Beoordelingen over Hotel Goldgasse - Small Luxury Hotels of the World 4-sterren

Goldgasse 10, Altstadt, 5020 Salzburg, Oostenrijk

#2 van de 110 hotels in Salzburg

9,7

9,7

dit hotel heeft bijgedragen tot een paar mooie dagen.

verlichting. in de badcel is 1 ontzettend felle lamp die echt te erg is als je je op wilt maken oid.

de kamer is heel mooi en erg goed uitgerust. Nespresso machine thee machine en drie soorten losse thee met mooie kopjes ruime kamer, veel spulletjes voor handen in de badcel van goede kwaliteit, badjas aanwezig, groot bed met goede kussens en dekbed. hotel ligt echt midden in het centrum. ontbijt was ruimschoots maar voor 24,- moet dat ook wel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Uitstekende, mooie kamer en vriendelijk en behulpzaam personeel, midden in het historische centrum
    • Business Eenpersoonskamer

Voorzieningen en design van de kamer

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

fijn hotel

parking

kamer was erg relaxed

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Ik beoordeel normaalgesproken niet met een perfecte score,...

Ik beoordeel normaalgesproken niet met een perfecte score, maar dit hotel was in alle opzichten voortreffelijk. Lokatie in de oude stad, Ulrike van de receptie die zo vriendelijk was en ons ook met treinreserveringen behulpzaam was, een heerlijk ontbijt geserveerd terwijl we eigenlijk te laat waren, EN de kamer was brandschoon en liet niets te wensen over.

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

de ligging ,lekker restaurant,

afstand parking , 10 min wandelen naar het hotel, voor naar de parking te rijden moeten jullie hildmannplatz parking B in de gps intikken, niemand schrijft dit erbij, maar ik wel,want we hebben 1h moeten zoeken naar de parking die niet juist was,2xmoeten bellen naar het hotel, dus noteer dat de hildmannplatz parking B,dan geen probleem.

de ligging ,lekker restaurant, mooie suite kamer 4de verdieping, heel heel vriendelijk bij het onthaal , keuze menu voor het ontbijt,groot of klein! t'was uitstekend! zeer mooi hotel!

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Super centrale ligging, mooie grote gezellige kamer en...

Zeer moeilijk om met de wagen in de buurt van het hotel te geraken. We moesten een speciale code hebben om in de oude binnenstad te geraken. Dat mocht wel op voorhand gezegd worden in de beschrijving van het hotel.

Super centrale ligging, mooie grote gezellige kamer en uitstekende bedden. Heel vriendelijk personeel. Zeer lekkere keuken.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Prachtige kamer

Om 09.45 uur was er alleen wit brood en een vrij droog soort bruin brood. We hadden aangegeven veel bruine broodjes te willen, maar die waren op. Zeer teleurstellend. Ontbijtpersoneel was erg traag, durfde niet eens meer om extra koffie te vragen.

Prachtige kamer Aardige eigenaresse Lokatie in mooi steegje

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Zeer mooie nieuwe kamers in hotel en uitstekend restaurant

het vinden van de weg naar het hotel, slechte routebeschrijving

Zeer mooie nieuwe kamers in hotel en uitstekend restaurant

• Beoordeeld op: 23 juni 2015