Beoordelingen over Hilton Vienna 5-sterren

Am Stadtpark 1, 03. Landstraße, 1030 Wenen, Oostenrijk

#244 van de 316 hotels in Wenen

Alles samen een heel goed hotel op perfecte locatie, U-baan verbindingen uitstekend!

Ik denk, dat de vloerbedekking op de gangen en de kamers, 5 verdieping, binnen kort, wel aan een renovatie toe zijn en ook de badkamers, sterk wisselende watertemperatuur is onaangenaam, dushen in een badkuip zijn wel uit de tijd.

Het ontbijt was perfect en de kamer was netjes en schoon. Het uitzicht van ons kamer was matig, op een binnenhof en tegenover een ander gebouw, jammer, maar niets aan te doen, uiteindelijk waren wij ook veel onderweg. Wel heel rustig geslapen.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Ideaal gelegen hotel, zeer centraal met aansluitingen op verschillende vormen van openbaar vervoer.

Vrij kleine badkamers, Daar is een ligbad in gezet. Op deze ruimte zou er misschien beter geopteerd worden voor een douche.

Heel lekker uitgebreid ontbijtbuffert. Het assortiment in de executive lounge is uitgebreider geworden. Dus zeker een aanrader. De heel centrale ligging aan Wien Mitte

De ligging van het hotel , dichtbij het centrum .
    • Junior Suite Met Uitzicht op de Kathedraal en Toegang tot de Executive Lounge

Er is parkeergelegenheid maar echt super duur . Dit wordt echter wel kenbaar gemaakt .

De ligging van het hotel , dichtbij het centrum . Vriendelijke medewerkers en alles ziet er tip top uit

Iedereen moet in zijn leven ervaren hebben hoe het is om in een eerste klas hotel te verblijven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er geen staande douche was.

,De hele entourage, de dienstbaarheid van het personeel, het Geweldige ontbijt, was super. Wij hebben er een keer gedineerd, Weense schnitzel, was uitstekend.

Nette ruime kamer op een prachtige locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel deed hun werk prima. Maar ook niet meer dan noodzakelijk. Het personeel van het ontbijtbuffet was zelfs chagrijnig. Daarentegen was de jonge kelner op het terras allervriendelijkst.

Nette ruime kamer op een prachtige locatie.

Prima locatie voor een City-trip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat het ontbijt betreft biedt de stad Wenen (met méér dan 4.500 restaurant(jes) hele leuke zaakjes om daar even binnen/buiten dat te bestellen waarin je trek hebt. En dan ben je wel veel goedkoper uit dan de hoge prijs die je voor het ontbijt in het hotel moet betalen.....

Prima hotel op perfecte locatie, op slechts klein kwartiertje loopafstand van het centrum van Wenen. Personeel klantvriendelijk, prijs/kwaliteit prima!

Locatie, vriendelijk personeel en goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst was er een Workatonic netwerk meeting (1x per maand) met ontzettend harde muziek en herrie waardoor het receptiepersoneel bij inchecken absoluut niet te verstaan waren.

Locatie, vriendelijk personeel en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Slecht voor een hotel met deze naam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer functioneerde slecht, toilet liep niet door, douche was koud en dan weer warm. Bij het verlaten van het hotel werd vermeld, volgende keer hebben we het gemaakt. Voor mij is er geen volgende keer

Eigenlijk niets, mensen waar zeer onvriendelijk met het inchecken, doordat we een vlucht gemist hadden moesten we in wenen overnachten. Aan de balie vertelde ze dat ze alleen een kamer voor €300,- hadden. Op internet was er een kamer veel goedkoper, slechte keuze achteraf!!!!

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Fijn extra verblijf na annulering vlucht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het tapijt in de gangen had z’n beste tijd wel gehad; jammer in zo’n mooi hotel. Ook de badkamer is wat aan de kleine kant en je moet douchen in bad! Ook is het erg warm in de slaapkamer en dat in de winter. Voor airco is het dan te koud.

Makkelijk te bereiken hotel in het centrum van Wenen met mooie kamers en goede bedden. Ontbijt heel goed en zeer uitgebreid! Goede service in het hotel van het personeel en zeer vriendelijk.

