Beoordelingen over Hotel Gerl 3-sterren

Bundesstr. 50, 5071 Wals, Oostenrijk

#8 van de 17 hotels in Wals

Prima hotel voor een paar dagen Salzburg, niet de goedkoopste maar prijs/kwaliteit in balans.
    • Superior Familiekamer

Restaurant van het hotel was zondag en maandag gesloten, voor het hoogseizoen een bijzondere keuze.

Ligging: met openbaar vervoer zo Salzburg in... Kamer met airco: zalig !

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Mooi hotel met prachtig zwembad aan de (drukke) rand van Salzburg.

Er loopt een erg drukke weg langs het hotel. Dat maakt het wat gehoriger, maar vooral ook was de weg (met bus of auto) naar Salzburg zeer druk. Voor de bus moet je eigenlijk eerst met de auto; de bus bij het hotel gaat weinig frequent. Ook vonden wij het jammer dat het restaurant op zondag en maandag dicht was. Na onze reis was dat dus weer de auto pakken. Sommig personeel was zeer vriendelijk, anderen minder.

Het hotel is erg mooi ingericht met een heerlijk zwembad en een uitgebreid en lekker ontbijt. De kamer is schoon en mooi. Wij hadden een familiekamer. 's Avonds kun je vragen om de haard aan te maken, ook erg leuk. Eten in het restaurant was erg lekker.

Zeer geslaagd

Een airco op de kamer was fijn geweest met de hete zomer dit jaar! Maar verder was het perfect!

Met zowel een binnen als een buiten zwembad altijd gegarandeerd kunnen zwemmen en baden waren tot laat open! Veel zitjes binnen en buiten. zeer ruim ontbijt. heel vriendelijk personeel. prachtige aankleding van het gehele hotel. Ruim voldoende parkeer plaatsen.

Heerlijk onbezorgd verblijf

Het extra bed was erg hard om op te slapen en de mini bar koelde slecht.

Het ontbijt was zeer goed en heerlijk. Veel variatie in broodjes fruit en beleg.

Opzet vh hotel en de faciliteiten bijzonder leuk en goed

Geen douchekabine , wel een bad. Avondeten zeker niet bijzonder en niet in lijn met de rest vd accommodatie.

Opzet vh hotel en de faciliteiten bijzonder leuk en goed

Goed hotel , ideaal gelegen om met auto Salzburg te bezoeken

Jammer dat er geen airco was (met temperaturen boven 30gr), ze hadden wel ventilator voorzien(+).

Mooie basic kamer, zeer goeie douche Lekker ontbijt Verfrissend zwembad met zeer mooie omkadering (lounge,...)

Echt een geweldig mooi hotel.

De slaapkamer die wij hadden was erg warm (begin augustus). Ook met de balkondeur open niet koel te krijgen in de kamer, jammer dat er geen airco was.

Echt een geweldig mooi hotel. In stijl gemoderniseerd, vriendelijk personeel, goed restaurant, uitgebreid ontbijt en vlakbij de snelweg, dus ideaal als je op doorreis bent!

Mooie, gezellige, hedendaagse locatie met ruim voldoende comfort, een echt aanrader !!
    • Penthouse Appartement

Gelegen aan een drukke weg en het balkon is echt te klein.

Mooie hedendaagse locatie, ruim voldoende comfort, mooie kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel en geweldige ontbijt.

Erg mooi hotel met fijn personeel en goed ontbijt.
    • Superior Vierpersoonskamer

De douche in onze hotelkamer was erg laag voor iemand van 1.95m.

Erg mooi hotel met fijn personeel en goed ontbijt. Ideaal met kinderen voor doorreis naar Italië .

Ideaal als tussenstop op doorreis

Bij aankomst op zondag bleek het restaurant niet open. Er werden alleen wat snacks geserveerd.

