Beoordelingen over Gästehäuser Anni Ehrndorfer

Oberachweg 16, 4912 Ried im Innkreis, Oostenrijk

#5 van de 5 hotels in Ried im Innkreis

Vriendelijke eigenaresse, super leuke huisjes
    • Cottage

Bij aankomst hebben we moeten zoeken waar we moesten zijn. Huis stond open maar niemand thuis. Bellen naar de telefoon haalde niets uit omdat die gewoon op tafel lag. Na een half uur wachten zijn we op eigen houtje op het terrein gaan kijken en na even zoeken vonden we de eigenaresse onderaan een beekje.

Zeer leuke huisjes waar weinig op aan te merken is. Wij waren op doorreis dus was alleen maar een slaapplek maar zou het hier best langer uithouden.

Gastvrouw was super vriendelijk.
    • Cottage

Gastvrouw was super vriendelijk. Ze is zelfs even mee gereden naar de pinautomaat!! We hebben het er heerlijk naar ons zin gehad. Het huisje was van alle gemakken voorzien. Komen hier zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Ruimte in de slaapkamers

Wij hadden gezocht naar een rolstoel vriendelijk verblijf. Ik had daar ook op gefilterd. Bij aankomst zouden wij op een 1e verdieping slapen. Gelukkig kon er nog geruild worden met iemand anders zodat wij op de begane grond verbleven. Het was allemaal best smal voor een rolstoel toegankelijk verblijf. De eigenaresse gaf ook aan dat dit niet echt een rolstoel toegankelijk verblijf is. Dit zou dan aangepast moeten worden op de website.

Ruimte in de slaapkamers

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Teleurstellend
    • Cottage

Staat met zwembad maar dat was op een andere locatie, was de enigste reden dat we deze geboekt hadden zodat de kinderen nog even konden zwemmen

Vies en stoffig en bedden doorgelegen

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Geweldig schattig huisje, genoeg ruimte en een zwembad!

Was een super leuk huisje en heel leuk ingericht. Zelfs nog een zwembad buiten waar je gebruik van kon maken en er waren schommels. Keuken en badkamer zaten er gewoon in en genoeg slaapkamers voor bijvoorbeeld een gezin.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Leuke accommodatie op een mooie locatie.
    • Cottage

Zwembad is niet bij de appartementen maar op enige afstand bij de eigenaar in de achtertuin.

Leuke accommodatie op een mooie locatie. Leuk vissen in de rivier welke naast de tuin stroomt.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

kamers /app super

kamers /app super

Lekker ruim

een keer een apart verblijf

douche ,korte bedden

leuk huisje

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Bijzoender

Er was niemand. Andere gasten hebben me geholpen. Eigenaresse was op vakantie en haar zoon was niet bereikbaar. Was bijna weg gereden.

Rustig en sfeer

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Prachtig mooie plek, met veel historie (oude graanschuur,...

Het was niet schoon, glazen plakte o.a. vast in de kast en de douches werkte matig doordat kalkafzetting de douchekoppen verstopt hadden.

Prachtig mooie plek, met veel historie (oude graanschuur, met heerlijke tegelkachel die we ook moesten gebruiken vanwege de kou).

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Mooi uitzicht over weiland en klein stromend riviertje

Houten huis, vol met stof en spinnen lopen overal, ook in je bed. Zeer slecht voor mensen met Astma. Het stof en huismijt is in heel erg als je daar gevoelig voor bent.Verder deed het internet het niet, alleen soms s morgens vroeg 1 streepje internet, maar de rest van de dag en avond niet.

Mooi uitzicht over weiland en klein stromend riviertje

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Je hebt privacy en aardig wat ruimte.

Ik denk dat er al lang niet echt is schoongemaakt. Ik heb me zelfs afgevraagd of de bedden überhaupt waren verschoond (ik zag allerlei vlekjes op de kussens). Ik had continue het idee dat we elk moment aangevallen zouden worden door bedwantsen. Daarnaast hingen overal stofslierten en spinnenwebben.

Je hebt privacy en aardig wat ruimte. De cottage ziet er ook aandoenlijk uit. De gastvrouw was ook heel hartelijk.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

klasier karakter mooie plek voor horror nacht te houden

er is geen Zwembad wordt je op de foto mee misleid, Wifi vald vaak weg, en halverwege de avond werkte het zelfs niet meer

klasier karakter mooie plek voor horror nacht te houden

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Gastvrijheid

Geen gordijnen op de kamer

Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

Bijzonder huis (geschiedenis).

Bijzonder huis (geschiedenis). Goede faciliteiten. Aardige en behulpzame gastvrouw.