Beoordelingen over Hotel Goldene Krone Innsbruck 3-sterren

Maria-Theresien-Straße 46, Innenstadt, 6020 Innsbruck, Oostenrijk

#54 van de 66 hotels in Innsbruck

Prima verblijf voor een bezoek aan Inssbruck.
    • Tweepersoonskamer met Externe Badkamer

Andere verlichting op de kamer zou al prettig zijn! Er hing een hanglamp met een zeer felle lamp erin. Toilet rook niet fris. (Doucheruimte wel voldoende)

Op loopafstand van het station bevindt zich het hotel Goldene Krone. Vlakbij de Triumphpforte. Ik had een eenpersoonskamer. Toilet en douche bevonden zich op de gang, een verdieping lager. De kamer was klein, niet super gezellig en ook het uitzicht was matig. Redelijk schoon. Ik heb geen last gehad van lawaai in de omgeving van verkeer. Het was warm, maar er stonden ventilatoren die je kon pakken. Super! Het ontbijt was eenvoudig, maar goed. Warme broodjes, voldoende soorten beleg, yoghurt, fruit. Qua ligging, zo midden in het centrum, heel fijn. Ik kwam in de ochtend aan en kon dus nog niet op mijn kamer. Maar er is een ruimte om je bagage neer te zetten. Veel restaurantjes in de buurt. Alles op loofpafstand. Voor één nacht een prima hotel. Ook 's morgens heb ik mijn bagage in de bagageruimte gestald. Zo kon ik nog heerlijk Innsbruck in. De bus naar de luchthaven (Buslijn F) stopt niet ver van het hotel vandaan. Dus zelfs niet terug hoeven te lopen naar de Hauptbahnhof.

Goed hotel met perfecte ligging in het centrum van Innsbruck
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was echt pover, koffie niet lekker, enkel keizersbroodjes te verkrijgen en zuurdesem brood.

Heel goede locatie, dichtbij de winkels en het centrum. Ook dichtbij het station, bus en tram haltes.

Het was prettig in dit hotel te zijn geweest.

Niets viel er tegen.

In dit hotel zat je meteen midden in de stad.Misschien toch het lawaai van het verkeer een beetje. Maar ik heb graag het raam open!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Goede keuze voor een verblijf in de stad als je in hotel alleen slaapt

Het comfort van het hotel (buiten de kamer); iets om s avonds te zitten en iets te drinken was er niet. Kamer is simpel maar volstaat voor mijn doel

De ligging van het hotel is perfect! Je loopt zo het centrum in en in de buurt zijn genoeg cafeetjes en restaurants. Ook het openbaar vervoer is in de buurt. Ontbijt is prima, rustig fruhstuck raum met brood, beleg, koffie, thee, yoghur, muesli, fruit.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Locatie en ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Externe Badkamer

Dat behalve de badkamer OOK de wc anderhalve gang en 1 etage lager waren. Was niet duidelijk op de site. Stond alleen extrene badkamer !

Locatie en ontbijt

Voor alleen overnachten voldoende.

Ontbijt werd slecht aangevuld. Gasten moesten tot wel vijf keer naar het buffet lopen voor een broodje. Er kwam af en toe een mandje met 9 broodjes, die waren steeds op. Dan weer 5 minuten wachten. Hetzelfde met eieren en vleeswaren. Badkamer heel klein.

We waren hier alleen voor een overnachting op doorreis. Personeel heel vriendelijk. Mooie locatie.

Geen fijne werkplek, maar OK optie als je niet veel tijd in het hotel hoeft door te brengen.

Kleine kamer zonder degelijk bureau (wel beloofd) en geen veilig noch stabiel wifi-netwerk: voor een zakenreis vervelende beperkingen, voor andere bezoeken minder relevant wellicht. Ik heb overigens toch prima kunnen werken bij een koffie-/eettentje ("Jedermann's"), maar dus niet in het hotel. Van een kamer die meer dan 100 euro per nacht moet kosten verwacht ik meer. Oogt wat gedateerd allemaal.

Prima locatie, makkelijk te bereiken vanuit vliegveld (10 min. met taxi), supermarkt en restaurants dichtbij, en vanuit ontbijtkamer uitzicht op Triomfboog. Vriendelijk personeel, 24-uurs receptie.

Netjes en schoon hotel

Beetje kleine kamer, maar een leuk klassiek hotel! Kleine badkamer maar alles zag er netjes uit. Meer dan genoeg keus bij het ontbijt!

De man aan de receptie

Eens maar nooit weer!

