Beoordelingen over Hotel Himmelreich 4-sterren

Himmelreichstraße 34, 5071 Wals, Oostenrijk

#7 van de 18 hotels in Wals

• Beoordeeld op: 9 september 2018

de kamer was in orde

geen restaurant bij het hotel ondanks men half pension aanbiedt de ligging, de foto's van het hotel zijn bedriegend de opdringende houding van de dame aan de balie met zwart haar

de kamer was in orde het ontbijt was goed de goede ontvangst van de man aan de balie

Heerlijk romantisch verblijf met fantastische service!

Geen airco, geluidsoverlast van andere gasten (ligt niet aan gehorigheid van de kamers of iets dergelijks) en de ligging was minder idyllisch dan dat leek.

De kamer was schitterend; weliswaar iets ouderwetse styling, maar een heerlijk rond bed, een lekkere regendouche en een fantastische whirlpool in de kamer. Romantisch en anders! Mooie ruime tuin om het hotel, vanuit sommige kamers prachtig uitzicht op de bergen en het centrum van Salzburg was heel makkelijk te bereiken per bus. Daarnaast werden we super leuk, vriendelijk en behulpzaam ontvangen door de receptionist. Hij heeft ons alledrie de kamers waar we uit konden kiezen laten zien. Daarnaast had hij onze reismogelijkheden en uitstaplocaties voor centrum Salzburg uitgewerkt, waardoor ook dat uitstapje 's avonds makkelijk en leuk was. Echte extra service die bijdroeg aan een hele fijne hotelervaring!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

wij waren zeer tevreden en zijn zeer fijn ontvangen geweest

het hotel heeft geen restaurant maar op 1 minuut stappen is er een zeer gezellig restaurantje met zeer lekker en betaalbaar eten !

het is een eenvoudig en rustig gelegen hotel met een mooie zwelvijver vlakbij de luchthaven van Salzburg... het onbijt was zeer verzorgd en uitgebreid en de dame aan de receptie was super attent en vriendelijk. Het is een beetje een ouderwetse achterhaalde inrichting en accomodatie maar zeer nette en ruime kamers en een goede service! wij waren zeer tevreden voor weinig geld

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Perfecte plek om te overnachten dicht bij de luchthaven

Regelen van de verwarming op de kamer was onvindbaar, maar opgelost door openen van het raam.

Ruime kamers en een heerlijk ontbijt. Op 10 minuten wandelen van de luchthaven.

Het hotel is op loop afstand van het vliegveld (ideal voor...

Het hotel is op loop afstand van het vliegveld (ideal voor een zakenreis), maar door de authentieke uitstraling, uitzicht op de bergen en rustige buurt merk je daar niks van.

Ondanks enkele kleine minpunten toch leuk verblijf gehad!

Kamer: jammer genoeg enkel douche en geen bad + geen airco (hetgeen bij zomerse temperaturen wel een probleem vormt). Enkel ontbijt en geen gelegenheid tot eten in het hotel 's avonds. Geen hotelbar, dus ook geen gelegenheid om iets te nuttigen tussendoor (koffie, frisdrank...) of 's avonds vóór het slapen gaan.

Ontbijt: prima! Vriendelijkheid/behulpzaamheid Eigenaars en Team: prima! Kamer: voldoende ruim en mooi terras.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Goed maar door het onderstaande gaan wij er nooit meer naar toe.

Geen eigen restaurant wat wel wordt aangegeven en op straffe van boete wat een aantal keren op de kamer aangegeven wordt en een naar gevoel gaf, mocht er geen eigen drank op de kamer gedronken worden. Wij reizen heel veel en kopen in het hotel natuurlijk drank maar hebben voor ' s avonds voor een slaapmutsje altijd eigen drank bij ons.Een en ander gaf ons een heel onprettig en ongastvrij gevoel.

Geweldige tijd gehad om Salzburg te ontdekken.

Geen bar of dinergelegenheid in het hotel, al is dit wel in de buurt

Uitstekend uitgebreid ontbijt en uiterst vriendelijk en hartelijk ontvangst

goed hotel met uitstekend ontbijt

5 euro flessengeld als je eet of drinkt van zelf meegebracht voedsel (niet uit "dure" minibar) op de kamer!

mooi hotel, super ontbijt

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Ontbijt prima!

Ontbijt prima!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Zeer goed, ik boekte op mijn terugreis de week nadien weer een nacht om Salzburg te bezoeken.

Kamer , ontbijt en nabijheid luchthaven

• Beoordeeld op: 29 april 2016

Prima hotel, fijne mensen (familie hotel).

Prima hotel, fijne mensen (familie hotel). Kamer prima, bedden prima, schoon en prachtig gelegen. Absoluut geen last van het nabij gelegen vliegveld. Kortom .... fijne tijd gehad en heerlijk geslapen!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Prima ligging t.

Zware afknapper toen ik om gekookt water vroeg voor onze baby van 7 maanden. Vond de eigenares te veel gedoe dus kregen we getapt water uit de koffieautomaat. De stijl van het hotel is ouderwets, het ontbijtbuffet te beperkt en na 21.00 uur is er niemand aanwezig van het personeel. Tot slot is de boezem van de eigenares te bloot.

Prima ligging t.o.v. snelweg. Het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk, op de eigenares na. Kamers prima schoon.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Zeer net hotel - vriendelijk personeel - uitstekend ontbijt...

Zeer net hotel - vriendelijk personeel - uitstekend ontbijt - vlakbij stad en toch rustige ligging

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

prima fietsen, goed ontbijt, vriendelijk personeel, fijne...

prima fietsen, goed ontbijt, vriendelijk personeel, fijne bedden en keuze uit de kussens.