Beoordelingen over Hotel Tautermann 3-sterren

Stamserfeld 5, Innenstadt, 6020 Innsbruck, Oostenrijk

#60 van de 66 hotels in Innsbruck

Tussenstop op weg naar Italië
    • Vijfpersoonskamer

De kamer was niet zo groot, maar we waren dan ook met 6 personen. Maar het ging wel.

Ligging vlak bij het stadscentrum, basic maar netjes. Behoorlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Voor ons een goede tussenstop richting Italië!

Goed ontbijt en dichtbij het leuke centrum van Innsbruck.
    • Vijfpersoonskamer

We hadden een ruime familiekamer. Klein minpuntje waren de trappen om de kamer te bereiken. Meer dan 70 treden.

Goed ontbijt en dichtbij het leuke centrum van Innsbruck.

Zeer mooi verzorgd hotel met prachtig uitzicht vanuit de kamer.

Het parkeren, er was weinig plaats, enkele plaatsen naast het hotel, auto's moesten achter elkaar staan, als er iemand moest vertrekken, verzetten de mensen van het hotel de wagen.. Er was slechts plaats voor 6 wagens, wij hadden geluk dat we de laatste plaats vooraan hadden. Er was wel een camera aanwezig die toezicht hield op de gelukkigen van de 6 plaatsen. De overige reizigers die later aankwamen werden verder geholpen door het hotel maar moesten toch een eindje wandelen...

Het ontbijt was zeer goed, wel pas om 7u30, we waren op doorreis dus iets vroeger had gemogen, maar het ontbijt was zeker in orde.

Redelijke overnachting in een erg gedateerd hotel.
    • Vijfpersoonskamer

Hygiene en locatie van het filiaal was niet in orde. Kamer erg gedateerd, schimmel in de badkamer en muren en vloeren kapot.

De eenvoudige bereikbaarheid in Insbruck.

Goed voor een paar overnachtingen met ontbijt vanwege de centrale ligging

Eenvoudig hotel, oud interieur. Lieve mensen bij de receptie en het ontbijt. Prima centrale ligging. Het ontbijt was prima. Omdat we vroeg waren en het niet druk was hadden we een parkeerplaats naast het hotel

Prima hotel op goede afstand en bereikbaarheid van stad en vliegveld.

De dispencer in de douche was leeg.

Locatie is prima ten opzichte van luchthaven en stad. Prima bedden en lekkere badkamer met goede douche. Rustige kamer. Goed ontbijt. Heel flexibel met aanvangstijd van ontbijt. Goede bezetting van de receptie met vriendelijke service gerichte dame.

Wij zouden terug gaan, zeer vriendelijk.

Wij zouden terug keren, maar parkeren is een speciaal systeem omdat het midden in de stad ligt.

Dit hotel was prijs kwaliteit, sobere kamers maar alles ok. Goede douche en bed wat het voornaamste is. Ontbijt voorzieningen genoeg.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

prettig verblijf

In de info vooraf zou nog mogen staan dat de autosleutel afgegeven moet worden ivm weinig parkeerplaats. zij verplaatsen dan de auto's indien er iemand uit moet. De auto's staan strak tegen elkaar geparkeerd. Geen probleem, maar fijn te weten vooraf.

vriendelijk personeel, heel lief voor onze dochter. Alles is heel erg netjes, het vooraf gereserveerde kinderbedje stond alvast opgezet klaar. Ruime kamers, ondanks het extra kinderbedje nog altijd voldoende ruimte op de kamer. Het is enkel de straat oversteken en je zit in het centrum

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Voor ons niet meer. 3e etage zonder lift met een man van 80 met copd en hartkwaal.
    • Vijfpersoonskamer

Ze hadden ons op de 3e etage gedaan. Wij hadden vorig jaar september al geboekt. Kregen de kleinste kamer met ons 5en. Plus dat mijn vader van bijna 80 helemaal naar boven moest lopen. Hij heeft copd en een hartkwaal. Dit was niet te doen. We hebben het daar gezegd maar er was niets aan te doen. Er was dus ook geen lift. Voor ons laatste keer geweest. En parkeren moesten wij betalen.

Ontbijt was prima. Alhoewel ze wel sneller aan mogen vullen. Duurde bijna een half uur voor er brood aangevuld werd.