Wat viel er eigenlijk mee?

Prijs/kwaliteit erg, erg onder de maat. Zeer verouderd hotel, vergane glorie. Het enige pluspunt is dat het midden in de stad staat en daar zal de hoge prijs dan wel op gebaseerd zijn. Kamer was bloedheet en het verkeer zo luidruchtig (of de isolatie zo slecht?) dat het gewoon leek of de auto's je kamer binnen kwamen rijden. Ontbijt ook pofertjes. Voor ons: eenmaal, maar nooit weer! Daar waar wij over het algemeen vrij snel tevreden zijn, zie ook onze andere recenties.

Locatie prima, maar blij dat het voor 1 nacht was; kom hier niet meer terug.

De kamer was bloedheet. Geen airco, maar een plafondventilator (die erg wiebelde bij het draaien en het alleen deed als ook het licht aan was) en een staande ventilator. Ramen openzetten ging niet vanwege veel lawaai buiten. Hotel ligt namelijk aan een drukke kruising. Personeel niet bijzonder vriendelijk.

Ruime kamer voor vier personen.

prima voor 3 nachten want je zit overal dichtbij!

het was warm weer en daardoor was de kamer aan de warme kant....GEEN airco op de gangen waren wel diverse apparaten ter verkoeling (voor het personeel?) maar op de kamers niet.

ontbijt redelijk tot goed en de uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Gelukkig maar voor 1 nacht !
    • Tweepersoonskamer met Externe Badkamer

Erg kleine kamer met veel minder dan standaard comfort: zie hierboven

De locatie zo dicht bij de binnenstad is het enige goede punt. De kamer was erg klein, zodat de twee bedden tegen de muur moesten staan. De ene moest dus over de andere kruipen om uit bed te geraken. Kamer zonder toilet of douche, die waren liefst een etage lager. Ontbijt standaard. Niet aan te bevelen !!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Fin du siècle op een betaalbare locatie.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer. Heeft echt wel geleden door de jaren. En zoals dikwijls is de afzuiging niet optimaal. Airco had gemogen maar heb ik niet echt gemist.

De charme van een hotel van het begin van de vorige eeuw op een excellente locatie. Uiteraard neem ik daar het mindere comfort met de glimlach bij. Ontbijt was OK. Als je in de hoofdstraat van een stad als Innsbruck logeert moet je niet klagen dat je s' morgens in bed begroet wordt door het gelui van kerkklokken.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

prima hotel met gunstige ligging

In het hotel zelf was niet veel te beleven, geen bar of restaurant maar dat wij gaan toch liever naar het centrum.

De accommodatie is erg gunstig gelegen. Het centrum was een paar min. lopen en het station op ongeveer 10 min. Innsbruck is een gezellige plaats.

Rumoerig

De vloeren kraakten, het hotel op zich was erg rumoerig, om nog maar te zwijgen van het lawaai van passerend verkeer en dronken mensen in het midden van de nacht

Het ontbijt was eenvoudig maar lekker, het bed sliep prima en de douche was prima

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Hotel in het centrum

De ontbijtzaal is krap als het wat drukker is. In de badkamer kon je goed ruiken dat er vroeger gerookt is.

Locatie midden in het centrum, niet ver van het station. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Zeer slecht hotel

Slecht hotel alles kraakt vloeren Water wordt dan warm dan steenkoud op badkamer scheve vloeren geen afzet mogelijkheid voor koffers. Kortom komen we nooit meer .

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Goede ligging

Geweldige ligging!!Prima ontbijt. Kamer is beetje oldfashioned, maar heeft wel al het nodige. De plastic badkamer-cabine doet een beetje aan een badkamer op een schip denken maar functioneerde verder prima en was schoon.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

goed hotel voor 2 dagen

bed was voor mij te hard en de douchecabines waren eng betere kamers verwacht voor bijna 200 euro

personeel was super vriendelijk ontbijt was goed kamers waren schoon mooie ligging van het hotel bushalte heel dichtbij centrum is ook dichtbij

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Mooi centraal gelegen hotel.

De inrichting van de kamer is gedateerd.

De locatie was prima. Heerlijk centraal, dichtbij bezienswaardigheden. Treinstation is op loopafstand. We sliepen aan de zijkant van het hotel. Geen last van lawaai.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

prijs / kwaliteit prima ! en ligging van het hotel super! ( midden in het centrum )

Badkamer niet van deze tijd, wastafel echt te laag. Afzuigsysteem in badkamer maakte enorm veel lawaai. Wel elke dag schone handdoeken en opgeruimde kamers

Kamers prima !, en elke dag opgeruimd

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goed bevallen, zal zeker weer daar boeken in de toekomst. Lekker centraal.

