Beoordelingen over Hotel Feldwebel 4-sterren

Dorf 73, 6306 Söll, Oostenrijk

#12 van de 18 hotels in Söll

Prettig hotel met een centrale ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Mogelijkheid om halfpension bij te boeken was er niet omdat we via booking.com geboekt hebben.

Onverwacht een upgrade gekregen naar een grotere kamer met een fantastisch uitzicht over het dorp en de omgeving. Bedden uitstekend en prima schone kamers. Ontbijt: voldoende keuze en vriendelijke bediening. Het hotel ligt midden in het dorp op korte afstand van winkels, pubs en restaurants. Gezellige sfeer. Skibus stopt voor de deur.

Goed ontbijt met uitgebreid buffet.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Bedden lagen niet lekker: zakten door. Wij hebben zelf de lattenbodem omgedraaid; dat hielp iets. Matras, dekbed en kussen zijn van synthetisch materiaal gemaakt en voelden te warm om op en onder te slapen. Onze hotelkamer leek niet berekend op wintersporters. Wij konden nergens onze spullen kwijt. Hangers zaten vast in de kast. We hebben onze kleding elke avond maar te drogen gehangen over 1 stoel, op de bank, de verwarming en over de vloer. Gehorige deuren en gangen. Wij hoorden alles van de hotelkamer naast ons via de kamerdeuren. Daardoor had ik niet het gevoel dat we enige privacy hadden in onze hotelkamer. Entree staat in open verbinding met trappenhuis en hotelgangen naar boven: erg gehorig. Schoonmaaksters beginnen in ochtend om 7 uur met stofzuigen: daar werden wij wakker van in onze hotelkamer. Hotelgasten hebben wij ‘s nachts horen thuiskomen. De hele nacht hoorden wij dronkenlui voorbij komen (vooral engelsen), ook met ramen dicht. Op Silvesternacht is dat logisch, maar wij hoorden dit vrijwel elke nacht. Wij hebben hierdoor slecht geslapen, terwijl wij voor onze rust op vakantie gingen. Bedlampen schenen alle kanten op en waren niet verstelbaar. Bij receptie zagen wij vaak niemand zitten waaraan we onze vragen niet kwijt konden. Geen gevoel van service. Yoghurt bij ontbijt was eerst 4 dagen en toen week over datum. Gastvrouw zei dat we dit nog gewoon konden eten. Bij ontbijt konden we alleen zwarte koffie of thee bestellen. Geen café latte bijvoorbeeld. In restaurant heb ik eerst verkeerde gerecht gekregen. En toen twee keer nog bevroren eten. Tweede keer heb ik het maar opgegeten omdat het al een uur duurde en er geen bediening aanwezig was. Prijs-kwaliteit vinden wij niet in verhouding staan tot het geboden comfort, faciliteiten en service van dit hotel. Hotel vroeg 200 euro per nacht voor Oud en Nieuw nacht én de rest van de week. Ik ging er vanuit dat dit in verhouding stond met de service en faciliteiten van het hotel.

Goed ontbijt met uitgebreid buffet. Aardig personeel bij ontbijt. Goede badkamer en douche. Naast halte skibus. Skidepot met slot in kelder. Verrassend moderne sauna in kelder.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

kamers waren eenvoudig maar goed

• Beoordeeld op: 26 september 2016

prijs/kwaliteit niet i.o.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

restaurant viel tegen, geen flexibele houding hotel t.o.v. de gasten, zeer veel lawaai in vroege ochtend en late avond

ontbijt i.o

• Beoordeeld op: 16 maart 2016

Personeel in het ontbijtrestaurant was zeer vriendelijk.

Erg slecht bed, bovendien werden we bij aankomst gedowngrade. Kleine eenvoudige kamer en badkamer. Eigenaresse bood hier amper haar excuses voor aan. Op zaterdag was de wellness gesloten, een tegenvaller.

Personeel in het ontbijtrestaurant was zeer vriendelijk. De locatie van het hotel is goed.

• Beoordeeld op: 29 februari 2016

Ontbijt prima!

Geen tegenvallers.

Ontbijt prima! Geen lawaai van auto's, ook al sliepen we aan de straatkant. Super schoon. Een ruime, mooie kamer, maar daar betaalden we dan ook voor!

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

centrum van Soll

had iets meer luxe voor 4 star hotel verwacht. het blijft een familie gebeuren met familie recptie

centrum van Soll

• Beoordeeld op: 8 januari 2016

Lokatie, prachtige ruime suite, goed en aardiog personeel

Lokatie, prachtige ruime suite, goed en aardiog personeel

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

bereidheid om een oplossing te bieden

Dat ondanks de bevestiging de boeking niet had plaatsgevonden

bereidheid om een oplossing te bieden

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

Prima bed, schone douche en toilet

Geen draadloos internet aanwezig. Erg lawaaierig in de nacht

Prima bed, schone douche en toilet