamer .

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Zeer mooie en ruim appartement met alle luxe