Het ontbijt was echt fantastisch. En heerlijk om de dag te eindigen en te beginnen in de sauna.

héél erg tegengevallen, ons zien ze daar nooit meer terug !!!!
    • Superior Familiekamer

-het personeel was niet altijd even vriendelijk en soms ook opdringerig. Ik heb ze dikwijls horen puffen en klagen, klant blijft nog altijd koning. Je kan nog niet eens rustig aan de receptie zitten en ze zijn al daar om te vragen of je iets wilt drinken, is je drankje op dan zijn ze weeral direct daar en de prijzen zijn ook veel te duur! -de kwaliteits - prijsverhouding vind ik niet correct, veeeeeeeeel te duur voor wat het is. Wij hadden een superior kamer, ok het is een grote ruimte, maar de haren van de vorige mensen hingen nog in de douche, de badkamer was niet 100% proper en voor zo'n dure kamer verwacht je dat wel, je hoort heel veel lawaai van buitenaf en de bedden liggen niet goed, al zeker het zetelbed niet -Er komt veel te veel licht binnen en lawaai van de grote baan -Ik vind Salzburg over het algemeen veel te duur, het is ons dik tegengevallen, voor alles moeten ze geld hebben en gewoon overdreven veel. Ik noem dat de mensen uitbuiten. -Je moet zelfs 8 euro betalen voor je bestek (met 4 pers) in een Pizzeria , waarbij de calamaris op niks trekt, juist katsjoe. Ik vind dat schandalig! Je weet ook op voorhand niet dat het restaurant, in het verblijf, gesloten is op zondag en maandag.

-lekker ontbijt en meer dan voldoende keuze -er zijn voldoende faciliteiten , verzorgde zwembaden en sauna, maar ik heb er helaas te weinig gebruik van kunnen maken -de airco die heel goed werkt

Voor de derde keer hier overnacht onderweg naar onze...
    • Budget Tweepersoonskamer

Voor de derde keer hier overnacht onderweg naar onze eindbestemming. Overigens zou dit hotel ook kunnen voldoen als uitvalsbasis voor een aantal dagen Salzburg. Busstop vlakbij en precies wat je van een Oostenrijks hotel verwacht. Super kamers, ook de meest eenvoudige. Een heerlijk ontbijt. Fijne douche en prima bed. Er is een buiten- en binnenzwembad en ook de medewerkers zijn erg vriendelijk. Kortom een echte aanrader!!

super locatie, top verblijf voor met kinderen!
    • Familiesuite

niets , was top verblijf!

prachtige kamers, groot en luxueus appartement! heerlijk zwembad en kindvriendelijke tuin. ideale tussenstop! zeer aan te raden en hebben spijt dat we op de terugweg niet opnieuw daar geboekt hadden.

Hotel dicht bij het vliegveld van Salzburg.

Eigenlijk niets.

Hotel dicht bij het vliegveld van Salzburg. Zeer vriendelijk en goede ontvangst. Modern ingerichte receptie, Goede en ruime kamers met goede sanitaire voorzieningen. Zeer goed en uitgebreid ontbijt.

Prima hotel voor tussenstop voor vakantie. Luxe, vriendelijk en betaalbaar. Restaurant was klein, deze wordt in februari 2018 verbouwd. Zwembad voor (met) de kinderen was leuke extra na dag reizen

perfecte locatie om naar luchthaven te gaan, vreselijk onbekwaam personeel

Personeel viel 200 procent tegen. Geen van de 3 aanwezige bij de receptie spraken Engels. niet op de hoogte van transfer naar luchthaven, geen idee van duurtijd.. ellenlange wachttijd aan receptie door incompetentie.. erbarmelijk!

De ligging naar de luchthaven was perfect!.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Uitstekend hotel met een goed ontvangst en goede service en een zeer goed ontbijt
    • Budget Eenpersoonskamer

Kaart van restaurant kan iets uitgebreider.

Ontvangst en service was als vanouds top! Na de verbouwing ziet het hotel er fantastisch uit. Ontbijt is uitstekend! En de shuttle bus.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Perfecte uitvalsbasis voor prachtige omgeving, prettig hotel en heerlijk appartement.
    • Penthouse Appartement

De directe omgeving was weliswaar heel functioneel, maar echt niet bepaald bijzonder. Meer industriegebied dan landelijk gelegen. Het restaurant was dicht op zondag en maandag. Daar kregen we wel netjes een melding van, maar het eten bij de bar werd als alternatief aangeboden. Dat ging nergens over. Een opwarmpizza en wat tosti's. Niet echt geschikt voor als je na een lange reis aankomt. Verder was het in het restaurant vanwege de hitte niet uit te houden. Laten ze ajb een oplossing daarvoor zoeken!

