Beoordelingen over Geinberg Suites & Via Nova Lodges

Aigelsberg 3, 4951 Polling im Innkreis, Oostenrijk

#1 van de 1 hotels in Polling im Innkreis

Aanrader voor de doorreis
    • Familiesuite

Beetje gehorig met de boven buren

Prima verblijf voor de doorreis. Kamer leek wel een balzaal zo groot. Meerdere bedden in de kamer, ideaal met kleine kinderen. 15 min van snelweg

Heerlijk ontbijt.
    • Familiesuite

Op de site van booking was de prijs niet correct. Als wij aan het hotel waren heb ik een telefoon gekregen van een medewerker van booking. Overleg met de uitbater moest ik 40€ meer betalen dan het prijs van site.

Heerlijk ontbijt. Vriendelijke personeel.

goed voor doorreis
    • Appartement

kamer die we geboekt hadden voor 9 personen, waren ineens bedden uit verdwenen. Andere kamer gekregen, met voldoende bedden. gelukkig maar voor 1 nacht, maar was precies in een legerkazerne...

vriendelijk personeel

Fantastisch!!!

Prachtige plaats en aardige personeel! We kwamen laat inchecken en vervolgens laat voor ontbijt omdat de kids zijn erg moe, maar toch hebben ze ons geholpen. Erg lief!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

prachtig groot appartement met mooi uitzicht
    • Familiesuite

Eigenlijk niets, maar als we dan toch iets negatiefs moeten noemen is het dat het douchewater niet voldoende wegstroomt en de badkamer nat blijft. Kregen genoeg handdoeken . Er is ook niet genoeg bestek en borden maar dat is wel weer grappig, beetje allegaartje. Geeft een huiselijk warm gevoel

Na het boeken zag ik plotseling de slechte recensies. Maar het viel ons zo mee. Supervriendelijk ontvangst , kregen 2 appartementen om de oma`s meer privacy te geven. Grote bungalow met 9 slaapplekken, 1 slaapkamer, 1 ruimte buiten met 2 bedden en de rest in de woonkamer. Ruime bungalow met prachtig uitzicht over de vallei. 3 km naar Altau met supermarkt en restaurantjes en 1,5 uur naar Salzburg en Hinterstoder ( voor het skieen)

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Deze plek hoort niet in uw bestand !!! Dit kost jullie goede naam.
    • Appartement

We kregen onverwacht maar 1 kamer met 12 bedden met daarin een keukenblok en een eettafel. ernaast waren 2 wc en een douche. In een van de wc lag de vloer open, omdat ze een nieuwe riool hadden aangelegd, dit was afgedekt met een usb plaat. Stank van de wc trok in de slaapkamer, wc en badkamer raam kwamen uit in een schuur. Keuken had geen afzuigkap, waardoor alle dampen de slaapkamer binnen trokken. Keuken had geen bestek voor 12 personen, 2 kleine pannen voor meisjes om mee te spelen, en geen opschep lepels, vergiet of roermiddelen. We hadden ook geen kommen. We konden zelfs geen kant en klaar noodel soep klaar maken en zijn noodzakelijkerwijs uitgeweken naar de plaatselijke Pizza zaak. ( Misschien hebben ze een goede deal met hen gesloten ) Gordijnen sloten niet goed, tv met verouderde videospeler konden we niet aan de praat krijgen ener waren weinig stroompunten. Bij terugkomst werd beterschap beloofd ik kreeg twee kleine flesjes bier als schadevergoeding, Er waren nog steeds geen pannen genoeg voor 12 personen, geen vergiet, opscheplepels, voldoende pannen of onderzetters enz enz. 2 nachten voor 400 euro. Deze zouden bij aankomst verrekkend worden, maar werden ruim 2 maanden voor aankomst van de rekening afgehaald, zowel bij jullie gemeld als bij hem, er werd gepraat over reservering, maar het werd wel voortijdig geint. Wij komen er noooooiiit meer en ik hoop anderen ook niet. Avond van de tweede nacht hadden we een stevige onweersbui en veel regen, we hadden hierdoor geen stroom en licht meer en geen water, waardoor we niet konden douchen of naar de wc gaan of konden tandenpoetsen of ontbijten, we zijn om 3 uur s'nachts vertrokken.

