Beoordelingen over Hotel Der Schmittenhof

Schmittenstraße 109, 5700 Zell am See, Oostenrijk

#37 van de 50 hotels in Zell am See

Goed gelegen comfortabel hotel met vriendelijk personeel
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Ontbijt en dinner apart te betalen, viel duur uit. Buffet s avonds lekker en uitgebreid maar geen lactosevrije produkten. Prijzig hotel in de krokusvakantie. Fout bij booking.com dat ontbijt achteraf niet inbegrepen was in prijs!

Uitstekende ligging en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Radio in de sauna en de rustruimte vond ik geen succes. Ook in de eetzaal hoeft het niet voor mij. Skihok is eigenlijk net te klein voor het aantal mensen.

Eigenlijk aLles, wellness met handdoeken en heerlijke badjas was super.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Na omboeking : supertop !!!!
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

We konden de veel te kleine kamer , die we geboekt hadden , godzijdank omzetten naar een ruimere heerlijke kamer in het hoofdgebouw. Dat kleine hokje in het bijgebouw was echt vreselijk . Hooguit voor een persoon alleen of voor 1 nacht ofzo.

Het was één warm bad van gastvrijheid en iedereen was ontzettend aardig. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en ook het diner buffet was elke avond een feestje.

Het avondeten was geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Kleine kamer met 2 honden en receptioniste deed zich geen moeite ons te verstaan terwijl wij wél moeite namen om Duits te praten

Het avondeten was geweldig

fantastisch
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

het ontbijt was heerlijk en eerst hadden we een kleine kamer met veel lawaai maar na een vraagje voor een andere kamer hebben we de tweede dag al een andere gekregen en die was super

Kamers redelijk, ontbijt lekker
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het hotel is op zich prima, maar ze hebben ook een bijgebouw daar zaten wij in. Dit is wat ouder en minder mooi. Hotel is verweg van het centrum. Je kunt het lopen, maar dat duurt wel een half uur (het is helemaal boven aan een weg op een berg)

Ontbijt is erg uitgebreid en je krijgt een ticket met korting voor uitjes in de buurt

Ligging (dicht bij kabelbanen en bushalte).
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon en Terras

Nogal koel onthaal, men probeerde ons eerst een andere kamer (appartement) aan te bieden, hebben dit geweigerd en uiteindelijk toch de geboekte kamer gekregen. Terras aan kamer door meerdere gasten toegankelijk (geen privacy).

Ligging (dicht bij kabelbanen en bushalte).

Kamer was netjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Harde bedden, dame bij het ontbijt was iedere morgen gestrest over waar iedere moest zitten. Veel Arabieren.

Kamer was netjes. Kregen bij aankomst een suite ipv een 2 pk. De heer achter de balie was super vriendelijk. Prima lokatie, zo bij de lift en naar het dorp was zo'n 15 min lopen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Zeer gezellige vakantie zoals we gehoopt hadden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De parkeergelegenheid voor de deur is gering. Wel is er een grote parkeerruimte op straat, maar dit is dus niet privé. De uren om te gaan eten zijn zeer beperkt. Deze lagen tussen 18u00 en 20u00. De eerste avond kwamen wij pas om 19u45 aan en hadden we dus (aangezien het dagelijks buffet is) niet veel kans meer om nog rustig iets te nemen van het buffet. Wel wordt het buffet constant bijgevuld. De "jacuzzi" is een gewoon bubbelbad waar je ook nog eens 8 euro voor moet betalen zonder dat dit wordt gezegd of ergens vermeld staat.

We komen aan in het hotel, en krijgen meteen de vraag of we een grotere kamer wensten dan gevraagd (zonder meerkost). In het hotel slapen is zeer aangenaam, en in elke kamer is er ook een balkon. Vriendelijkheid van het personeel. Ruime wellness Gezellig hotel Zeer proper Het hotel is voor ons perfect gelegen aangezien deze vlak naast een piste ligt, en naar een iets hoger gelegen lift uitgeeft. Indien je naar het dorp van Zell am See wil gaan, moet je wel de auto nemen aangezien hier wel een afstand is af te leggen (uiteraard bergop) Toen wij gingen was er ook carnaval op dinsdagavond. Toen waren alle personeelsleden ook verkleed wat wel een toffe sfeer gaf. Het skikot is wel OK. Alleen werkte de verwarming (nog op oude stalen buizen) niet altijd even goed, en hangt er soms wel een geurtje van alle skibotten. Toch was er plaats voor alle gasten, en hebben wij al slechter gehad. Zeer gezellig skigebied!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Goede locatie voor skivakantie
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Er lag een brief dat gebruik van de keuken 70euro kostte. Dit bleek niet van toepassing, maar kwam onvriendelijk over. Verder had het appartement geen woonkamer maar een kleine eetkeuken. Ontbijt in het restaurant beneden kostte 15euro per persoon en avondeten 25euro (buffet excl. drank).

