Beoordelingen over Exe Vienna 4-sterren

Ottakringer Straße 34-36, 17. Hernals, 1170 Wenen, Oostenrijk

#281 van de 316 hotels in Wenen

Niet wat ik verwacht van een 4* hotel
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Het receptiepersoneel was heel wisselend: vriendelijk, maar niet iedereen heel representabel. Sommigen waren attent, maar andere kwamen juist naïef over. Ik wilde met de nachtbus / trein naar het vliegveld (dat scheelde ruim € 40,- met een taxi), maar dat was volgens haar langzaam en lastig. Het ging uiteindelijk prima. Daarentegen in het hotel: Ik moest bijna een half uur wachten in de rij met inchecken vanwege parkeerproblemen van andere gasten. Dat kon naar mijn idee efficiënter. Verder is de entree onprettig gesitueerd naast de oprit / toegangspoort van de garage met ronkende auto’s. Bovendien staat personeel daar te roken: alles behalve wat ik verwacht van een entree voor een 4* hotel.

De faciliteiten en de kamer waren netjes. Het hotel ligt niet ver van het centrum in de buurt van diverse restaurantjes die niet zo prijzig zijn als in de echte binnenstad. En de aanbieding was scherp geprijsd (€ 39,50) ook al zou ik er zelf momenteel ook weer niet meer voor willen betalen.

Kamer was heel slecht

De tweede dag de broodjes van de dag ervoor heel kleine kamer in de douche kon je niet rechtop staan gee 4 sterren waardig airco werkte niet geen licht op de kamer enkel lampedaire

Personeel

Zeer goede locatie, zeer proper!

De kamers zijn niet geluidsdicht, we werden ‘s ochtends vaak wakker van slaande deuren en babbelende mensen op de gang (al om 6u!)

Zeer goede locatie, zeer proper!

Niet het Wenen zoals je het je voorstelt, maar al bij al een fijne keuze.

Er was niets dat echt tegenviel, maar verschillende kleine zaken waren wat vervelend: personeel dat geen Duits spreekt in Oostenrijk (Spaans), de koffie aan de bar was op, het zwembad was gesloten, de stop van het bad ontbrak. Er moet echter aan toegevoegd worden dat de meeste personeelsleden echt hun best deden om de problemen op te lossen binnen hun mogelijkheden.

De badkamer met het grote ligbad was een fijne ervaring. Het ontbijt was uitgebreid en veelzijdig, met groenten en fruit maar ook met eieren (bereid op vijf verschillende wijzen), spek en worstjes. Het personeel was zeer dienstvaardig.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Blij dat ik weg ben

Ontbijt was telkens te laat open geen verse croissants, geen warme thee...gekookte eieren waren koud. Kamers waren niet goed schoon. Bed was te hard.

Vlakbij het centrum , WiFi

Prachtig Vienna!

Verder miste ik op de kamer toch wel een kleine waterkoker om zelf even thee of koffie te zetten. Het hotel had niet echt een bar om even gezellig wat te drinken avonds, er is er 1tje maar die is op zondag al gesloten en de ene avond dat we er een wijntje deden was duurde dit vrij lang en we moesten zelf zoeken naar de bediening. Dit is wel een gemiste kans want als ze dit wat gezelliger aankleden en aantrekkelijker maken kun je hier nog best even in de avonduren wat drinken.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Zaten continu goed vol om pad te gaan :) Het personeel was vriendelijk en sprak goed engels. De tram 44 die rechtstreeks voor het hotel stopt was tijdelijk out of order ivm wegwerkzaamheden. Dat was jammer want daardoor was het lastiger om snel het centrum in te komen. Normaal gesproken heb je dus een directe lijn naar het centrum. Het personeel was vriendelijk en sprak goed engels.

prima lokatie tov centrum, echter hotel maakte de vier sterren niet waar

hotel maakte een verouderde indruk. alle faciliteiten waren aanwezig, maar vertoonden tekenen van verval of achterstallig onderhoud

lokatie was prima, dicht bij een tramverbinding richting het centrum

prima hotel

op de website staat indien plaats op eigen terrein parkeren gratis .Het hotel heeft doorgegeven dat parkeren nooit gratis is (parkeren is 15 euro per nacht ) aan booking.com dit staat dus nog steeds verkeerd op de website ,ik was onaangenaam verrast dat ik daar toch voor moest betalen ondanks dat ik keurig op tijd was en er op dat moment nog genoeg parkeerplekken op eigen terrein was.

Het ontbijt en prima kamer. van het hotel af gezien loop je binnen 3 minuten naar de metro die je in no-time in de stad brengt. ( aanrader koop een dagticket openbaar vervoer en deze brengt je overal waar je wezen wilt ,dit geldt voor bus,tram en metro ) goede verbindingen

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Het hotel was gelegen in een levendige buurt met vanalles om...

Het hotel was gelegen in een levendige buurt met vanalles om de hoek. 20 minuten lopen tot centrum. Uitstekend ontbijt. Privé beveiligd parkeren, grotendeels overdekt.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Ontbijt was heerlijk.

Wij vonden de bedden veel te hard.