Prima overnachtingshotel. Vlak bij het centrum van Innsbruck

Sommige matrassen waren aan vervanging toe

Prima ontbijt. Genoeg keuze. We sliepen in een vier-persoonskamer met vier volwaardige bedden. Badkamer en toilet prima in orde

Parkeren is een probleem: er is beperkte parkeergelegenheid...
    • Vijfpersoonskamer

Parkeren is een probleem: er is beperkte parkeergelegenheid bij het hotel. Je moet de autosleutel bij het hotel inleveren. Het personeel rijdt de auto's van de gasten de parkeerplaats op en af op het moment dat mensen aankomen en vertrekken. De parkeerplekken zijn zeer krap. Het ontbijt was prima, maar er was te weinig zitruimte voor alle mensen. Hierdoor konden we niet samen aan 1 tafel eten. De slaapkamer was prima, met fijne bedden en een prima badkamer. Alles netjes schoon. Er is geen gelegenheid voor een warme maaltijd in het hotel. Het mooie centrum van Innsbruck (een aanrader!) is echter op loopafstand, met genoeg eetgelegenheden.

Okay voor 1 overnachting op doorreis.

Weinig parkeergelegenheid die wél optimaal benut wordt; de autosleutel dient te worden achtergelaten bij de receptie zodat de medewerkers auto's kunnen verplaatsen. Het hotel is behoorlijk 'op leeftijd', een renovatie is nodig. Bedden zijn oud, de veren voel je in het matras. Er is geen lift en onze kamer was op de derde verdieping... Er is ook geen airco in het gebouw. Het centrum is niet ver lopen, maar het weggetje naar het hotel gaat behoorlijk steil omhoog.

Zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Ontbijt was in orde, niet al te veel keus, maar alles was vers en werd regelmatig aangevuld.

Hier komen wij niet meer terug. Zeer spijtig voor de lieve dames.
    • Familiekamer - Kelder

De familiekamers zijn in de kelder. Daar is het muffig en donker. Geen airco of ventilator. Slechte WiFi. Parkeren is moeilijk. Als je een plek vindt bij het hotel dan dien je je autosleutels bij de receptie achter te laten zodat de auto eventueel verschoven kan worden. De auto's worden namelijk achter elkaar geparkeerd en 2 aan 2. De kerktoren gaat ieder uur af! Daar heb je last van als je een lichte slaper bent.

Het personeel. De dames bij de receptie en in de ontbijtzaal waren enorm aardig.

Het bed op zich en het uitzicht

Het servies was niet proper en in de badkamer hing een verschrikkelijke rioleringsgeur. Verder geen parking (tenzij je bij de eerst 5 aankomt) dus straten ver weg betalend parkeren met het risico dat je spullen uit je auto gestolen kunnen worden. Niet het meest vriendelijke personeel, een glimlach was precies nogal duur...

Het bed op zich en het uitzicht

Gezinskamer in de kelder, was er erg muf en oud.
    • Familiekamer - Kelder

Gezinskamer in de kelder, was er erg muf en oud. Parkeren van de auto was een drama. Eigen terrein al snel vol. Openbaar parkeren bijna niet mogelijk.

Prima hotel om Innsbruck te bezoeken, lekker dichtbij centrum.

Rumoerig gebouw. Parkeren lastig, maar wel te doen.

De kamers zijn gedateerd, badkamer erg klein (wc bijna onder de wastafel), bed was goed, ontbijt uitstekend.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Parkeren bij het hotel is werkelijk slecht

Parkeren is zeer slecht geregeld. Er zijn veel te weinig parkeerplaatsen bij het hotel. Bij aankomst willen ze je autosleutels graag hebben zodat iemand van het hotel je auto kan verplaatsen omdat je achter elkaar en direct naast elkaar (lees ingesloten) geparkeerd kan komen te staan doordat de auto's van andere gasten er ook bij moeten. Je kan alleen weg en/of bij je auto als andere auto's weggereden zijn door een hotel personeelslid als je pech hebt. En dat geldt eigenlijk voor iedere gast met een auto. Er wordt geparkeerd in 2 rijen van 4-5 auto's achterelkaar. Je kunt niet eens je auto bereiken als je een beetje pech hebt. Zeer slecht geregeld allemaal. En als je vraagt hoe het zit als er schade wordt gereden aan je auto door het personeelslid, is het antwoord: daar zijn we voor verzekerd. Maar je zit dat we met de brokken als je onderweg bent naar je vakantiebestemming of terug naar huis. En ga dan maar eens je schade verhalen... voor ons hoeft het hotel niet meer gewoon vanwege het feit dat het parkeerbeleid niet en nergens vermeld wordt. Jammer, het is een goed en fijn hotel op loopafstand van het centrum maar parkeren is een waar drama.

Prima ontbijt! Goede bedden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Een positieve ervaring!

De ontbijtzaal is klein. Voor ons was het geen probleem, maar voor mensen die graag alleen willen zitten met hun metgezellen kan dit een nadeel zijn.

Goed ontbijt, voor ieder wat wils. We hadden een mooie ruime kamer met uitzicht op de bergen. Het personeel was heel vriendelijk en ze stonden altijd klaar om je te helpen.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Goed bereikbaar, daarom geslaagde overnachting.

De locatie t.o.v. het centrum was optimaal, zeer aardig personeel! De kamer was eenvoudig ingericht, de bedden wel aan vervanging toe, toch is het hotel wel aan te raden!