De locatie is dichtbij de skipiste. We hadden onze ski's in lockers boven bij de liften waardoor we makkelijk naar boven konden lopen. Verder bevielen de sauna's erg goed! Ze waren elke avond 16-21uur geopend.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

De ligging is super direct aan piste en liften.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Bijgebouw is dringend aan herstellingswerken toe, verschillende kleine gebreken. Ontvangst aan receptie was niet hartelijk, wel beter tijdens de week. Eindafrekening goed controleren!

De ligging is super direct aan piste en liften. Restaurant en barpersoneel zijn vriendelijk. Goede WiFi.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Goed, maar niet super
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Alleen een bank in de slaapkamer, niet in de woonkamer. Toch wel lekker om s'-avonds nog even op de bank te zitten. Ligt verder dan het centrum dan gedacht

Goede bedden en douche

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Redelijk hotel

Het buffet werd niet tot het laatst bijgevuld het was wie het eerst komt wie het eerste krijgt . Het eten was doorsnee niks bijzonders.

Dicht bij de piste de smittenhohe.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Hotel prima, kamer in bijgebouw slecht.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Te felle lampen op kamer in bijgebouw, douche deur sluit niet goed, kastdeur stuk en verwarming op kamer niet warm

Ontbijt heerlijk, buffet heerlijk, peroneel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Top locatie voor skivakantie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon en Terras

Het eten was een echte flop. Al de gangen werden geserveerd op een buffet. Geen probleem op zich natuurlijk alleen was het eten nooit echt warm en niet echt lekker. Jammer. Op oudjaar werd er in het hotel ook niets extra gedaan, gewoon een avond als alle anderen. De versiering werd zelfs weggenomen terwijl de mensen nog zaten te eten. Er is in dit hotel geen bar waar je 's avonds nog iets kan drinken of een boek lezen. Wij misten over het algemeen de Oostenrijkse gezelligheid in dit hotel. Dit is nochtans één van de redenen waarom wij Oostenrijk kiezen als skibestemming.

Op de kamers in dit hotel niets aan te merken. Groot, proper en voorzien van een balkon. Ook het personeel was steeds vriendelijk en klaar om te helpen. De grootste troef van dit hotel is echter de ligging. 's morgens de latten aan en beginnen skiën van aan het hotel. Super! Het hotel ligt iets verder van het dorp maar wij kiezen persoonlijk liever een hotel dichter bij de lift dan bij het dorp.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Service zeker geen vier sterren!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

's Middags ingecheckt. Toen ik om 20:40 terug kwam kon ik niet binnenkomen. De receptie was onbemand en er was geen passende sleutel meegegeven. Toen ik opriep via een intercom naast de deur werd ik naar de achterzijde van het complex gestuurd. Daar bleek een deur van slot te zijn.

Kamer redelijk. Niet wat je mag verwachten van 4 sterren.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima en rustige uitvalslocatie om Zell am See en Kaprun te ontdekken
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Kleine bedden (lengte). Geen shuttle service. Hotel ligt buiten Zell am See en 's avonds is er ook geen bus. (NB bus overdag is prima)

WIFI werkte prima. Veel geld bespaard met Gästekarte Zell am See / Kaprun Ruime kamers / appartement.

Goed voor een nacht, maar niet om vakantie te nemen.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De weg naar de slaapkamer.

De kelner van dienst.

Sauna
    • Familiekamer met Balkon of Terras

Zeer kleine kamer

Sauna

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Super mooie accomodatie!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

ontbijt was zeer uitgebreid en lekker de ligging was heel mooi vriendelijke ontvangst mooie kamers

Vriendelijke mensen, nette kamers voor een nette prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon en Terras

De sauna en andere faciliteiten waren hard aan achterstallig onderhoud toe.

