Beoordelingen over Nationalpark Lodge Grossglockner 4-sterren

Hof 6-7, 9844 Heiligenblut, Oostenrijk

#6 van de 9 hotels in Heiligenblut

Een perfect hotel, maar wel redelijk aan de prijs.
    • Basic Tweepersoonskamer

Parkeren is wat onhandig, maar wel gratis. Op enkele honderden meters afstand kan gebruik gemaakt worden van een parkeerkelder.

Vriendelijk personeel: we hadden een kamer gereserveerd zonder balkon maar dat kon toch omgezet worden naar een kamer met balkon met een schitterend uitzicht, prima en uitgebreid ontbijt,

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima maar te duur
    • Basic Tweepersoonskamer

Voor dezee prijsklasse vonden wij de kamers vrij eenvoudig en het ontbijt wat karig. We hadden er meer van verwacht.

Super locatie midden in Heiligenblut. Alles op loopafstand. Prima bedden en ruime kamer.

Prachtige omgeving van dit prima, basic hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

De auto verderop parkeren was niet optimaal, zeker omdat we niet alle vakantiespullen eruit wilden en konden halen.

Toen we aankwamen zag het er leegstaand uit, maar... Hiervan waren we per e-mail al netjes op de hoogte gesteld. Bij de alternatieve ingang aan de achterkant konden we gewoon uitladen, en werden we geholpen door een uiterst vriendelijke, en prachtig uitgedoste dame. De kamer was simpel en zeker doeltreffend, voldoende voor een doorreisgezelschap.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Overnachting IN de dorpskroeg.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamernr.2 en 3 liggen aan de voorkant en recht tegenover de dorpskroeg en die sluit bijvoorbeeld op vrijdagnacht om 03.00 uur s'nachts. Daar zit het halve dorp en wat verdwaalde Engelse jongens. De enige oplossing lijkt mij meedoen, want slapen lukt dan echt niet.

Ontbijt geweldig. Ligging midden in het dorpje.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

In één woord FANTASTISCH!!

Alles was echt TOP!

• Beoordeeld op: 16 december 2015

Als je via bookings boekt krijg je een kamer achteraf.

Als je via bookings boekt krijg je een kamer achteraf. Onze kamer lag direct tegenover de dorpskroeg met harde muziek tot 02;00 uur. Vervolgens een stillere kamer gekregen aan de achterzijde maar daar stond een sneeuwkanon heel de nacht te loeien.