Beoordelingen over Hotel Der Seehof 4-sterren

Hofmark 8, 5622 Goldegg, Oostenrijk

#9 van de 16 hotels in Goldegg

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Kunst en heerlijk eten in rustig dorp omringd door natuur

De bediening komt soms wat stug over. Tegelijkertijd werd ik erg blij van het enthousiasme waarmee het eten werd opgediend. Het is dus slechts een momentopname.

Ik was voor de tweede keer in dit prachtige hotel. Het plekje is heerlijk rustig en idyllisch. Fijn om te wandelen en langlaufen. Het dorpje heeft een kerk en een kasteel. Verder is het vooral heerlijk rustig. Een ideale plek om te ontsnappen aan de hectiek van alledag. In het hotel hangt veel (moderne) kunst. De kamers zijn met zorg ingericht. Het eten is voortreffelijk. Een uitgebreid ontbijtbuffet met veel streekproducten. Zelfs de jam is zelfgemaakt. Het restaurant R120 gebruikt veel ingrediënten uit de eigen tuin. De keukenbrigade is heel creatief en tegelijkertijd is het eten zonder al te veel poespas. Veel smaak, bijzondere bereiding met bijpassende wijnen. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Een bijzonder sfeervol hotel!

Wij hadden een prachtig vrijstaand bad in de kamer maar geen douche.

Het ontbijt was fantastisch!

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Het ontbijt is werkelijk fenomenaal

We hadden op sommige kamers betere douches verwacht en soms kwam er op de bovenste etage alleen koud water uit de kraan. Dat kan niet voor een dergelijk hotel.

Het ontbijt is werkelijk fenomenaal