Fantastisch!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Kathedraal

Een plastic afvalzakje in de afvalbak op de badkamer lijkt me meer hygienisch. En een extra vuilnisbakje in de kamer zelf. Maar dat is een detail, viel niet eens tegen.

Het ontbijt was geweldig, heerlijk, tot in de puntjes verzorgd. De thee in een kannetje vond ik erg leuk staan, het oog wil ook wat :) De koffieautomaat was fantastisch, heerlijke koffie uit een geweldig gebruiksvriendelijke automaat. Niets op aan te merken, enkel lof! Ook het personeel was zeer vriendelijk. We hebben enorm genoten in het mooie Wenen en het Hilton was daarbij een geweldige uitvalsbasis!

Heerlijk en gevarieerd ontbijt, de beste matras waar ik op...

Kleine minpunten : de temperatuur in de kamer was veel te hoog. De ventilatie / koeling kon worden ingesteld op 'kamertemperatuur -5°C', maar het werd warmer dan wanneer die uit stond. De Wifi kon niet gratis gebruikt worden.

Heerlijk en gevarieerd ontbijt, de beste matras waar ik op hotel al heb op geslapen en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Locatie in centrum is top!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer krap, trage bediening in de lounge / bar. Geen WiFi op de kamer: is dat nog van deze tijd, dat je moet betalen voor WiFi?

Uitgebreid ontbijtbuffet, goede matrassen, schone badkamer, genoeg handdoeken, voldoende waterdruk. Goede locatie t.o.v metro en CAT richting vliegveld.

Het ontbijt was erg goed.

Overall was de look/feel van het hotel 'business-style' - wat prima is, maar er zijn mooiere design-achtige hotels.

Het ontbijt was erg goed.

Goede locatie, gedateerde badkamer

De kamer viel tegen, was gedateerd en douchen in een bad is niet meer van deze tijd. Van een Hilton hadden we meer verwacht.

We hebben heerlijke dagen gehad in Wenen en verbleven met ons gezin in Hilton Vienna. De locatie van het Hotel was goed, lekker dicht bij het centrum.

Een dikke tegenvaller en Hilton onwaardig

De receptie; buitengewoon onvriendelijk. Omdat ik via booking.com had geboekt werd me erg duidelijk gemaakt dat ik dan geen Hilton Honours gast was. Eigenlijk ging de hele incheck over wat er niet kon. Dat heb ik bij Hilton nergens anders ter wereld meegemaakt.

De locatie; bij het CAT-station. Het eten en de medewerkers in het restaurant.

Een heerlijk verblijf in een geweldige stad
    • Hoek Kamer Tweepersoonskamer

Niets! Geweldige ervaring gehad in dit hotel!

Alleen maar lof over dit hotel! Bij aankomst, zo rond 10:30 uur, konden we meteen terecht op de kamer. Wij hadden voor 3 personen een kamer geboekt. Bij binnenkomst bleek er maar 1 tweepersoonsbed te staan. Wij hebben dit gemeld en ongeveer een kwartier later kwam er al iemand een derde bed brengen. Ook kregen we nog extra handdoeken en zeepjes. Nadat we aan het eind van de middag terugkwamen op de hotelkamer, stond er een lekkernij voor ons klaar. Twee dagen voor vertrek had ik het hotel gemaild: mijn ouders zijn tijdens ons verblijf 32 jaar getrouwd, kan er misschien iets leuks geregeld worden voor op de kamer; een fles wijn, chocolaatjes...? Dezelfde dag kreeg ik een mailtje terug dat mijn verzoek zou worden overgedragen aan de conciërge. Maar bij aankomst stond er niets op de kamer. Ik was misschien ook iets te laat met mijn aanvraag, dus liet het erbij. Maar toen we dus diezelfde dag terugkwamen op de kamer stond er iets lekkers klaar, inclusief twee vouchers voor een aperitiefje in het restaurant met een keurig getypt kaartje erbij - gratis! Erg attent! Waar we ons tijdens ons verblijf ook bevonden in het hotel, iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam. Niets was te veel. In de bar werd je snel en vriendelijk geholpen en hetzelfde gold tijdens het ontbijt. Hoe vaak hoor je niet: ''Dat moet ik even navragen'' of ''Ik geef het door aan mijn collega, die regelt het voor u''. Niet in dit hotel. Wat je ook aan iemand vroeg, die persoon ging erachteraan en regelde het meteen. Tijdens het uitchecken vroeg ik of ik onze boarding passen kon uitprinten. Dat kon. In de lobby staan computers en een printer die je zonder extra kosten mag gebruiken. Daar waren wij erg blij mee! Omdat we nog bijna heel de dag hadden, wilden we onze koffers zolang in het hotel laten. Geen enkel probleem. Zelfs onze jassen mochten we achterlaten. Zodra we het hotel binnenstapten hadden we er al een prettig gevoel bij. Dat gevoel is alleen maar versterkt.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