Ontbijt was heerlijk. Op 10/15 minuten loopafstand van metro. Parkerenplekken waren vol maar op nog geen 1 minuut loopafstand was een openbare parkeerplaats waar je ook 15 euro voor 24 uur betaal.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Wenen citytrip

De kamer was aan een opknapbeurt toe: losse tegels, ontbrekend sleutelplaatje, versleten vloer en houtwerk dat een schilderbeurt nodig heeft.

Prima ontbijtbuffet, werd steeds aangevuld met verse broodjes.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Schone kamer, maar dat was ook alles...

Harde bedden, kussens mogen geen kussens genoemd worden (zakte er meteen doorheen). Kortom, pijn in de rug in deze mooie stad. Bloedhete kamer (terwijl 20 graden buiten), genoodzaakt raam open te laten 's nachts. Maar door de het geluid dat dan binnen komt weer niet kunnen slapen.

Hygiëne, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Goed maar verbetermogelijkheden

Verouderde staat van de kamer: loskomende plinten, bevuilde lakens, vlekken op de vloer, schimmel in de badkamer,.. Harde matras en slechte kussens Kortom: foto's op site zijn niet up to date

Zeer uitgebreid ontbijt Vriendelijk personeel aan balie Ideale ligging Informatie over de stad beschikbaar Goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

De matras was te zacht. Een zeer onvriendelijke blonde man achter de receptie in de voormiddag. Al het andere personeel was zeer behulpzaam. Onze kamer werd niet zo goed gepoetst. Er lagen dikwijls nog haren en stof op de grond. Een keer werd onze kamer niet gepoetst omdat we later vertrokken (na 11u).

Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Elke dag vers fruit, zeer lekker. Kamer was ruim en comfortabel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Goed bed, ruime kamer, goed ontbijt, vriendelijke bediening.

Kamer: Stank in de badkamer zodat we het badkamerraam open moesten houden, duidelijke schimmelsporen in de badkamer en gebarsten tegels, behang beschadigd en oud (loslatend), weinig licht door smal raam. Gang: tapijt met spoor/vlekken, behang beschadigd/oud en provisorisch hersteld door een stuk erop te plakken. Jammer, want bovenstaande doet afbreuk aan het hotel zelf. Entree is mooi, ontbijtzaal ook maar we hadden het gevoel dat we in een goedkoop pension zaten als we naar de kamer gingen/verbleven.

Goed bed, ruime kamer, goed ontbijt, vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Een ervaring rijker en een illusie armer.

Om 13 uur al gemeld (te vroeg, dat weten we) en bij navraag zou de kamer om 13.15 uur beschikbaar zijn. Toen we om 14.00 terugkwamen, duurde het zeker nog een half uur voor we de kamer in konden. Omdat we gevraagd hadden bij reservering om een kamer die rolstoelvriendelijk was kregen we volgens de receptie een geschikte kamer. Door de zeer smalle gang was het bijna niet mogelijk binnen te draaien. De rest van de kamer was in principe wel oke, maar zeer gedateerd (de foto's die men gebruikt zijn zeker 10-15 jaar oud) het toilet was zondermeer ongeschikt voor iemand die in een rolstoel zit. Het was erg laag, ipv hoger dan normaal, en zag er uit als een kindertoilet. Als je iemand moet tillen uit een rolstoel en op het toilet zetten, hou je hier een behoorlijke rugklacht aan over. De wasbak in de badkamer was heel erg klein, en het kraantje heel erg kort, ongeschikt dus voor iemand die er zittend gebruik van moet maken. De Douche ruimte was voorzien van een (smoezelig) douchegordijn (waar vind je ze nog?) wat ook nog eens te kort was, met als gevolg een drijfnatte vloer. Niet erg veilig dus. De douchestang waaraan de sproeier zit was alléén voor mensen die zittend douchen en voor kinderen; als je 1.82 mtr bent moet de dus ook verplicht gaan zitten. De koelkast in de kamer sloot niet af en ronkte dus aan een stuk door, terwijl de drankjes dus niet gekoeld waren. (Het was buiten 32°) Een van de vitrages was te smerig om aan te zien; grote dikke vlekken van, naar onze mening chocolade oid.

Het ontbijt was prima, een van ons twee heeft Coeliaki en (wel vooraf aangemeld) men serveerde glutenvrije broodprodukten.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Goed, maar een beetje nalatig.

Parking gereserveerd, maar niet vrij. Dan maar geparkeerd op 100m afstand aan 15 euro per dag. Zelfde prijs als het hotel maar je moet dan wel dagelijks naar de parkeermeter. Zwembad was dicht, werd ons niet vermeld.

Goed uitgebreid ontbijt. Kamer is zeker groot genoeg. Minibar is aanwezig. Vlakbij openbaar vervoer. Dagticket kost +-7 euro, dat raad ik je wel aan.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Mjam mjam.

Mjam mjam... zelden zolang ontbeten! Kei veel keuze, je raakt er bijna niet weg. Gelukkig dat tram 44 (zo goed als vlak voor de deur) ons in een mum van tijd in het centrum van Wenen brengt :) Nette kamer met goed bed, propere badkamer met ligbad en zo makkelijk koel te houden...