Heerlijk ruim appartement en bedienend personeel in restaurant was bijzonder aardig. Lekker ontbijt. Een geweldige uitvalsbasis voor Salzburg en omgeving als je niet direct in de stad zelf wil zitten. Je zit zo op de snelweg.

Prima hotel dichtbij Salzburg
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer had wel iets ruimer gekund.

Wij kozen dit hotel als rustplek op terugreis van Kroatie naar Nederland, het is fijn gelegen dichtbij de snelweg, maar toch stil. Parkeren op het terrein, het hotel en de kamers ogen fris en nieuw, bed en badkamer waren prima, er is fijn zwembad, en wifi is inbegrepen. De bediening was prettig, het eten eenvoudig maar goed.

Een aanrader, zowel op doorreis als een korte vakantie .

Jammer, dat we op zondag niet in het hotel konden eten. Maar bij de buren naar het restaurant moesten.

We waren op doorreis, maar alles was in orde. Kamer, ontbijt en personeel. Leuke vernieuwingen doorgevoerd, zoals ingang en terras.

Heerlijk verblijf in net en schoon hotel met zwembad en lekker ontbijt, enige afstand van Salzburg

De afstand tot Salzburg, je bent met de taxi een kwartier aan het rijden, heen was veel file, toen deden we er 40 minuten over :-(

Ruime nette kamers, schoon, zwembad was geweldig (binnen en buiten), mooie strakke lobby om gezellig wat te drinken en het ontbijt buffet was geweldig

Mooi hotel goede prijskwaliteit verhouding

Mooi Hotel vlak langs de snelweg en net aan de grens met Duitsland.nette kamers super ontbijt en ook s avonds kun je hier voor een goede prijs eten.verder mooi binnen en buitenzwembad en sauna

Kamers waren prima en het ontbijt was lekkeruitgebreid.

Kamers waren prima en het ontbijt was lekkeruitgebreid. . We hebben helaas niet meer van de locatie kunnen genieten ivm verkeersdrukte. Daardoor waren we vrij laat aanwezig

Een echte aanrader! Wij komen nog terug!

Wij hebben geen negatieve punten ondervonden. Een tip zou kunnen zijn..wij hadden fietsen mee op de wagen en wilden die graag ergens op een veilige plaats zetten. Een gesloten berging of iets dergelijks. Dit was niet voorzien, maar onze fietsen stonden 's morgens gelukkig ook nog op de wagen.

Prachtige inrichting, modern interieur met behoud van de Oostenrijkse gemütlichkeit. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Goede organisatie voor als je na de vooropgestelde incheckuren toekomt. (Best even op voorhand verwittigen) uitgebreide wellnessfaciliteiten, waarvan we gezien ons korte verblijf helaas geen gebruik hebben kunnen van maken. Binnen- en buitenzwembad. Wij hadden een familiekamer voor 4 personen met een dubbel bed en een zetelbed, die beiden voor een goede nachtrust gezorgd hebben. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Fantastisch!
    • Budget Tweepersoonskamer

Wat een heel klein nadeel was dat het langs een drukkere weg lag maar daar had je niet enorm veel last van omdat wij aan de achter kant zaten

De sfeer van het hotel was geweldig! Modern, warme sfeer, mooi binnen en buiten zwembad!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

We hebben erg genoten van het verblijf in dit hotel.
    • Superior Vierpersoonskamer

We vonden de variatie op de menukaart wat aan de krappe kant. Het eten daarentegen was erg goed.

We vonden de familiekamer ruim opgezet en modern ingericht, van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was zeer goed. Het buitenzwembad was wel behoorlijk koud maar het binnenzwembad was daarentegen goed verwarmd. Zeker een aanrader.

