Beoordelingen over Hotel Gasthof Schweizerhaus 3-sterren

Mittersiller Bundesstraße 36, 5724 Stuhlfelden, Oostenrijk

#4 van de 7 hotels in Stuhlfelden

Schweizerhaus-nachten zijn lang....slapen komt er nauwelijks van.

Het hotel ligt aan een zeer drukke doorgaande weg. Werelijk heel veel verkeer. Ook in de nacht razen, vrachtwagens, auto’s en zelfs de trein onder het slaapkamerraam door. Desgevraagd konden wij geen kamer aan de achterzijde krijgen ivm een bus, die ook geboekt had. Daardoor konden we ook eigenlijk niet binnen eten, maar alleen op het naast de doorgaande weg gelegen drukke terras. Uiteindelijk kregen we ons eten in een hoekje binnen.

Ontbijt, diner en bed waren adequaat. Mooie garageplaats om de motoren te parkeren. Vriendelijke, doch zakelijke bediening.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Vriendelijk personeel.

Kamer is ruim maar zeer gedateerd. De kussens roken muf en stonken naar rook. Kamer lag aan een drukke doorgaande weg.

Vriendelijk personeel. Het ontbijt was vanaf half 8. Maar omdat ik al eerder weg moest hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt en mocht ik al eerder komen ontbijten. Zeer attent.

Locatie,gastvrijheid
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Locatie,gastvrijheid

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Ik gevraagd baar Saalbach, de afstand van 50 km en 50 min rijden was verder als gecommuniceerd ....

Prima service en gastvrijheid

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Heel schoon en ruim appartement.

Mooi balkon met prima uitzicht, maar langs en ontzettend drukke weg. Je kon niet slapen met open raam en op balkon veel kabaal. Slecht wifi.

Heel schoon en ruim appartement. Ligging centraal voor uitstapjes. Treinstation tegenover appartement.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Zeer vriendelijk personeel dat engels spreekt.

Roken toegestaan in de bar. Hotel gebouw is gehorig. Wifi reikt niet tot de achterbouw.

Zeer vriendelijk personeel dat engels spreekt. Lekker eten. Wellness is niet groot maar zeer verzorgd. Skiruimte aan de achterkant van het gebouw. Voldoende parking voor de deur.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Vriendelijke ontvangst, prima schone en prima ingerichte...

Erg slecht; eigenaar en eigenaresse en personeel roken allemaal en er is een rookgedeelte waar fors gerookt wordt. De ruimte staat in open verbinding met eetzalen van ontbijt en diner; overal dus rooklucht waar te nemen! Kamers rookvrij maar de gang er naar toe gaat door het rokersgedeelte. Erg jammer want met wat extra aandacht; zeepje, krant, tijdschriften en wat lekkerder zitje dan twee harde stoelen prima plek. We waren verder verbaas over het gebrek aan mogelijkheid te ventileren zonder ramen echt open te moeten zetten. Hotel ligt op vijf meter van een drukke doorgaande weg en onze kamer ook. dan zou een moderne geluiddempende oplossing wenselijk zijn. Maar meeste gasten begrepen we blijven maar een dag of twee drie. Vaste gasten zullen dus achterkamer vragen! Ontbijt erg matig voor de prijs.

Vriendelijke ontvangst, prima schone en prima ingerichte kamer, nieuw sanitair van mooi kwaliteit. Avondeten prima; eenvoudig, goed geprijsd. HP boeken voor 7 euro meer is goed idee.