Goed ontbijt

Goed ontbijt Met tram 44 direct in de stad en dan tram d of 71 direct aan museum groetjes

Ontbijt. Ze lijken dat niet aan te kunnen.

Gevraagd om twee aparte bedden en kreeg kamer op de bovenste verdieping met balkon !!!! Goed geregeld!

Leuk hotel met een perfecte locatie , ontbijten prima .

Leuk hotel met een perfecte locatie , ontbijten prima .

Niet meer
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Beetje vergane glorie. Raar luchtje op toilet... niet fijn

• Beoordeeld op: 26 november 2017

het ontbijt was lekker

ver van het centrum

het ontbijt was lekker

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

ontbijt + info + hulp bij de receptie

iets te ver van het centrum

ontbijt + info + hulp bij de receptie

Prijzig maar goed hotel.

Duur, bedden oncomfortabel

Zwembad, Hygiëne, Personeel top

Kamer

Heel vriendelijk personeel

Kleine technische dingetjes zoals spijkertjes die uit de aftimmerlat van de kast kwamen

Heel vriendelijk personeel

Prima hotel!

De bevestiging van de douchekop was bij binnenkomst al stuk.

Goede en prettige kamer. Flesje wijn met echte wijnglazen als welkom, leuk!

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Mooi voor weinig

In een drukke stad een.rustpunt met zwembad heerlijk

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Hygiëne zwembad

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goed hotel voor een stedentrip vanwege ligging

Bedden waren hard en kussens dun.

Schone kamer, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Heel goed

Alles was goed

Heel goed

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Vriendelijk personeel, mooie locatie

Kleine kamer, loszittende badkamertegels, erg gehorig.

Vriendelijk personeel, mooie locatie

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Matig!

Zeer slechte matras. Zwembad gesloten. Geen bar of restaurant.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Goed en uitgebreid ontbijt, lange ontbijttijden.

Zwembad sloot eerder dan was aangegeven. De wijk waarin het hotel ligt is niet echt spectaculair.

Goed en uitgebreid ontbijt, lange ontbijttijden. Tram voor de deur die stopt in het centrum, maar ook metrostation op loopafstand. AKH (UMC) op loopafstand. Check out om 12 uur

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Mooi zwembad, prima verzorgd ontbijt.

Geen badjassen beschikbaar.

Mooi zwembad, prima verzorgd ontbijt. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Locatie vlakbij tramhalte. Keurige kamers. Ideale locatie om Wenen te bezoeken. Restaurants op loopafstand. Parkeren bij hotel voor €5 per nacht.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Zwembad in kelder en goed per openbaar vervoer bereikbaar.

Aan voorzijde redelijk druk verkeer te horen, dubbelglas ( was dat er ooit?) zou wenselijk zijn. Even opletten dat je juiste lift/ trap neemt, op etages loopt de gang niet over hele hotel door.

Zwembad in kelder en goed per openbaar vervoer bereikbaar. Fiets kon probleemloos op binnenplaats geparkeerd worden.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

De faciliteiten waren top.

De faciliteiten waren top. Mooie, ruime hotelkamer. Meubelen waren ook mooi en niet aftands. Alles goed schoon. Heerlijke bedden. Voor 50,- per nacht absoluut een aanrader. Heb in duurdere hotels geslapen die niet aan deze kwaliteit voldeden.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Goed ontbijt

2 nachten. 1e nacht vieze kamer gehad met vieze vlekken en lange haren op de vloer. 2e nacht andere kamer maar met veel lawaai van het airco systeem op de binnenplaats

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Prima hotel receptionist erg behulpzaam

op de site van booking staat dat je de parkeerplaats niet hoeft te reserveren. Dit is onjuist je moet reserveren

Prima hotel receptionist erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

De prijs/ kwaliteit

Het was erg warm op de kamer (27 graden) en de airco koelde niet snel/voldoende. En de routebeschrijving op Booking.com was onduidelijk waardoor we er lang over hebben gedaan om bij het hotel te komen.

De prijs/ kwaliteit

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

Lekker ontbijt.

Raam kon niet op kiepstand staan. Erg warm s nachts, airco ging niet aan.

Lekker ontbijt. Tram voor de deur. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

comfort

comfort

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

De prijs/kwaliteit

De douche werkte niet helemaal goed

De prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

De locatie , tram stop voor hotel 10min aan de rand van het...

De locatie , tram stop voor hotel 10min aan de rand van het centrum.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Receptie:

Receptie: Zeer gastvrij, goede kennis en tips over de stad, bezienswaardigheden en restaurants. Ana, vielen dank fur alles von 612!

• Beoordeeld op: 6 maart 2015

mooie badkamer en zeer goed bed

Geen verse koffie . koffie kwam uit machine. parking te laag kon mijn bestelwagen niet parkeren.

mooie badkamer en zeer goed bed

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Het ontbijt was goed.

De kamers zijn heel gehorig, dus je hoort af en toe letterlijk wat je buren zeggen.

Het ontbijt was goed. Metro en tram in de buurt.

Er zijn ook 22 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Exe Vienna