Fijn verblijf in Hotel Gerl.

beperkte fitness mogelijkheid. bij vol hotel beperkte parkeermogelijkheid.

modern ingericht (wellness stijl-achtig) en schoon. relaxte sfeer met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Heerlijk! Ik kom graag terug!
    • Budget Eenpersoonskamer

het vinden van de locatie Adres aangegeven op booking.com werd door mijn GPS niet gevonden. Dat had ruim een uur vertraging en zoeken tot gevolg

Heerlijk ontbijt; prachtige kamers; binnenzwembad heerlijk ontspannend

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Kort maar heerlijk verblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer

Ik vond het jammer dat het niet mogelijk was om te dineren voor 21.00 uur, terwijl wij rond 18.30 bij de acoomodatie aankwamen. 's Nachts wel enige hinder (geluid) van de naast liggende provincial weg.

Het was een mooie ruime kamer met prima badkamer. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Ligging is ook prima, je bent snel in het centrum van Salzburg, en het is zeer dicht bij de luchthaven (zonder dat je daar last van hebt)

Mooi en gezellig hotel

Gezellig en comfortabel Oostenrijks hotel. Fijne, sfeervolle kamers met prima bed en badkamer. Het ontbijt was meer dan goed en vooral de inbreng van het personeel draagt hier bij aan de goede sfeer. Een echte aanrader. Zowel voor doorreis (dicht bij snelweg) als een paar dagen omgeving Salzburg.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima uitvalsbasis om Salzburg te bezoeken.
    • Familiesuite

Op de eerste avond de kaart voor halfpension ontvangen, deze maaltijden waren OK maar niet bijzonder. De tweede avond de kaart voor halfpension bekeken, dit waren dezelfde gerechten als de dag daarvoor. Op het mededelingenbord hing echter een a la carte menu, hadden we dit op de eerste avond gezien/gegeten dan hadden we iedere in het hotel gegeten.

Familiekamer met kleine, summier uitgeruste, keuken inclusief grote (!) koelkast met vriesgedeelte.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Aangenaam hotel voor een kort verblijf.
    • Penthouse Appartement

Soms wat druk bij het ontbijt, de ligging aan een drukke weg, dus veel lawaai bij open ramen. De keuze van het eten in het restaurant was beperkt.

De stijl van de lobby, het aangename penthouse met ruime badkamer, de vriendelijkheid van eigenaren en personeel. De ligging dicht bij Salzburg.

Als we weer eens in de buurt zijn dan zeker naar dit hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Mooi modern hotel een 10 minuten per auto van centrum Salzburg. Ruime kamer met prima bed. Leuk zwembad. Veel keus bij heerlijk ontbijt.

Top hotel!

Je hoort de wegen wel goed.

Heerlijk hotel, schoon, modern. Super goed ontbijt! We waren op doorreis en verbleven er 2 nachten, perfecte keuze !

Vriendelijk personeel en goede faciliteiten.
    • Budget Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel en goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Goed overnachtingshotel
    • Superior Familiekamer

Hotel ligt niet mooi, maar wel gunstig voor een uitstapje naar Salzburg.

Ontbijt was goed en uitgebreid. Diner was ook goed, alleen beperkte kaart.

overnachtings hotel

de bedden

Fantastisch!

Geen bemerkingen, gewoon super!

Heerlijk ontbijt en prettige kamers!

Heel mooi, verzorgd hotel.

Langs drukke weg

Heel mooi, verzorgd hotel. Mooie combinatie authentiek en modern. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Goeie bedden.

Mooie kamer, lekker ontbijt en heerlijk zwembad. Ideaal voor stedentip Salzburg.

Ligging ten opzichte van snelweg en Salzburg .

Geen airco waardoor hele warme kamer

Ligging ten opzichte van snelweg en Salzburg . Heerlijk ontbijt en zwembad!! Goede bedden.

Zwembad en ligging kamer aan het zwembad

Geen airco op de kamer

Zwembad en ligging kamer aan het zwembad

Zeer goed hotel met zeer vriendelijk personeel!
    • Budget Tweepersoonskamer

Geweldige kamer maar vooral een superlekker en verzorgd ontbijt!