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Prima voor een paar nachten!

Het hotel is erg basic wat voor een paar dagen prima is. Verder ligt het hotel een stuk op de berg waardoor het te voet lastig te bereiken is als er veel sneeuw ligt.

Het ontbijt was erg goed met lekkere verse broodjes. Verder was de kamer prima met goede bedden en had het een mooi uitzicht op de bergen. Prima locatie want met 5 min lopen sta je in het oude centrum van Innsbruck.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Basic hotel op wandelafstand van centrum Innsbruck, prijs kwaliteit niets mis mee.

Er is gratis parking aan het hotel maar omdat deze zo klein is staan alle wagens achter elkaar geparkeerd, als je je wagen wil gebruiken moet je dat 's morgens melden of hij staat heel de dag geblokkeerd. Voor ons was dit op zich geen probleem maar het is wel iets waar je rekening moet mee houden.

We hadden een zeer ruime kamer, een beetje gedateerd maar alles wel heel proper.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Voor een nacht is het goed maar voor meerdere nachten niet aan te raden.

Activiteiten b.v. een bar,huiskamer waren niet aanwezig.

De oosterijkse sfeer in de etenskeuken. n voordat we weer weg gingen met onze auto werd door een personeelslid andere auto,s die voor ons stonden weggezet zodat we met onze auto weg konden rijden. Oontbijt was redelijk.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Lokatie is uitstekend

Parkeren in Innsbruck is een lastig verhaal en hotel Tauterman heeft hier erg veel last van. Je moet jouw sleutel afgeven en aangeven of je die dag jouw auto gebruikt.

Lokatie is uitstekend

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Kleinschalig hotel dichtbij centrum.

Er zijn weinig parkeerplaatsen. En je moet je autosleutel afgeven, zodat ze je auto kunnen verplaatsen als er iemand weg moet.

Het hotel ligt dicht bij het centrum. Kamers waren goed en bij het ontbijt was voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima locatie dicht bij het oude centrum.

Kamers zijn functioneel, voldoende maar ook niet meer. Parkeergelegenheid: eigenlijk te weinig. Als je vroeg genoeg komt heb je een plekje.

Prima locatie dicht bij het oude centrum. Ontbijtbuffet prima.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Een hel op aarde

Alles hellaas we keken er naar uit om weg te gaan

Het was een afschuwelijke ervaring in een klein hokje veelste warm slecht ontbijt erg duur voor wat we kregen geen rustige buurt word veel verbouwd geen parkeergelegenheid en je moet je auto sleutel inleveren

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

- dichtbij centrum
    • Vijfpersoonskamer

- ze zijn aan het bouwen naast het hotel (begin juli) waardoor je 's ochtends wat lawaai hoort

- dichtbij centrum - gratis parkeren 200m van hotel vandaan (hotel beschikt ook over kleine eigen parkeerplaats)

De ruime kamer en het ontbijt!
    • Vijfpersoonskamer

Het parkeren bij het hotel. Maar er werd een goede oplossing bedacht.

De ruime kamer en het ontbijt!

Goed voor kortverblijf in de kamers die wij kregen.

De kamer was vrij klein. Wel oké voor één nacht. De matrassen waren veel te hard.

Het was proper

Goed voor één nacht (doorreishotel)

Iets te sober ontbijt en ongemakkelijke bedden.

Goede ligging net buiten het oude stadsgedeelte.

Het was in orde!

Een extra ruimte om gezellig samen te zitten en te chillen

De kamers! Groot! Proper!

Net, basic, maar prima hotel

Gewekt door de klokkentoren, maar dat heeft ook zijn charme...

Ligging net buiten het centrum, vlakbij de bergen. Heel basic, maar prima kamer.

Goede locatie maar gebrek aan comfort
    • Vijfpersoonskamer

Bedden waren heel hard en douche was zeer verouderd

Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ok, was maar voor 1 nacht

Kamer, ouderwets

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Heerlijke stille, frisse kamer, heerlijk geslapen op doorreis van Italië naar nederland

De lokatie, heel rustig, en ontvangst

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Geen lift

Prijs

4,5
    Voor een nacht kan, maar niet langer. Buurt geeft geen veilig gevoel.

Kleine kamer,douche, slechte bedden.

Kamers zouden niet meer dan € 70, — waard.

Totaalpakket

Totaalpakket

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

leuk hotel

tv hebben ze aan de verkeerde muur gehangen

locatie

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Gedateerd onderkomen, slechte prijs/kwaliteit

Gedateerd, niet bijzonder vriendelijk personeel, ontbijt matig.

Ideaal voor kort verblijf vlak bij het centrum

Kopkussen zijn veel te plat

Ruime kamers. Wel verouderd maar proper. Alles is aanwezig TV, wifi Ontbijt simpel en goed

Parkeren is echt een drama!

