Beoordelingen over Courtyard by Marriott Vienna Prater/Messe 4-sterren

Trabrennstraße 4, 02. Leopoldstadt, 1020 Wenen, Oostenrijk

#101 van de 316 hotels in Wenen

Alle facetten van hygiëne ruimte personeel en prijs meegenomen een luxueus en prettig verblijf

Miste een zwembad

Uitstekend ontbijt Vriendelijk personeel Koelkast op kamer die je zelf kan vullen hetgeen de kosten verminderd en plezier van verblijf verhoogd Zeer goede hygiëne door hele hotel heen En vlak bij de U bahn

Prima hotel met goede verbindingen

Geen mogelijkheid tot fietsenhuur. Locatie technisch wel een semi vereiste. Barpersoneel liet ook wat te wensen over.

Geweldig ontbijt. Bedden en kamers zijn top! Mooie ligging bij het park en metro.

Uitstekend hotel voor een stadsbezoek

Parkeren in de parkeergarage van het hotel kost 20 euro oer dag. Maar dat is vergelijkbaar met andere hotels aan de rand van Wenen.

Uitstekend hotel dat heel rustig gelegen is. U-bahn op een paar minuten afstand waarmee je binnen 10 minuten in het centrum bent en binnen 45 minuten bij Schönbrunn (incl. lopen vanaf de U-bahn naar Schönbrunn). Prater op 20 minuten loopafstand. Bakkerij naast de U-bahn waar je kunt ontbijten of (belegde) broodjes en drinken kunt meenemen. Uitstekende bedden, prima badkamer, kluisje op de kamer.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

De inrichting van de buitenruimte met de waterpartijen en de...

Het Courtyard by Marriott Vienna Prater/Messe heeft (d.w.z. de mensen die de inrichting van het complex voor hun rekening hebben genomen hebben) - net als veel andere hotels en winkels - nog steeds niet door dat strijklicht dat van boven komt voor vrouwen uitermate onflatterend is. Ik heb het in het bijzonder over de badkamer (en bij winkels over de pashokjes. Het geldt ook voor sommige ruimten in sauna's en wellness-oorden). Dat is verre van klantvriendelijk en heel jammer. Mogelijk heeft nog nooit een vrouw dat gemeld ... Het lijkt me tijd om daar eens iets aan te doen. Verder vond ook ik het wat warm op de kamer. Ik kwam alleen niet op het idee iets aan de thermostaat van de airconditioning te veranderen (zo dat al kon). Dat de ramen niet verder open konden vond ik ook jammer. Het personeel aan de balie vond ik niet bijzonder aardig - ook niet echt onaardig, maar wel wat onpersoonlijk en vlak.

De inrichting van de buitenruimte met de waterpartijen en de bomen vond ik erg mooi. Ook was het aantrekkelijk dat je 's avonds beneden nog buiten kon zitten.

Fantastisch verblijf gehad in een heel mooie stad!

Niets eigenlijk.

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. Ook het eten in het restaurant was zeer goed. Toen we bij aankomst 's avonds tegen sluitingstijd van het restaurant nog iets wilden eten, was dit geen enkel probleem. De kamer was ook zeer ruim en het bed royaal groot. Top!

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Het hotel voldoet prima aan de moderne eisen maar aan het Wenen-gevoel draagt het niet bij.

Bij aankomst kregen wij een kamer op 8e verdieping, echter was deze met een douche, terwijl wij bij boeken duidelijk voor een kamer met bad hadden gekozen. Na melden bij receptie kregen wij een kamer op 1e met bad. De fout werd direct recht gezet. Kostte wel even tijd. Uitzicht op de 8e verdieping bleek ook beperkt en minder belangrijk voor ons. Het personeel bij de receptie was niet pro-actief, er werd alleen iets gedaan of informatie gegeven als er om werd gevraagd. Er werd niets gezegd over de beschikbare faciliteiten zoals de sauna en de fitness. Pas na gerichte vragen werd daar informatie over gegeven. In de kamer hing kaartje met beleid inzake duurzaamheid: handdoeken op de grond is vervangen en anders opnieuw gebruiken. Netjes handdoeken opgehangen, maar werden desondanks toch vervangen. Op papier prima, in de praktijk werd dit in ons geval niet uitgevoerd. Bewust geen ontbijt genomen, prijs van 20 euro vonden wij te hoog, maar dat was tevoren al bekend.

De accommodatie is modern, luxe en comfortabel. Daar is weinig op aan te merken. Dicht bij S/U-bahn.

de dagen in wenen waren heel goed omdat wij enkel in het hotel waren om te slapen en te ontbijten

het personeel aan de balie was niet vriendelijk en het was te veel als ze een vraag moesten beantwoorden. vast tapijt in de kamers is niet hygienisch. deuren en kast deuren vol vingers.

het ontbijt was top en het keukenpersoneel ook. de ligging was goed en rustig als je graag een eindje wandeld naar het centrum.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Prima plek, chagrijnig personeel

Beste medewerkers van het Marriott in Wenen, Hoe moeilijk is het om te glimlachen tijdens je werk? Hotel bleek te worden gerenoveerd. Lobby was een bouwkeet.

Gym

Rustige, comfortabele, nette kamers.

Wifi.

Rustige, comfortabele, nette kamers. Volledig ontbijt. Supervriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Ik heb met veel genoegen gebruik gemaakt van deze...

Ik heb met veel genoegen gebruik gemaakt van deze accomodatie. Het is een net hotel met goede faciliteiten in het zakencentrum van de stad.

heerlijk

perfecte kamer, uitstekend bed, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Modern en aangenaam hotel in een modern en aangenaam Wenen!
    • Deluxe Kamer

het 'winkeltje' had een vrij karig aanbod

rust, openheid, ruimte, vriendelijkheid, zeer vers en uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Net hotel, goede basic faciliteiten, vlak bij metro.

Ver van centrum, prijs naar verhouding hoog, erg warm in hotel en op kamers (met de airco op de hoogste stand)

Net hotel, goede basic faciliteiten, vlak bij metro.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

modern- luxueus-proper.

modern- luxueus-proper.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

vriendelijk personeel en een zeer verzorgde uitstraling van...

Lengte van het bed. Prijs van ontbijt.

vriendelijk personeel en een zeer verzorgde uitstraling van het hotel

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Luidt dicht slaande kamerdeuren hetgeen 's nachts storend was, praten op de gang duidelijk hoorbaar, piepend bed

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.