Beoordelingen over Hotel de France Wien 5-sterren

Schottenring 3, 01. Innere Stadt, 1010 Wenen, Oostenrijk

#121 van de 327 hotels in Wenen

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

• Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Wifi werkte niet . Het netwerk dat was opgegeven had melding geen verbinding met netwerk.dit vanuit de kamer verder niet meer grprobeerd.

Ontbijt prima, kamers heel goed

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Genoten van een heerlijk verblijf.

S’avonds om 19.00 uur de vraag neergelegd of er voor een zieke dame in ons gezelschap wat te eten geserveerd kon worden op de kamer. Daar kon volgens de receptie niet aan worden voldaan Het restaurant zou al gesloten zijn. Een van de barmannen heeft ons geholpen aan een broodje met wat honing. Bijzonder vervelend dat men hier niet op berekend is.

Prachtig sfeervol hotel op loopafstand van het centrum. Mooie ruime, schone kamers. Houd s’nachts wel de ramen gesloten, het verkeer rondom het hotel raast dag en nacht door. Prima verzorgd ontbijt, keuze genoeg!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Luxe hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Dat het restaurant in de zomermaanden gesloten is voor diner. Verder niets te doen in het hotel terwijl het een super hotel is. Tuurlijk ga je de stad in voor eten en vertier maar ook fijn als je daar kan eten als het met bakken uit de lucht valt.

Luxe hotel. Direct in het dichtbij het centrum en metro.

OK
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij de promotie was natuurlijk geen kamerkeuze verbonden. Onze kamer had als uitzicht een hoge muur waardoor we geen zonlicht binnenkregen. Ook was het bizar dat de badkamerslippers aan de receptie moesten worden gevraagd en niet standaard in de kamer liggen?

Ontbijt en locatie

Prachtig hotel in Wenen, echt een aanrader!

Geen idee..

Lekker ontbijt met ruime keuze! Ook heerlijke bedden, goede airconditioning in de kamer, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel (dat niet te beroerd is om ook je koffers mee te dragen naar de hotelkamer). Zeer goed bereikbaar met de metro en op een uitstekende locatie in de stad.

Als men meer kan omschrijven dan genieten was het dat!!
    • Classic Tweepersoonskamer

Een wat ruimere badkamer. Daar tegenover stond dat de kamer groter was dan verwacht. Airco kon uitgeschakeld worden en het raam kon open.

Ontbijt was uitstekend. Kamer groot. Kleine badkamer met bad schoon en helder. Na 2 nachten schone lakens enz. Alles is ruim opgezet en heel mooi ingericht.

Uitstekende accommodatie voor deze city trip, zeker aan te bevelen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het matras op het bed is op zich niet verkeerd, maar ik ben zachter (Tempur) gewend en deze voelde toch wat hard aan. Verder drink ik thuis altijd vers geperste jus d'orange en hier was 'ie uit pak (?) of in elk geval anders. Maar dit zijn details en eventuele suggesties ter verbetering. Ik blijf positief over het geheel.

Kamers waren ruim en prettig, ontbijt was uitstekend, voor elk wat wils, zelfs warm eten is mogelijk. Ook de ligging nabij het centrum is prettig.

Heel prettig relaxed verblijf.

Prima ontbijt. We kregen een upgrade naar een suite, die was van een enorme proportie! Erg prettig hotel met een prima locatie vlakbij de U-baan. Alle bezienswaardigheden zijn hierdoor simpel bereikbaar.

Precies wat we nodig hadden.

zou het niet weten.

Prima hotel, op loopafstand van de binnenstad. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Een meer dan uitstekend ontbijtbuffet. Dit alles in een ambiance, waarbij de grandeur van het verleden nog zichtbaar is.

goede ligging, adequate receptie, verouderde badkamer.

Het sanitair was verouderd: het bad kon je niet of heel lastig leeg laten lopen en bij de douche moest ik met één hand de knop ingedrukt houden tijdens het douchen.Goede ligging

Ruime kamer. Lange ontbijtperiode

Goed hotel, ietwat sleets, uitstekende ligging.
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeel aan de receptie kon vriendelijker: zij zijn weinig mededeelzaam. Bij boeking werd aangegeven dat het parkeertarief in garage € 30,00 per dag zou zijn. Dit bleek bij het uitrijden € 42,00 te zijn. Hoorde het hotel geen korting te geven? Werd niets over gezegd bij de receptie.