De mogelijkheid om voor de deur de bagage rustig uit te laden was er eigenlijk niet.

Zeer goed ontbijt en perfecte koffie, heel vers uit een goed apparaat, elk kopje vers gezet. Kom je zelden tegen.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Geweldige stad, Innsbruck! Hotel zeer centraal gelegen tov stad en openbaar vervoer.

Hotel is gedateerd, aan de wegkant wat gehorig qua verkeer en biedt weinig mogelijkheden voor ontspanning na een dag in de stad te hebben gewandeld. Enige optie is op bed gaan liggen of douchen.

Hotel makkelijk vindbaar, zeer centraal gelegen tov openbaar vervoer en de historische (winkel)stad. Goed ontbijt, voor elk wat wils en tot 10 uur volledig bijgevuld. Elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Neen , dit nooit meer........rare Toko aldaar
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen Bar of ontspanningsruimte. Slechte oude douche met zeer weinig water druk....Nooit meer hier naar toe ! Wifi net een stoplicht uit/aan....Ontbijt was normaal..

De locatie was super...

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Fijne tussenovernachting

Toen we de kamer binnenkwamen viel me prijs/kwaliteit wat tegen. Kleine kamer, het voelde oud en stoffig (alhoewel er geen stof was).

De centrale ligging van het hotel, we waren op doorreis en hebben op deze manier toch nog wat van Innsbruck kunnen zien :). Ook het ontbijt was goed, ruim keuze en lekker.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Ontbijt goed in een leuke zaal met mooie erkers met uitzicht.

Wel straatlawaai. Aan de andere kant van het hotel maken de kerkklokken je om half zeven wel wakker. Tenzij je een diepe slaper bent. .

Ontbijt goed in een leuke zaal met mooie erkers met uitzicht. Ligging t.o.v. het centrum

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Nou het viel ons zwaar tegen dat het redelijk stonk op de kamer en dat er muizen op De kamer liepen en over mijn vrouw en kinderen heen liepen tijdens het slapen en S'ochtends vroeg

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Redelijk verblijf, eenmalig

Prijs wat te hoog voor een krappe 3 persoonskamer. Badkamer plastic cabibe, heel onprofessioneel. Ontbijt weinig keuze. Parkeren hoort gratis te zijn voor hotelgasten.

de ligging van het hotel was ideaal.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Kater op laatste vakantiedag.

Daarmee is al het positieve wel gezegd. Kamer is niet meer dan een hok;badkamer is een polyesterbak uit één stuk. Automatische afzuiging had hetzelfde volume als het vliegtuig dat ons thuis bracht. Last minute prijs van 150 naar 108 was zeker nog 50 te duur voor deze belabberde kamer!

Ontbijt en locatie zijn goed.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Overnachting in Innsbruck

De kamers kunnen een opknapbeurt gebruiken. Het tapijt voelt smoezelig aan. Wij misten en airco tijdens de broeierige nacht die we er doorbrachten. verder biedt het hotel parkeergelegenheid maar dit is onbewaakt en op vijf minuten lopen.

Hotel met goede ligging ten opzichte van het gezellige centrum van Innsbruck. Ruime familiekamer, met goede faciliteiten, prima ontbijt en dat alles voor een schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prima verblijf!

Prima locatie voor een prima hotel. De kamer was eenvoudig maar precies goed en schoon. Ontbijtbuffet was ook prima. De receptioniste erg vriendelijk en behulpzaam.

Super kwaliteit prijs verhouding. Geen poespas, gewoon goed.

Eigenlijk niets

Fantastische lokatie middenin het centrum op steenworp afstand van bushalte vliegveld. 24 uur super aardig personeel bij receptie.

Helaas alledagen ziek geweest.

Badkamer/toilet te klein en lawaai van racende motoren.

Fantistische ligging nabij station en altstadt.

Voldeed redelijk aan onze verwachr

Iets uitgebreider onbijt.

De ligging is mooi centraal en hotel is verder prima voor de prijs die je ervoor betaalt.

De locatie was top en onze familiekamer heel ruim

Het ontbijt. Erg basic en het personeel kon het totaal niet bijbenen.

De locatie was top en onze familiekamer heel ruim

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Mooi schoon verblijf

De rustige kamer

niet voor herhaling vatbaar , gelukkig maar 1 nacht verbleven

netheid van de kamer en ontbijt was zeer , zeer matig

aanrader!

