Beoordelingen over Der Kirchheimerhof - Superior Refugium 4-sterren

Maibrunnenweg 37, 9546 Bad Kleinkirchheim, Oostenrijk

#11 van de 21 hotels in Bad Kleinkirchheim

Te druk en heel rumoerig

Hotel was precies een honden- en kindercrèche. Veel te druk. Hotel NIET GESCHIKT voor mensen die rustig willen genieten.

Het hotel ligt op een prachtige en rustige locatie. Ruime mooie kamer.

ontspannend, heerlijk kunnen lopen met de hond
    • Superior Junior Suite met Balkon

bediening met het diner of je kreeg je eten kort achter elkaar of je moest ineens 50 minuten op je dessert wachten, ondanks 2 keer vragen

ontbijt was goed, kamer ook uitstekend

We zijn tot rust gekomen. Aardig hotel als je van wandelen houdt maar niet echt 4 * waard.

5 gangen diner waarvan de eerste 2 nagenoeg 14 dagen hetzelfde was. Kamers werden niet goed schoon gemaakt Beddengoed werd pas na 10 dagen (op ons verzoek) verschoond Extra kleerhangers hebben we zelf maar gekocht

Ruime kamer

Uitstekend familie hotel!

Er is ons niet tegen gevallen. Wel dat andere mensen die willen gaan boeken zich moeten realiseren dat het een familie hotel is en dus veel kinderen.

Het prachtige hotel, de ruime mooi suite. De keuken! Uitstekende kok!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

We hebben een goed verblijf gehad maar prijs kwaliteit is niet in verhouding.
    • Deluxe Suite met Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het ontbijt en het avondeten was niet slecht maar heel eentonig. 5 dagen achter elkaar bouillon soep is er 1 te veel. De website zegt een 5 gangen menu maar eigenlijk zijn het er maar 4. 2 x salade buffet, 1 keer links 1 keer rechts. Ook van echte animatie hebben we niets gemerkt. 1 keer per week een goochelaar en een zanger, maar daar bleeft het bij. De faciliteiten zijn wel allemaal aanwezig meer enorm verouderd. Heel ouderwets meubilair, de spa is oubollig, een deel van het zwembad werkt niet meer. Het zwembad is trouwens ook zeer klein. Het hotel neemt ook vaak groepen aan, waardoor we 3 x van tafel zijn moeten veranderen.

De gastvrijheid was heel voelbaar. Geen enkele vraag was te veel. Ook voor kinderen is er alles aanwezig, ze zijn koning ter rijk. De locatie is top! Je kan super veel wandelingen maken in de omgeving. Toch is het er heel rustig. Moesten ze dit hotel 3 sterren geven en de prijs laten zakken zou ik het eventueel aanraden en de mankementen door de vingers zien, maar voor deze prijs moet er dringend aan renovatie gedacht worden. En er meer Variatie in het eten gebracht worden.

Heerlijk verblijf in de bergen

Niks!

Heerlijk eten, uitgebreid ontbijt. Proper, luxueus, zeer vriendelijk personeel

overnachting op doorreis

is wat gedateerd. Hotelreceptie zit op de eerste etage (niet erg gastvrij/vriendelijk)

prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

zeer proper, lekker eten en geweldig voor kinderen!

personeel in de bediening mocht wat vriendelijker zijn.

zeer proper, lekker eten en geweldig voor kinderen!

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Dit hotel is echt geweldig!

Niets viel tegen, wij hebben gewoon genoten! Maar als je 's avonds nog graag op wandelafstand iets wil gaan drinken of in een stadje wil wandelen is het niet ideaal gelegen. Wel auto nodig maar voor ons niet erg

Dit hotel is echt geweldig! Midden in de natuur, lekker eten, heerlijke wellness met prachtig uitzicht, warme atmosfeer. Kortom hier kom je tot rust