Uitstekend ontbijt, goed georganiseerd. Goede ligging.

wij hebben het er heel erg fijn gehad
    • Classic Tweepersoonskamer

Iets wat onmogelijk was voor het hotel, het geluid van de metro

het ontbijt was ruim voldoende en genoeg variatie , de kamer was prima, stil als het raam dicht was.

Heerlijk verblijf in een fantastisch hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik miste een kleine schnabbel 's avonds na 22u. Die konden we dan wel nog op straat halen in een of ander winkeltje.

Heerlijk ontbijt, heerlijk interieur, fantastische service van het personeel.Dit hotel is een absolute aanrader.

Goede ligging
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Personeel dat de kamer op ongepaste tijdstippen betrad ondanks rode vlag aan de deur. Met uitzondering van 1 personeelslid was de rest onbehulpzaam en onvriendelijk.

Goede ligging en ontbijt.

Goede ligging.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was erg uitgebreid, maar kwalitatief iets minder. De inrichting van het hotel is "Ibis"-achtig. Geen "grandeur", zoals je zou verwachten.

Goede ligging. Erg vriendelijk personeel. Zeer ruime kamer, van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Een prachtige kamer. Het ontbijt was prima. De ligging van het hotel was uitstekend! Direct bij de metro en dicht bij het centrum. Wij komen hier zeker terug om nog meer te genieten van wenen.

Aangenaam hotel met goede ligging.
    • Classic Tweepersoonskamer

TV-ontvangst op de kamer zeer slecht! Triestig uitgerust badkamerke.

Verzorgd ontbijt buffet. Goede ligging hotel. Ruime kamer en zeer rustig gelegen. Goed bed. Vriendelijk personeel.Vervoer naar de luchthaven prima!

een uitstenkende uitvalsbasis voor de verkenning van Wenen in een aangepast kader.

De verwarming van de kamer stond hoog, maar de draaiknoppen waren snel gevonden.

We hebben ons laten leiden door de aankleding van de kamers die in de stijl ligt van de geschiedenis die we opzochten en dat is prima bevallen. De atmosfeer in het hotel was prima en de bereikbaarheid met openbaar vervoer schitterend. (zowel metro, bus, als tram op de hoek.)

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Een meer als perfect ontbijt, super mooie kamer,...
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamer, douche in een bad, is echt een ramp, de badkamer was verders perfect.

Een meer als perfect ontbijt, super mooie kamer, uitstekende locatie om Wenen te bekijken

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Citytrip Wenen in de kerstperiode. Wenen was adembenemend mooi versierd!
    • Classic Tweepersoonskamer

Min: kamer (superior) ietwat gedateerd, hotelbar érg gedateerd, moeilijke WiFi met mijn IPad. Hotel de France is een beetje onpersoonlijk. Grote drukte aan het ontbijt door héél véél hotelbezoekers.

Plus: Prachtige hotellocatie Innere Stadt direct aan metro, zeer ruime propere kamer 523 (superior), hygiëne, apart toilet, erg goed bed, liften werkten zeer goed. Wij zijn erg tevreden.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

prima, afgezien van de arme kamer
    • Classic Tweepersoonskamer

Toen we aankwamen was het erg war, airco waas uitgeschakeld omdat de zomer voorbij was, raam open was geen optie door verkeerslawaai en bouwwerkzaamheden.

Goed ontbijt, goede ligging

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

We hebben genoten.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

De verwarming van onze kamer lekte. Toen dat niet meteen te maken was werden we 'overgeboekt' naar een suite, met aparte zitkamer. inloopkast en twee badkamers. Bij de verhuizing was het personeel zeer behulpzaam. Uitstekende service.

goed verblijf gehad, vriendelijk personeel en goede locatie

ontbijt was erg uitgebreid en heel erg internationaal, helaas waren de broodjes niet vers, maar erg droog, sinaasappelsap kwam helaas uit een pak en niet geperst, dat had ik bij 5 sterren niet verwacht. kamers zijn erg ruim maar wel gedateerd.

goede locatie, vriendelijk personeel.

