Beoordelingen over Hotel Gasthof Eschbacher 3-sterren

Schwimmbadstr. 133, 5721 Piesendorf, Oostenrijk

#5 van de 7 B&B's en herbergen in Piesendorf

Voortreffelijk

De gastvrijheid. Het personeel is zeer vriendelijk en persoonlijk. Ik heb me er zeer thuis gevoeld. Het eten op halfpension was zeer goed. Iedere dag 3 gangen. Bij het ontbijt krijg je iedere dag het eschbacher nieuws met het uit te kiezen menu voor het diner van de avond en eventueel te maken uitstapjes en het weer staat erop. Met oud en nieuw was er een heerlijk buffet geregeld door het hotel met een drankje erbij. De prijs-kwaliteit is zeer goed.Het is een uitstekende uitvalsbasis om te gaan skieen op de smittenhohe 6 km en kitzsteinhorn 10 km en de maiskogel 4 km. Andere skigebieden zijn ook goed te bereiken per auto. Ski's kan je huren bij ski und board entleitner te Piesendorf tegen uitstekende tarieven. Het hotel is bij uitstek geschikt voor gezinnen en koppels en individuele reizigers als je een rustig en ontspannen hotel en omgeving zoekt. Apres ski kroegen vindt je op de pistes in Kaprun en Zell am see. Wohnzimmer das kaff.ee is een aanrader, in een ontspannen sfeer een drankje doen met vooraf aangekondige live muziek. Het vervoer naar de pistes is gratis per bus of trein. Of je gaat met eigen vervoer zoals ik gedaan heb. Andere activiteiten met korting kunnen ook via het hotel geregeld worden. Zoals een bezoek aan de thermen/sauna in kaprun.

Heerlijk hotel in het Oostenrijkse!

Niets. Voldeed volledig aan de verwachtingen die in de vele recensies omschreven zijn.

We hebben hier 1 overnachting gedaan op doorreis. Ondanks dat het dicht bij de doorgaande weg licht is er dankzij de goede geluidsisolatie niets van te horen. Hele fijne kamer, ruim, goede bedden, heerlijk gegeten en ontbeten (allemaal uitgebreid, vers, lekker). Heerlijk een eind langs de sportvelden gewandeld, zeer rustig en voelt gewoon veilig. Leuk dorpje. Hele sympathieke personeelsleden, je voelt je niet een nummer maar echt een gast, en een gast die ze graag in de watten leggen. Er waren ook veel vaste gasten, dat zegt mij genoeg! En als wij weer in die buurt moeten overnachten, dan weet ik waar ik als eerste informeer! Juist: Gasthof Eschbacher. Absolute aanrader!

laat aangekomen en vroeg vertrokken maar onze indruk was erg...

laat aangekomen en vroeg vertrokken maar onze indruk was erg positief nette kamer en een heerlijk ontbijt

goed, maar teleurstellend mbt badkamer. Bij boeking werd dit niet genoemd.

de geboekte kamer had geen bad-/douche-/wc ruimte, deze moest via de gang worden bereikt, hoewel wel alleen voor deze kamer.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Goede accomidatie

Badkamer was niet netjes en handdoeken werden ni elke dag ververst

Vriendellijk personeel en verzorgt onbijt en prijskwaliteit goed

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Een warme douche. Super mensen

Een voudige kamers wel heel schoon

Moni. Oftewel het personeel eigenaren en de ontvangst Prima keuken

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Supervriendelijke eigenaars en personeel.

Supervriendelijke eigenaars en personeel. Alle vragen werden met de glimlach beantwoord en iedereen was heel behulpzaam. Het eten 's avonds was heel lekker (we aten a la carte) en het restaurant was ' s avonds dan ook goed bevolkt, ook door mensen van buiten het hotel! Skibus naar Zell am See en skitrein naar Kaprun dichtbij.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Het personeel!

Het was erg gehorig, maar we hadden ook de verkeerde buren

Het personeel!

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

De vriendelijkheid van eigenaar en personeel en de...

Ligging aan doorgaande weg. Veel verkeerslawaai.

De vriendelijkheid van eigenaar en personeel en de ongedwongen sfeer.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Aardig personeel, prima eten

Ligging: vlak langs een drukke weg.

Aardig personeel, prima eten

• Beoordeeld op: 9 maart 2015