Rust en uitzicht ofschoon er wel s'avonds een Tiroler blaasband boven onze kamer ging spelen, gelukkig klonk het muziek goed.

Louche zaak

Toen mijn partner en ik daar arriveerden, werden we door de Roemeense assistent naar een kamer gebracht zonder verdere uitleg. Deze kamer leek helemaal niet op de junior suite die we op booking.com hadden gezien. De kamer leek meer op een slaapzaal: er waren 8 bedden in één zaal en er was een grote metalen keuken zoals je op kamplocaties vindt. Toen we de assistent aanspraken om te vragen wanneer het ontbijt (dat we via een opmerking tijdens de boeking hadden besteld) geserveerd wordt, kregen we zijn GSM in ons handen geduwd om het telefonisch aan de 'chef' te vragen. Het ontbijt werd telefonisch geregeld, maar toen we aan die chef vroegen waarom we geen tweepersoonskamer hadden, zei hij dat hij dacht dat we met 5 of 6 gingen komen en dat we nu extra veel plaats hadden. Daarna hebben we besloten hierover naar booking.com te bellen. Een medewerker heeft dan voor ons contact opgenomen met de chef van de accommodatie en heeft geregeld dat we een andere kamer hebben gekregen 'ter compensatie' die volgens de chef 3 à 4 keer zo duur was. De nieuwe kamer bezat ongeveer alle eigenschappen die bij de junior suite op booking.com (en op hun eigen website) werden beschreven. Dit was dus volgens ons gewoon de kamer die we hadden besteld maar omdat we maar een promoprijsje hebben betaald, niet hebben gekregen. Verder was de kamer wel helemaal in orde. De ochtend erna, na een goed ontbijt, gingen we naar de assistent om af te rekenen. De baas had ons de dag ervoor gezegd dat het bedrag voor de kamer al was betaald, dus we stonden er niet bij stil dat er voor het ontbijt niets meer bij werd gevraagd. Wel wouden we graag een betalingsbewijs van de kamer. Dat verstond de assistent niet dus kregen we weer de chef aan de lijn. Eerst wou hij dat niet geven, daarna wou hij het pas maandag doen. We hebben verder aangedrongen dat direct te doen, omdat we niet veel vertrouwen meer in de chef hadden. Uiteindelijk verstuurde hij via mail het bewijsje.

Mooie landelijke kamer.

Geweldig mooie verblijven.

De aanduiding waar het exact is zou iets beter mogen. Eventueel op straat een bordje met duidelijke benaming plaatsen. Wij waren te ver doorgereden.

De junior suite was een zeer ruim appartement in Indische stijl. Zeer mooi ingericht en heel ruim. We waren een beetje verbaasd over de grootte van het appartement, in positieve zin.

prima voor een doorreis overnachting

bed in woonkamer

mooie ruimte

Prachtig uitzicht
    • Appartement

Keuken was wel mooi schoon maar de rest viel tegen kwa hygiëne de bedden niet zuiver en lakens een nare geur

Prachtig uitzicht

Helaas geen wifi en tv deden het niet Veel stof door gehele suites (sommige plekjes niet vaak schoon gemaakt)

Suites hebben alles qua faciliteiten

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Een complete ramp!!

Eigenlijk viel alles tegen en dat is jammer want er kan zoveel van gemaakt worden.

Super voor overnachting

Afwerking niet super netjes

Prachtige locatie en ruim en mooi appartement

Grote, bijzondere kamer
    • Deluxe Suite

Grote, bijzondere kamer

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Schitterend uitzicht

Schitterende locatie en heel ruim appartement.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Prima voor een overnachting op doorreis

Keuken, servies niet helemaal schoon.

24/7 ontvangst

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

prachtige locatie, wel een aardig end uit onze route.

Twee pitjes om voor vijf mensen te koken was te weinig. Sommige bedden waren niet erg comfortabel

prachtige locatie, wel een aardig end uit onze route. Het ontvangst was erg goed en de host, die erg goed Engels sprak, hielp ons gelijk aan een koekenpan en wat boter.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Vrij ruim appartement, schoon en mooi gelegen

Geen bank alleen bedden. Verwarming stond overdag niet aan. Helaas geen uitzicht vanuit het appartement. Krakende vloer en een zacht matras.

Vrij ruim appartement, schoon en mooi gelegen