Parkeren is echt een drama!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

vakantie

ik vindt het jammer dat er geen zitje op de gang is ivm even niet op de kamer zitten

het was goed daar

Matig hotel en gedateerd , voordeel dicht bij de oude stad .

kamers waren matig , met zeer oud meubilair , geen lift , gebrekkige parkeerfaciliteiten .

Ontbijt was goed .

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Het was prima voor 1 nacht.
    • Familiekamer - Kelder

Slechte matrassen,vering voelde we erdoor.en erg ruwe lakens.

Ontbijt.

Ligging tov de stad👍 goed ontbijt en vriendelijke personeel.

Parkeren was op dat moment niet mogelijk.

Ligging tov de stad👍 goed ontbijt en vriendelijke personeel.

De locatie was zeer goed , parking niet evident , kamers aan...

kamer en badkamer

De locatie was zeer goed , parking niet evident , kamers aan vernieuwing toe ,

Prima, perfect als tussenstop.

Geen opmerkingen.

Heel lekker ontbijt. Prima kamer en heel vriendelijk! Ideale ligging.

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Personeel erg vriendelijk. Ontbijt goed. Bed slecht.

Bed is veel te hard. Voor 1 nacht te doen.

Ontbijt was goed. De kamer was netjes.

Direct aan het centrum, 500 meter omlaag wandelen.

Gehorige kamer aan de voorzijde waardoor veel straatgeluiden.

Direct aan het centrum, 500 meter omlaag wandelen.

Sanitaire voorzieningen

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Heel goed ontbijt.

Heel goed ontbijt. Perfect als doorreis hotel. Vlak bij centrum . We zijn hier verschillende keren al terug geweest

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Voor een overnachting. Was alles prima

Het ontbijt was goed

Eenmalig

Onze wc zat nog net niet onder de wasbak! Deze stond niet op de "reclame" foto's.

Voor 1 nacht te doen maar niet voor langer.

Parkeren is heel moeilijk.

Het stadje Innsbruck.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Parkeren veel te krap

goed ontbijt, normale kamers en bedden

Het hotel was netjes.

Het hotel was netjes. Prima voor een of twee nachten.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Prijs/kwaliteit verhouding redelijk. Gedateerde inrichting. Schoon.

Gedateerde inrichting. Oude kapotte gordijnen.

Parkeerplaats bij hotel, dicht bij centrum. Schoon. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

De inspanningen van het personeel

Verluchting in de badkamer

De inspanningen van het personeel

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Goed onderweghotel

Goede bereikbaarheid, dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Voor 1 nacht is het goed verblijf

Parkeren van auto, hij stond ca 500 meter verderop. Kleine slaapkamer voor 4 personen.

We kwamen laat aan en dit was geen probleem. Ontbijt was prima

Prima 5 persoonsaccommodatie voor een reisovernachting
    • Vijfpersoonskamer

Het was erg warm in het hotel

Prima 5 persoonsaccommodatie voor een reisovernachting

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prima hotel, alleen niet om te overnachten vóór een vliegreis
    • Vijfpersoonskamer

De parkeergelegenheid in de omgeving in DRAMATISCH!!!

Fijne receptie en we kregen een ontbijt mee, omdat we al om 6:00 weg moesten

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

het hotel ligt op loopafstand van het centrum en dat is een pre

De bedden waren vrij hard, had voor de prijs meer comfort verwacht

Het ontbijt was erg lekker

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

geweldig, heerlijk dicht bij het centrum en toch enorm rustig gelegen

gastvrijheid en ontbijt

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Plek

Verwarming kon niet uit.

Plek

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

prima geprijsd hotel voor doorreis

beetje oubollige inrichting

prima locatie incl. parkeerplaats, grote kamer, wifi werkt goed.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Goede ligging niet te ver van oude stad.

Niet ideaal voor oudere koppels die slecht te been zijn.

Goede ligging niet te ver van oude stad.

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Zeer aardig en behulpzaam personeel

Zeer aardig en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima verblijf voor één of enkele nachten, prijs kwaliteit is ok, locatie perfect.
    • Vijfpersoonskamer

De parkeergelegenheid is lastig bij het hotel.

Het ontbijt was prima en de kamer bood wat we ervan verwachtte.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Goed als doorreis hotel.

Het hotel is gedateerd en de matrassen zijn aan vervanging toe

Dichtbij het centrum

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Oke voor doorreis maar niet voor langer verblijf.

Ligging, en het hotel was sleets.

het enige voordeel van dit hotel was een eigen parkeerplek.

was ideale tussenstop

wat gedateerd

mooie ligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Goed adres voor op doorreis te zijn

Badkamer kan beter onderhouden worden, met name kitranden BV.

Ontbijt was zeer variabel en genoeg voor iedereen