Beoordelingen over Haus Arenberg 4-sterren

Blumensteinstraße 8, Parsch, 5020 Salzburg, Oostenrijk

#14 van de 117 hotels in Salzburg

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Uitstekend verblijf voor meerdere dagen.

Het personeel was wel vriendelijk maar niet zo klantgericht. Loopafstand naar het dorp was goed te doen alleen terug moest er behoorlijk omhoog worden gelopen.

Kamer en het ontbijt waren prima

• Beoordeeld op: 7 september 2018

prima!

Eigenlijk helemaal niets.

Het ontbijt was prima, uitgebreid met veel verse producten. Op verzoek kregen we zelfs heerlijke koffie cappuccino. De kamer was zeer schoon, mooie badkamer met alle voorzieningen. Elke dag schone badhanddoeken. Prettige bijkomstigheid: koffie- en thee faciliteiten op de kamer. Balkon met zitje én een prachtig uitzicht. Onze auto konden voor de ingang van het hotel parkeren.

Goed hotel, aanrader voor stedentrip!

Locatie van hotel is goed. Op loopafstand van oude stadcentrum. We hadden een driepersoonskamer geboekt en kregen 2 aangrenzende kamers met tussendeur. Ontbijt was erg goed en uitgebreid. s Avonds bij terugkomst wilde we nog wat drinken. We waren de enige gasten die dat deden, maar we konden bestellen wat we wilden. De tuin wordt niet echt gebruikt. Wel jammer. We hebben s avonds nog even op t terras gezeten, maar het zou fijn geweest zijn als we in de tuin hadden kunnen zitten.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Een aangenaam verblijf, zeer goed ingericht; een ruime kamer naast uitstekende service

Niets, het is ons zeer goed bevallen, zeker met het oog op de fijne omgeving.

Prima ontbijt, goede sfeer en zeer ongedwongen. De Altstadt Salzburg was op wandelafstand dus hebben wij onze auto niet gebruikt gedurende dit prettig verblijf. Het hotel was smaakvol ingericht en bood een zeer verzorgde entourage. Goede service en zeer fijn ontvangst. Niets dan lof voor dit fijne verblijf in Salzburg.

Niet huisdiervriendelijk

De houding van de "lady of the house" en het feit dat dit hotel niet zozeer huisdieren toelaat maar eerder huisdieren tolereert. Het begon met een gebrek aan beleefdheid bij de aankomst. Geen "Servus" of "Gutenabend" of zelfs "hallo", enkel een nogal afkeurende blik toen zij me met hond zag binnenkomen. Bij het ontbijt werd mij gezegd: zet de hond dan maar in de auto want hij mag niet binnen in de ontbijtkamer. Tot daar aan toe dat hij niet binnen mag, maar ik was alleen op stap. Mijn (kleine) hond is niet goed in alleen blijven (door persoonlijke omstandigheden heeft hij dit nog niet geleerd, en ik ben te goed opgevoed om hem dan in de kamer te laten zodat hij misschien iets stuk maakt) Bij 30 gr zeggen dat je een hond maar in de auto moet zetten, is in mijn ogen dierenmishandeling. Ze hadden ook kunnen voorstellen (gezien ik wel op het terras kon zitten met de hond) om voor mij even een bordje te halen, er liep zeker genoeg personeel rond om mij even te helpen. Het was vooral de manier waarop de dame in kwestie mij gedurende de twee dagen aansprak. Het heeft geduurd tot ik de rekening betaald had voor er op een vriendelijkere toon een gesprek werd aangeknoopt. Too little too late.

De kamer was zeker in orde, ruim voor een eenpersoonskamer en zeer proper. Schitterend uitzicht voor de kamers aan de dalzijde. Het ontbijt kan ik niet veel over zeggen, gezien ik niet echt warm onthaald werd, heb ik dit overgeslagen. Op de "lady of the house" na was al het personeel zeer vriendelijk.

Dit is een topper

de prijs scheelde 7 euro met wat ik had besteld bij booking.com. Ik heb er uiteindelijk niks van gezegd, maar had het eigenlijk wel moeten doen.

het ontbijt is heel uitgebreid. Koffie kwam s'morgens zeer snel, voor mijn dochter een warme chocomel maken was geen enkel probleem. Toen vroegen ze of we misschien een eitje wilde, en we konden kiezen op welke manier ze bereid werden. Kamers waren werkelijk extreem netjes. Echt een topper!!

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Heerlijk hotel voor bezoek aan mooi Salzburg.

Echt niets.

Ruimte om te parkeren. Prachtige binnenstad op 20-30 minuten wandelafstand. Hotel met mooie tuin. Het ontbijt , op het brood na maakt men alles zelf!, is heerlijk en heeft veel keuze. Erg vriendelijk personeel. Je voelt je welkom. Hotel is rustig gelegen. Mooie ruime kamer. Moderne badkamer.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Lekker ontbijt met meer dan voldoende variatie.

De temperatuur in de badkamer mocht wat hoger.

Lekker ontbijt met meer dan voldoende variatie. Rustige locatie op wandelafstand (15 à 20 minuten) van het oude centrum van Salzburg. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Men kan er in België nog wat van leren!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Comfortabel en gemoedelijk.

Prachtig rustige locatie in een mooi ouder pand. Zeer vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

Rustig gelegen hotel op 15 min.

Rustig gelegen hotel op 15 min. stappen van het centrum van Salzburg. Parkeerplaats aan hotel

superfijn hotel, allemaal heel persoonlijk en gezellig

de huiselijke sfeer en de supergoede faciliteiten

aangenaam verblijf maar prijs niet conform afspraak

parking niet voorzien voor 'grote' wagens

ligging dicht tegen het stad, lekker ontbijt

Gezellig hotel op 15 min lopen van de binnenstad van Salzburg.

Schoon hotel, vriendelijk personeel, redelijk uitgebreid ontbijt. Lekker dichtbij de oude binnenstad en toch lekker rustig. Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

De rustige ligging, maar toch op loopafstand (15 min.

De rustige ligging, maar toch op loopafstand (15 min.) van het centrum van de stad. Prima ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Locatie ten opzichte van het centrum van Salzburg en de...

Locatie ten opzichte van het centrum van Salzburg en de gratis parkeerfaciliteiten. Vriendelijkheid van het personeel. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Locatie + hotel zelf + faciliteiten + service personeel...

Het is niet het goedkoopste hotel. Krappe douche/toilet.

Locatie + hotel zelf + faciliteiten + service personeel / eigenaren. Relatief dichtbij oude centrum. Parkeren bij hotel.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Enorm gastvrij verblijf en ook nog op loopafstand van de...

WiFi signaal op kamer was beperkt. In lobby en restaurant prima.

Enorm gastvrij verblijf en ook nog op loopafstand van de mooie binnenstad van Salzburg. Heerlijk ontbijt ook!

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Zeer mooie en rustige ligging op wandelafstand (20 minuten)...

Absoluut niets.

Zeer mooie en rustige ligging op wandelafstand (20 minuten) van het centrum..

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

De rust en het comfort.