Beoordelingen over Hotel Hadrigan 3-sterren

#304 van de 316 hotels in Wenen

6,4

6,4

Matig tot goed

Veel lawaai van buiten, v.b verkeer en tram. Televisie met 3 kanalen dus voor kinderen was het saai. Schoonmaak kon beter.

Goed hotel, niet veel bijzonders..

Geen aanrader

De badkamer was oud en vies net als bed en vloer

Dicht bij de tram deze is voor de deur. Dit is ook weer een nadeel want het is hierdoor ook zeer onrustig de gehele dag en nacht.

Waardeloos!!!

We hadden, toen we op zaterdag aankwamen, gevraagd waar we konden parkeren. Er werd ons in het gebrekkig duits gezegd dat we aan de overkant gratis konden staan. Daar hebben we dan ook de auto neer gezet. Wat er niet bij verteld werd was dat we er vanaf maandag niet meer gratis konden staan en er stond ook geen enkel bordje dat we daar niet gratis konden staan! Dus op dinsdag kwamen we terug van een ronde wandelen en zagen we met grote verbazing een grote brief op de zijkant van het raam... Toen we korterbij kwamen zagen we met grote schrik een wielklem op de auto! We hebben het telefoonnummer wat op de brief stond opgeschreven en zijn in paniek het hotel naar binnen gegaan om te vragen waar die wielklem vandaan kwam?! De man die toen aan de balie zat zei toen pas dat we daar niet gratis mochten staan maar dat je voor parkeerboetes geen wielklem kreeg, dus dat er iets mis moest zijn met onze auto! Nadat we het nummer hadden gebeld wat op de brief stond was het wel degelijk van het parkeren! Maar de man aan de balie interesseerde het niet en hij voelde zich natuurlijk ook nergens verantwoordelijk voor! Hij heeft ons uitgelegd hoe we bij het politiebureau kwamen en dat was het. We zijn toen €72,- euro op het politiebureau gaan betalen en toen was de vakantie voor ons beiden meteen afgelopen! We hebben onze koffers gepakt en zijn naar huis vertrokken! Wat een leuke vakantie had moeten worden eindigde met een grote teleurstelling... De hele familie werkt in het hotel. Maar er wordt niet of nauwelijks Duits of Engels gesproken. Dus dat is al waardeloos! Maar dit wat ons is overkomen heeft gewoon onze vakantie geruïneerd en wij vinden het al helemaal waardeloos dat niemand zich verantwoordelijk voelde. De politie zei ook duidelijk dat we in het verkeerde hotel zaten! Dus dat zegt meer dan genoeg!

De locatie. Dat was het enige goede aan het hotel. Het lag centraal en de tram stopte zowat voor de deur.

Een prima hotel voor een kort verblijf.

De kamers waren gedateerd. Verder moest ik terwijl ik ons ontbijt had bijgeboekt via Booking.com nogmaals betalen voor het ontbijt en heb ik tot op heden nog geen terugbetaling ontvangen via Booking.com.

Het ontbijt was goed. de sanitaire ruimte was klein maar schoon en oké.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Scherpe prijs kwaliteit verhouding, deels waarschijnlijk door de ligging.

Hotel ligt buiten het centrum, eindpunt metro U3 (Ottakring), daarna nog bijna 10 minuten lopen. Je bent in totaal op zo'n 25 minuten reisafstand van het centrum. Langer als ik zelf vooraf had gedacht.

Uitstekend ontbijt met veel variatie van het beleg, heerlijke koffie. Ook appels, sinaasappels, kiwi's. Verwarming in de kamer zelf te regelen. Prima bedden (helaas geen extra deken)

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding!

De bedden vielen tegen, ze waren vrij kort en lagen niet comfortabel! Het is een wat ouder hotel dus de kamers zijn wat gedateerd maar heeft ook wel weer zijn charme.

Vriendelijke personeel met een goede uitleg over de bezienswaardigheden in de stad! Openbaarvervoer (tram en bus) letterlijk voor de deur en de metro om de hoek. Lekker ontbijt en voldoende keuze. Parkeren bij de parkeergarage om de hoek is het makkelijkst, koop wel eerst bij het inchecken in het hotel je kaartje voor de parkeergarage want die zijn goedkoper!

• Beoordeeld op: 24 december 2016

prima hotel voor een kort verblijf

ontbijt wat we voor 1 dag hadden besteld, was zonde van je geld. Hotel is gehorig en ligt ver uit de route van de bezienswaardigheden.

de bedden zijn goed.

Basic hotel, goed voor 1-2 nachten als je er alleen maar slaapt.

Ontbijt buffet was prima voor elkaar en uitgebreid.

Locatie was goed

Veel lawaai en niet schoon

Locatie was goed

Als je niets anders kunt vinden

Oud en versleten, ook de handdoeken.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

het bed, de vloerbedekking

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 16 december 2017

• Business Eenpersoonskamer

De Bed

De verwarming, personeel heel goed vriendelijk, privacy

Tegenvaller

Info op booking.com. Parkeren moet je apart betalen 15 euro per dag. Kamer armoedig.

Eigenlijk niets

voor 1 nachtje wel te doen

oud sanitair

dicht bij openbaar vervoer en P+R parkeergelegenheid

Heerlijk geslapen in Vienna

Net iets te ver van het centrum vandaan, maar met prima OV aaansluiting voor de deur

Prima kamer, grote badkamer, vlakbij tram/metro halte

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Net buiten de centrum van Wenen maar heel goed bereikbaar.

Er was maar een stopcontact in de kamer en een in de badkamer. Dat is nog al lastig als je met twee personen ben en je wilt 2 telefoons, laptops, camera's enzo opladen.

Net buiten de centrum van Wenen maar heel goed bereikbaar. Goede service en leuke prijzen.