We hebben genoten,prachtige stad,komen nog een keer terug,nog lang niet alles geIe

Ik heb geen aanmerkingen

Het ontbijt was erg goed,vriendelijk personeel,we hadden een mooie kamer,de aankleding van het hotel is klassiek,prachtige lampen,daar moet je van houden,wij vonden het geweldig,de ligging van het hotel is erg goed,oversteken en je bent bij de metro en tramhaltes ook fietsverhuur is vlakbij.

Prima locatie

Ontbijt veel keuze Vriendelijk en behulpzaam personeel Mooie nette kamers Bij junior suite 2 wc gescheiden van badkamer zeer goed Goede Wifi en internetaansluiting

Het hotel en zijn ligging voldeden geheel aan onze (hoge) verwachtingen. Een aanrader.

Eigenlijk niets.

Dit is een echt uitstekend hotel. Ook voor zakenreizen. Fantastisch ruime kamer met alles er op en er aan voor een redelijke prijs. De auto wordt door personeel van het hotel in de parkeergarage gezet en er ook weer op verzoek zonder krassen of deuken weer uitgehaald. He ontbijt is fantastisch en het bedienend personeel doet zijn/haar werk op onberispelijke, professionele wijze.

Prima!!
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijtzaal ongezellig tafeltjes erg op elkaar! Ontbijt eten prima. Te groot teveel mensen ( is natuurlijk wel groot hotel)

Ruime kamer prijs / kwaliteit oke Locatie voor centrum wenen perfect!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

fantastisch weekend/prachtige stad/cultureel juweel!
    • Classic Tweepersoonskamer

op aanraden receptionist: een Vienna Card kost 29,90/ 3dg, korting lijkt veel is alleen bij gebruik musea van 09.00 tot 18.00 voordelig. beter een 3 daags ticket voor alleen openbaar vervoer.

uitstekend ontbijt/toilet gescheiden van badruimte/grote hoge kamer met hal/goede airco/uitstekende ligging hotel/ vlakbij Leupold restaurant ++/alle musea op loopafstand

Het ontbijt was fantastisch.

Geen minpunten.

Het ontbijt was fantastisch. De lokatie van het hotel is super! Dicht bij tram, bus en metro en bij de Inner stadt. Echte aanrader. Prima personeel. Zelfs pianomuziek in de bar op vrijdagavond.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

goed hotel in een mooie wijk
    • Classic Tweepersoonskamer

de kamer was niet helemaal 5 sterren waardig; schimmel op de voegen van de badkamer en een te kleine verouderde tv op de kamer. personeel bij ontbijt was te onervaren voor een 5 sterren hotel

ligging van het hotel is heel goed en in een leuke wijk

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Top verwennerij in het hart van een prachtige perfect onderhouden stad.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kleine beeldbuis tv, anno 2017? Tv kijken doen we echter haast niet tijdens een vakantie

De ligging, in de nabijheid van metro en van heel wat bezienswaardigheden. Geen nachtlawaai in het hotel en een zeer verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Heerlijk ontbijt.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

De kamer was gelegen aan de achterkant en gaf uit op de installatie voor verluchting wat nogal een voortdurend storend geluid gaf om te slapen. Apfelstrudel gegeten die koud werd opgediend en daardoor niet knapperig van korst was. Jammer!

Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Wenen is een prachtige stad waarnaar we nog zeker zullen teruggaan, maar zeker in een ander hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Gezien de prijs van een superior room, zou er een grotere badkamer bij moeten horen. De vrije ruimte om te bewegen was kleiner dan 1,5 m². Een bad nemen met de deur gesloten was een claustrofobische ervaring. Bovendien was het er erg warm in de kamer. Zelfs met de verwarmingen af, werd het nog meer dan 20°C. Overdag geen probleem, maar 's nachts veel te warm. De raam open zetten was ook geen alternatief aangezien de buitentemperatuur slechts 3°C bedroeg. Een airco was wel aanwezig, maar werd pas vanaf 1/5 geactiveerd !! Het fruitsap bij het ontbijt (appel, appelsien en appelsien/wortel) was aangelegd met water waardoor het een zeer flauwe smaak had. Jammer, zeker omdat de rest van het ontbijt echt wel zeer goed was.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Het slaapvertrek van de kamer (superior room) was aangenaam ruim