Receptie ziet er wat ongezellig uit. Ontvangst niet bijzonder vriendelijk.

Ontbijt was perfect, kamers netjes en schoon. Fijne bedden.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima hotel, sober maar schoon. Mooi in Hey centrum gelegen

De plek

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima ligging maar saai

Saai

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Kort bezoek aan Innsbruck

Veel herrie, schimmel in de kamer, plastic badkamer met ranzig gordijntje. Meer een jeugdherberg

Goed ontbijt, leuke omgeving, goede bedden

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima plek onderweg naar de wintersport in Italië.

Prima plek onderweg naar de wintersport in Italië.

Goede ligging tov de Altstad Innsbruck

Krappe badkamer

Goede ligging tov de Altstad Innsbruck

prettige tussenstop in Innsbruck

assortiment ontbijt

prijs was laag

Niets eigenlijk,zeer goed hotel voor city trip

Groot aanbod alles ok

In binnenstad met goede bedden maar verouderde kleine kamer

Verouderde en kleine kamer en matig ontbijt tv op een rare plaats

Persoonlijke aandacht en adviezen

Bijzonder aardige en behulpzame mensen.

Bijzonder aardige en behulpzame mensen.

Werden correct te woord gestaan met meerderetips

Opbergruimte

Alles lag binnen loopafstand

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Ontbijt was prima.

Ontbijt was prima. Kamers dik in orde.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Midden in het centrum

Iets kleine kamer

Perfecte ligging,15 minuten lopen naar de bergtrein!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Goed ontbijt, goede parkeermogelijkheid, vriendelijk...

Goed ontbijt, goede parkeermogelijkheid, vriendelijk personeel.

centrale ligging tussen altstadt en station

TV met maar 2 zenders

ligging nabij station

Uitstekend ontbijt

Uitstekend ontbijt Eenvoudig doch schoon hotel Centrum stad te voet goed bereikbaar

Het was geweldig daar

De kamers waren iets klein

Midden in het centrum. Kort bij het treinstation en bussen . Vriendelijke medewerkers. En een goed ontbijt

Perfecte locatie, schone kamers, authentiek!

Alles was prima!

Ligging, mooi authentiek hotel, ruime kamer, hygiene, ontbijt

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

De ligging van het hotel ten opzichte van het centrum

De ligging van het hotel ten opzichte van het centrum

Prima ligging, iets wat gedateerd

Comfort

Locatie was prima.

Was erg warm en hotel had helaas geen airco.

Locatie was prima.

goed ontbijt

Insbruck is een saaie stad

goed ontbijt

Erg centraal, markante plek ook met een triomfboog naast de...
    • Economy Vierpersoonskamer

Familiekamers zijn vrij prijzig.

Erg centraal, markante plek ook met een triomfboog naast de deur. Lekker ontbijt, gezellige ontbijtzaal.

Goed voor een nacht overblijven in Innsbruck.

Krakende vloer, krappe toiletruimte, lawaai van de straat.

Vlak bij het station.

Goed hotel voor een kort verblijf of doorreis

Badkamer, een cabine, dit is jammer

Authentiek gebouw, en toch geprobeerd er wat comfort aan toe te voegen.

Centraal

Kleine kamer Oud en versleten

Centraal

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

mooi hotel lekker in het centrum

het lawaai

Uitstekende locatie

Geen airco (wel warm)

Uitstekende locatie

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Prima gelegen voor korte tussenstop in Innsbruck

Wat fleuriger aankleding, was nogal deprimerend

Dicht bij station.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Smalle bed en plaatsing daarvan tegen raam

Smalle bed en plaatsing daarvan tegen raam

zeer goed ontbijt

zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Prima hotel op mooie locatie

Kamers zijn niet erg sfeervol ingericht

Schoon, goed bed en aardig en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Nette, schone kamer.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kunststof badkamer kraakte nogal.

Nette, schone kamer. Eenvoudig, maar goed ontbijt, alles werd steeds weer aangevuld.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ontbijt was prima en locatie ook!

Kleine kamers en kleine badkamer, alles vrij basic

Ontbijt was prima en locatie ook!

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Ontbijt was voldoende

Ontbijt was voldoende

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Voor 1 nacht prima locatie

Badkamer, simpel, wel doelmatig.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Goed hotel op een gunstige locatie (dicht bij station)!

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Een heerlijke week in Oostenrijk en een mooie laatste dag in Innsbruck in prima hotel

Uitstekende locatie en goed ontbijt, behulpzaam personeel