• King Kamer met Uitzicht op de Stad

Website is misleidend over uitzicht over de stad! Bed heeft plastic onderlegger wat allergie veroorzaakt! Met de moderne stoffen moet dit anders! Wifi toeslag belachelijk voor zo'n hotel.

Ligging! Zeer goede service van de congierge!

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Centraal gelegen, goede bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bediening in de bar gaat ten onder aan werkoverleg. Personeel staat constant met elkaar te praten en er was er werkelijk geeneen die af en toe eens rondkeek of klanten iets wilden.

Centraal gelegen, goede bedden.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prima hotel voor een citytrip naar Wenen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamers was relatief klein en geen apart toilet. Douche in bad. Werkte allemaal prima maar voor deze prijs verwacht je beter

Prima ontbijt. Kamer was ruim en schoon. Locatie is echt super aan de rand van het centrum en naast de metro en CAT

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Ideaal hotel voor een stedentrip naar Wenen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Ontzettend trage bediening in de hotel lobby. Personeel totaal niet oplettend op hun omgeving.

Geweldige locatie. Rechtstreeks met de CAT van vliegveld naar Wien Mitte in 16 minuten. Hotel ligt t/o station met tevens 2 metrolijnen. Met een kleine 10 minuten lopen sta je midden in de stad.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Hotel de Vergane Glorie
    • Junior Suite met 2 Aparte Bedden, Uitzicht op de Stad en Toegang tot de Executive Lounge

Dit is geen viersterren hotel. Wij boekten een van de dure Junior Suites. In de drie dagen dat wij er waren, is er geen schoonmaak of housekeeping geweest, zo moesten we zelf vragen om nieuwe handdoeken en zijn we zelf toiletpapier gaan kopen in de drogist tegenover het hotel. Het interieur van de kamers is dringend aan vernieuwing toe. Vloeren, behang en tapijt laten los zijn vervuild en versleten. In de kitranden van het sanitair zitten scheuren waardoor schimmel en urine en uitwerpselen daar tussen kunnen komen, overal gevaarlijke bedrading, stof, vuile ramen en een zeer kwalijk probleem: het ventilatiesysteem is zodanig vervuild dat mijn reispartner een dag later met een longontsteking opgenomen moest worden in het ziekenhuis vanwege de schadelijke bacteriën in de luchtkanalen, de gekoelde/verwarmde lucht rook ook naar zware transpiratie lucht. In het hele hotel stinkt het, en op de kamer is dat nog veel erger. De toegezegde tegemoetkoming door de receptie is nooit gedaan, mijn credit card is volledig belast, ook niet eens tegen het speciale tarief waarmee Hilton op booking.com adverteerde. Een schande en HIlton onwaardig!

De locatie, de parkingservice

Goede locatie, vlak bij station en metro.
    • King Kamer met Uitzicht op de Stad

1. Geen Free internet op de kamers 2. Beperkte menukeuze voor diner in het restaurant. (maar in de stad zijn veel alternatieven) 3. Geluidsisolatie van de liften was niet erg goed en storend tijdens de nacht

Goede locatie, vlak bij station en metro. 10 minuten wandelen van het centrum. Het ontbijt is zeer verzorgd. Ook de kamers zijn verzorgd en modern ingericht.