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Wenen super stad in winter. Hotel De France Wien heel goed gelegen als uitvalsbasis. Aanreder
    • Classic Tweepersoonskamer

isolatie kamers ? Misschien iets minder maar was tijdens ons verblijf niet storend.

zeer goede locatie. Vriendelijk onthaal. ontbijt heel uitgebreid en verzorgd! Kamers alle comfort, iets minder geïsoleerd in verband met geluid; maar toch aangenaam verblijf!! aanrader ! gaan zeker nog eens terug in de zomervakantie!

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

• Classic Tweepersoonskamer

Het enige kleine probleem was dat het erg warm op de kamer was. We hebben de radiatoren uitgezet en het raam open. Alhoewel het in Wenen -12 graden was werd het toen pas prettig van temperatuur daarvoor was het nog te warm voor een bikini.

De kamers zijn gezellig en van goede kwaliteit. Het ontbijt buffet is zeer uitgebreid. je kunt zelfs de dag met een glaasje Zekt beginnen.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Goed kwa prijs/kwaliteit,maar er zijn betere vijfsterrenhotels.
    • Classic Tweepersoonskamer

geluidsisolatie niet optimaal wat waarschijnlijk te maken heeft met de hoge vensters.Hotel is zeer kort gelgen tegen metrostation Schottentor.Vanaf 5 uur in de morgen hoor je het gedonder van de tramstellen.Weinig animo in de bar.Om 10 uur in de avond zaten wij hier alleen met ons drankje.

Ontbijt was goed en veel keuze. Kamers proper en voorzien van heel hoge plafonds,wat een gevoel van ruimte bied.Hotel heeft een goede ligging voor bezoeken,centrum op een 15 tal minuutjes te voet.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Zeer goede locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer

Je kunt niet staand douchen in het bad als je langer dan 1,80 m bent. Zitten is ook geen optie in het kleine bad. Waardeloos internet op de kamer. Af en toe kortdurend Wi-Fi en ethernetkabel doet het niet.

Zeer goede locatie. Uitstekend ontbijt. Goede bedden. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prima, maar ik zou er niet meer terugkomen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt. Het was eenvoudig en dat voor een 4,5 ster ben ik wel anders gewend. Alle dagen hetzelfde en geen afwisseling. Het meisje die de eieren bakte, wist bijv. niet eens dat er ook gekookte eieren waren. Ze stond er ook ongeïnteresseerd bij. Daarnaast was de ontbijtruimte smal en klein tov andere ruimtes in het hotel.

De centrale ligging. In een kleine 5 minuten ben je in één van de grootste winkelstraten.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Prima hotel, op een centrale locatie in de buurt van alle bezienswaardigheden.
    • Classic Tweepersoonskamer

De vloer in ons toilet rook naar urine, na klagen wel extra schoongemaakt maar als het in de voegen zit blijft het ruiken, Jammer!! Ook de douche, die boven het bad hing was niet echt geweldig.

De locatie is centraal, de kamer was prima en de bedden lagen heerlijk. Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Prima ligging, vlakbij het metrostation.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was véél te warm. Ik liet het raam dus maar open. Daardoor had ik ook last van het lawaai. De tv op de kamer is heel oud. Het wordt tijd om aan vernieuwing te doen.

Prima ligging, vlakbij het metrostation. Grote kamers

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Prima prijs/kwaliteitsverhouding
    • Classic Tweepersoonskamer

Goedkoopste kamers zijn goed en prima uitgerust (mini bar - kluis - strijkmachine - badjas) doch de badkamer is echt aan een opknapbeurt toe (beschimmelde voegen in bad/douche - vloertegels met stukken af...)

Fantastisch en professioneel personeel. Zeer goed ontbijt. Zeer mooie uitstraling in lobby, bar, traphall, de grandeur....zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Zeer ruime kamers, rustig, en schoon en geweldig uitgebreid...

De waterdruk en temperatuur water douche was niet constant...