Dicht bij het dorp en de skilift.

Een goed hotel

Geen uitnodigend terras

De gastvrijheid, wellness, eten, de Zell am See-Kaprun kaart met alle voordelen.

Mooi hotel op een perfecte locatie

Kamer was echt te klein

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

verblijf was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

prys voor de hond waar men niets voor moet doen kleine poedel

ja genoeg eten

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Fijne dagen gehad, mooie locatie
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het ontbijt en diner was perfect, mooie omgeving, vriendelijk personeel een aanrader..!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Mooi en luxe hotel, we prijzig maar wij hadden een mooie aanbieding.

Bar vroeg gesloten

De kamer en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima uitvalbasis voor enkele dagen de bergen in.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Lampje op het balkon zou prettig zijn voor 's avonds. En beter tv beeld.

Vriendelijkheid personeel, goede bedden en prima diner.

• Beoordeeld op: 6 april 2016

Goed hotel met uitstekende faciliteiten en vriendelijk...

Blijf weg bij het bijgebouw!! Dit is absoluut geen 4* kamer. Het contrast met het naastgelegen hotel is enorm. Vreemd dat beide accommodaties onder dezelfde naam worden aangeboden..

Goed hotel met uitstekende faciliteiten en vriendelijk personeel maar vermijdt absoluut het bijgebouw om ernstige teleurstelling te voorkomen!

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Het personeel is vriendelijk en flexibel.

Om deze tijd van het jaar (eind maart) is het skigebied van Zell am See niet meer in goede doen. We gingen steeds naar de Kitzsteinhorn gletsjer, en hadden dus beter in Kaprun kunnen verblijven. De gletsjer was trouwens top!

Het personeel is vriendelijk en flexibel. De accomodatie is goed, en de douche is uitstekend.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

ontbijt goed.

dat onze wijnglazen zonder te vragen of we nog wat wilden royaal bijgevuld was toen we zelf naar het buffet gelopen waren.

ontbijt goed. Diner heerlijk!!! kamers schoon en bedden goed. personeel vriendelijk. dichtbij de piste.(loop afstand) s nacht stil. Zell am see leuk stadje om te winkelen .

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Kamers zijn netjes en personeel heel vriendelijk en...

We hebben niet één keer een wiener schnitzel gehad ;-)

Kamers zijn netjes en personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreid ontbijt en goed diner.

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

De afstand tot het dalstation met slechts 7 min stappen van...

S'nachts was er steeds een storend geluid in onze kamer,mogelijk van de verluchting in het gebouw.

De afstand tot het dalstation met slechts 7 min stappen van het hotel.Ook de keuken en het buffet vielen in de smaak en de forel bij het avondeten was supperlekker.

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

De ligging is goed, 200 lopen tot aan de lift, kamers zijn...

Personeel is over het algemeen niet vriendelijk tegen Nederlanders, vooral het onderscheid tussen duits sprekende gasten en Nederlandse gasten is zeer groot. Wat ook jammer is dat je na half 11 niet rustig een spelletje kunt doen in de lobbie omdat de bar dan sluit en je ook letterlijk weg gestuurd wordt door een niet zo vriendelijke mevrouw met veel te opvallende bortsten.

De ligging is goed, 200 lopen tot aan de lift, kamers zijn schoon en mooi, eten is goed met iedere dag keuzen uit drie gerechten.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Prima hotel,

Is niet echt op loopafstand van centrum

Prima hotel,

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Prachtig en gezellig appartement

Prachtig en gezellig appartement

• Beoordeeld op: 26 februari 2016

De locatie van het hotel.

De belachelijke prijs voor onze hond a €20,- per nacht!

De locatie van het hotel.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

Zeer verzorgd eten!

Ons tafelkaartje was weggehaald en een ander zat op onze plaats.

Zeer verzorgd eten!

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Alles was heel goed.

Alles was heel goed.

• Beoordeeld op: 9 maart 2015

sauna, vriendelijkheid personeel, kwaliteit van het eten.

betalen voor internet, slechte wifi verbinding. Kussen in het bed.

sauna, vriendelijkheid personeel, kwaliteit van het eten.

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.