Mooie locatie, dichtbij Salzburg!!!
    • Superior Vierpersoonskamer

Geweldige architect aan het werk geweest

Helemaal goed!

Jammer dat het restaurant dicht was (ruhetag) gelukkig waren de snacks ook goed als avondmaaltijd

Compleet met alles wat we zochten voor ons gezin

Modern en stijlvol
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen airco op kamer Drukke weg langs hotel

Modern en stijlvol

De Duitse gemoedelijkheid van dit familiehotel

De Duitse gemoedelijkheid van dit familiehotel

Ontbijt, zwembad, terras

Ontbijt, zwembad, terras

De ruimte in de kamer en de vriendelijkheid van het...
    • Superior Familiekamer

De ruimte in de kamer en de vriendelijkheid van het personeel

Prima hotel voor tussenstop
    • Budget Tweepersoonskamer

Op zondagavond is het restaurant gesloten

Prima plek voor overnachting op doorreis Dicht bij de snelweg

Buiten mooie oude stijl en binnen zeer mooi en modern hotel

Het hele hotel, kamer, badkamer, zwembad, sauna,...

Lekkere lounge hoek.

Het was warm binnen.

Lekkere lounge hoek. Mooi zwembad.

in het algemeen tevreden

lang moeten wachten op ons eten

zeer mooi hotel

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

We zijn 1 nachtje op doorreis geweest, absoluut aanrader!
    • Superior Vierpersoonskamer

Het personeel was niet klantgericht.

De hele entourage was perfect!

Fijn hotel!

In de hotelkamer was het 's nachts erg warm.

Vriendelijk personeel, prettige kamer.

De gerenoveerde kamers zijn prachtig

De netheid.

De gerenoveerde kamer was een pareltje

Prima locatie voor 1 nacht wanneer je op doorreis bent

Kamer is ietwat gedateerd

Mooie schone en ruime kamer, uitstekend ontbijt

Mooi en verzorgd hotel met mooi zwembad.

Er waren storend veel vliegen in de inkomhal en aan het ontbijt.

De kamers zijn ruim en proper.

Zeker voor herhaling vatbaar als tussenstop op weg naar Kroatië / Italië

Uitstekend ontbijt, keurige kamers en dicht bij Salzburg.

Zwembad en tuin

Geluid van weg voor hotel

Zwembad en tuin

Sfeervol hotel, wij hebben het als overnachtingshotel...

Sfeervol hotel, wij hebben het als overnachtingshotel gebruikt op weg naar Kroatie. Lekker eten, vriendelijk personeel, kleinschalig, fris, netjes.

Kwaliteit uitstekend

Al vroeg wakkere Haan in omgeving

Ligging zwembad

Ideale uitvalsbasis voor bezoek aan Salzburg en omgeving.
    • Superior Familiekamer

Lawaai van de straat (enkel bij openstaande ramen).

Gezellige bar en tuin. Gratis (goede!) fietsen.

Geen restaurant op maandag

Geen restaurant op maandag

Voor herhaling vatbaar!
    • Budget Tweepersoonskamer

Mooi hotel, heerlijk ontbijt!

• Budget Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt, fijn zwembad. Sfeervol ingericht hotel. Prima hotel voor doorreis naar onze eindbestemming Kroatië.

Goed doorgangshotel, met mooie kamer, maar het ontbijt viel tegen.

Het ontbijt.

De kamer.

Vlakbij Salzburg

Dinerfaciliteiten slecht: beperkte keuze, matige bediening, ongezellige ruimte, geen airco.

Vlakbij Salzburg

Prima als doorreis

Niet echt voor kinderen

Lekker hardlopen over fietspad en zwembad

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Trendy/stijlvol hotel.

Geen airco op de kamer.

Trendy/stijlvol hotel. Verzorgd en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Goed, ideaal als tussenstation

Gastvrijheid

Alles was prima.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was heel mooi, maar wel wat klein. Voor 1 nacht ging het prima.

Alles was prima.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Super!
    • Superior Vierpersoonskamer

Mooi ingericht hotel, goed ontbijt.