Zeer ruime kamers, rustig, en schoon en geweldig uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Uitgebreid en goed ontbijt.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Uitgebreid en goed ontbijt. Kamers waren netjes en elke dag goed schoongemaakt. Ideale lokatie vlakbij metro en binnenstad.

redelijk goed
    • Classic Tweepersoonskamer

geen spiegeleieren meer op het ontbijt

Goede ligging vlakbij de metro.
    • Classic Tweepersoonskamer

Goede ligging vlakbij de metro. Heerlijk ontbijt en mooie kamers met 2 toiletten en ruim voldoende stopcontacten en liften.

te kleine ontbijt ruimte
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

te kleine ontbijt ruimte een van de kamers had niet werkende airco, 40 graden!

Top hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Net hotel, perfecte ligging en heerlijk ontbijt

De ligging.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer voldeed absoluut niet aan de verwachtingen. Parkeren ver beneden peil.

De ligging.

De locatie , ontbijt , ruime kamer

Ondanks airco aanwezig nog erg warm op de kamer

De locatie , ontbijt , ruime kamer

Mooi hotel met goed ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer

Ruime kamer, heerlijk en gevarieerd ontbijt, vriendelijk personeel, uitstraling hotel (weense sfeer)

Locatie en ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer

De ober veegde na het afruimen de tafel af en veegde alles op de grond en op de stoelen.

Locatie en ontbijt

• Classic Tweepersoonskamer

De uitstraling en de kwaliteit van het beddengoed. Informatie over theater ; geen.

prima hotel op prima plek
    • Classic Tweepersoonskamer

goed ontbijt, grote kamer.

Goed hotel met prima service.

Kamer inrichting en badkamer waren gedateerd.

Ontbijt was royaal en heerlijk. Personeel zeer behulpzaam.

Grote kamer

Badkamer niet goed schoon

Grote kamer

Het was een fantastisch verblijf, maar dat had ook te maken met het prachtige voorjaarsweer.

Geen idee

Enorm uitgebreid ontbijtbuffet, ruime kamer. Grandeur. Vlakbij het centrum.

Uitstekend.
    • Classic Tweepersoonskamer

Prima ontbijt en fijne kamer, netjes en schoon, prima gelegen in het centrum vlakbij metrostation

Waterballet tijdens het douchen

Super ontbijt.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Super ontbijt. Heerlijk bed.

We hebben genoten en dich bij alle mogelijk vervoer. Bus, tram, metro, Hop On bus, fieetsen, taxi.

Alles was perfect.

Douche viel tegen.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Perfect hotel
    • Kleine Eenpersoonskamer

Geen 5 sterren hotel.Vergane glorie.

Hygiëne en totaal verouderd

Ligging vlak bij metro en parking via metro bereikbaar

Uitstekend hotel

Interieur

Geen rookruimte

Interieur

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Valid parking
    • Classic Tweepersoonskamer

De koffie bij het ontbijt

Valid parking

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Heerlijke kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Heerlijke kamer..we kregen een gratis update naar een mopie suite. Wel warm...maar je kon de ramen open zetten .Goed bed. Sfeervol en ruim.

Iets te duur geprijsd voor een redelijke kwaliteit: niet onderscheidend in ieder geval

Restaurant voorzieningen en inrichting hotelkamer

Uitgebreid ontbijt; grootte van de kamer

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Fantastische stad
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

het was telleurstellend dat het ontbijt niet inclusief was.

De kamer en het ontbijt waren prima. De gastvrijheid is uitstekend.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

prachtig, een geweldige aanloop naar kerstmis
    • Classic Tweepersoonskamer

regeling verwarming in de kamer

mooie, ruime kamer, prima badkamer, zeer vriendelijk personeel, super ontbijt !

Een geslaagd verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

de bereikbaarheid van het hotel naar het openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Perfecte ligging

Ontbijt was niet 5 sterren waardig

Perfecte ligging

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Uitstekend, echt wel een aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer

Het weer maar tja, dat is iets waar er niemand iets aan kan doen hé 😉

Super ontbijt !

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Kussens zijn te dun en niet te ruilen naar dikkere kussens

Kussens zijn te dun en niet te ruilen naar dikkere kussens

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Wij hebben een prima verblijf gehad

Geen idee

Het ontbijt was prima. De kamer was ook comfortabel alleen het toilet in de badkamer was erg laag en wij zijn nogal groot.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel de France Wien