Beoordelingen over Inntaler Hof 4-sterren

#23 van de 52 hotels in Seefeld in Tirol

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Het uitzicht .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Maar 1 gemakkelijke zetel op kamer. Weinig variatie bij a la carte.geen erg luxe ontbijt. Standaard

Het uitzicht . Ruime badkamer met inloopdouche en apart toilet met bidet. Veel kastruimte

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Heerlijk hotel en rustig gelegen. Ligt wel ver van Seefeld.
    • Eenpersoonskamer met Balkon

Heerlijke rustige locatie. Ligt wel redelijk ver van Seefeld vandaan. Zou voor ons in de winter geen optie zijn hier onze wintersport vakantie te boeken. De prijs/kwaliteitsverhouding in deze periode is echt uitstekend te noemen. Goede eenpersoonskamer met uitstekende badkamer. Voor de zomer is dit volgens mij een goede start locatie voor het ontdekken van de omgeving. Ook voor golf liefhebbers ligt dit hotel gunstig, een golfbaan ligt namelijk bijna naast hotel. Uitzicht van het terras is schitterend.

Fantastisch.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Leuk hotel. Prachtig uitzicht. Schitterende ligging om te wandelen. Verzorgd ontbijt. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel,

heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel, rustig en groot zonneterras met mooi uitzicht binnenzwembad: groot naar hotelnormen aan de receptie en op de ontbijttafel: goede tips (wandelingen...) voor de niet-skiërs

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Alles op orde, uitstekend ontbijt, prima diner.

150 tv zenders maar geen BVN (niet echt belangrijk maar je moet iets verzinnen). Ligging ietwat afgelegen, je kan niet even naar Seefeld wandelen.

Alles op orde, uitstekend ontbijt, prima diner. We hadden de suite geboekt we verdwaalden geregeld in onze kamer.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Uiterst vriendelijk personeel.

Wisselende kwaliteit maaltijden. Lunch matig. Geen uitleg/excuses voor een nachtelijk brandalarm wat door een storing werd veroorzaakt.

Uiterst vriendelijk personeel. Servicegericht en klantvriendelijk! Een goede ontbijtservice bij vroeg vertrek!

• Beoordeeld op: 26 januari 2015

Eten en wellness