Uitstekend hotel, goed ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitstekend hotel, goed ligging. Voldeed helemaal aan onze verwachtingen.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Ontbijt was prima, de kamer was prima
    • King Kamer met Uitzicht op de Stad

Het aangrenzende restaurant, was voor diner een drama, slechte bediening!! Het voedsel was wel in orde

Ontbijt was prima, de kamer was prima

We hebben het hotel gekozen omwille van de ligging en die was prima

Veel straatlawaai, vieze vlekken op tapijt en zetels, weinig betrokkenheid van het personeel

De ligging is super.

locatie, hygiene en bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat je een borg moet betalen, absurd!

locatie, hygiene en bedden

Super ontbijt

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Perfect voor een stedentrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helemaal niets is tegen gevallen

Zeer comfortabel bed

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prima kamers

In bad douchen met een douchegordijn was een grote tegenvaller. De kamers zijn prima maar niet erg luxe

Prima kamers Kamers waren schoon

ontbijt, centrale ligging, kamers, personeel

ontbijt, centrale ligging, kamers, personeel

ligging nabij station en centrum, fijne kamer, uitstekend...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lang wachten in bar en bij in- en uitchecken

ligging nabij station en centrum, fijne kamer, uitstekend ontbijt

het was een fantastisch hotel, zeker voor herhaling vatbaar.
    • King Kamer met Uitzicht op de Stad

Het ontbijt was fantastisch enorm veel keuze. Je kon aan de chef vragen hoe je je eitje wou.

• King Kamer met Uitzicht op de Stad

Had iets meer verwacht van het restaurant

Ontbijt is gewoon super

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Wenen cultuur

Uitstekend ontbijtbuffet. Perfecte locatie, centrum, CAT naar luchthaven

Geslaagd.
    • Junior Alkoofsuite met Toegang tot de Executive Lounge

Te kleine badkamer volgens de suite;

De suite was super geslaagd, vooral omdat er een dressing bij was.

goede kamers met toegang tot club lounge

Heerlijk ontbijt, goede service

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Locatie is zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was erg oudbollig (ouderwets en vies douche gordijn)

Locatie is zeer goed

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Prima keuze
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Toegang tot de Executive Lounge

Geen aparte douchebak.

Te druk in ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 21 november 2016

zeer goed

parking niet gratis

Ontbijt was zeer uitgebreid perfect

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Een fantastisch hotel ruime kamers prachtige hal
    • Hoek Kamer Tweepersoonskamer

Helemaal niks

De kamers waren geweldig

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Omdat ik 4 dagen voor ons bezoek aan Hilton Vienna jarig was...

De badkamer (met douchegordijn...) was een beetje gedateerd. En de temperatuur van het water fluctueerde nogal.

Omdat ik 4 dagen voor ons bezoek aan Hilton Vienna jarig was, werd er zomaar een heerlijke taart op onze kamer bezorgd!

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

5,5
    Twee dagen aan de Reseptie moeten melden dat de kamer om 16.

Twee dagen aan de Reseptie moeten melden dat de kamer om 16.00 nog niet schoon was !!!! Er 3 dagen op de verdieping boven ons om 8.00 uur begonnen werd met werkzaamheden dus dan maar Oordopen in !!! Dit was zeer slecht !!!!

• Beoordeeld op: 11 maart 2016

Locatie, kwaliteit ontbijt

Airco, WiFi was niet gratis en zelfs zeer prijzig

Locatie, kwaliteit ontbijt

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Ontbijt is goed

Inrichting kamers en veel te hoge prijs

Ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 15 januari 2016

Kamer, lobby, personeel en ligging hotel waren prima

Geen gratis wifi op de kamer Te weinig aanvulling toiletmiddelen

Kamer, lobby, personeel en ligging hotel waren prima

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Het hotel is zeer goed gelegen op loopafstand van de...

Voor deze prijs had de Wi-Fi wel gratis mogen zijn.

Het hotel is zeer goed gelegen op loopafstand van de binnenstad.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid.

Aftandse badkamer. 10 euro/u voor wifi op de kamer, onbegrijpelijk!

Ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid. Gede locatie.

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

De bedden en ontbijt.

WiFi zeer slecht

De bedden en ontbijt. Gezellige hotellounge/bar.

• Beoordeeld op: 7 januari 2015

flexibiliteit

geen negatieve punten

flexibiliteit vriendelijkheid personeel centrale ligging + vlakbij snelle verbinding naar luchthaven

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hilton Vienna