Beoordelingen over Interalpen-Hotel Tyrol GmbH 5-sterren

9,8

9,7

9,7

Vakantie zomer 2017

Is erg prijzig. Bij half pension wordt het menu erg gepromoot. Zo erg zelfs dat je niet weet dat er alternatieven zijn. Zo waren we na enkele dagen het urenlang tafelen beu, en hebben we dan maar gevraagd of we niet gewoon 1 gerecht a la carte konden krijgen. Dat bleek geen probleem, sterker er kwam ineens een hele andere kaart naar boven waarvan we liever vooraf hadden geweten. Wel lang wachten als je a la carte bestelt. (3u voor hoofdgerecht en dessert-met kind!) Drank is niet inbegrepen in half pension en hier wordt sterk van geprofiteerd. Een klein flesje water betaal je al snel 7€, waardoor we al snel meer dan 150€ aan water uitgaven op 6 dagen. Hiervoor zou echt een alternatief moeten zijn zoals tafel water ( kraantjes water) dat je niet hoeft te betalen.

Heerlijke vakantie gehad, prachtige kamer, vriendelijke mensen, fantastisch uitzicht, lekker eten, .. alles wat we verwachtten en meer.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Een aanrader voor wie op zoek is naar rust en sereniteit
    • Premium Tweepersoonskamer

Spa faciliteiten zijn toe aan een face-lift. Verzorging/massages zijn relatief duur. Weinig aanbod aan activiteiten voor een 5 sterren hotel.

Heerlijk ontbijt en dinner. Top kwaliteit. Mooie wandelpaden en een waar paradijs voor langlauf.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

we komen zeker terug, meest schone hotel waar ik ooit geweest ben

we hebben minder goed geslapen vanwege de kussens die te zacht waren en ze niets anders hadden

fantastisch hotel, waarbij iedereen in het hotel echt weet hoe het moet om je gast te voelen

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Geweldig hotel en werkelijk heerlijk eten
    • Lodge Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geweldig hotel en werkelijk heerlijk eten

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Geweldig hotel.

De inrichting en accommodatie van de eenpersoons kamer.

Gastvrijheid, bediening.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Zeer luxueus en veel aandacht voor details.

Zeer luxueus en veel aandacht voor details. Na het ochtend zwemmen was er grenzend aan het zwembad een kleine ontbijtzaal met een gestripte versie van het reguliere ontbijt: nog steeds een uitgebreide keuze aan lekkers wat wij heerlijk in badjas tot ons namen. Hoewel een zeer groot hotel is er persoonlijke aandacht en voelt het niet massaal.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

ALLES.

ALLES. Palazzo met alle mogelijke voorzieningen. Je kan je er niettemin thuis voelen. We komen hier voor de derde maal. Locatie in park met zicht op de bergen. Magnifieke slaap-, zit- en badkamer met hal, toilet apart en dressing. Vorstelijk diner en ontbijt. Bijzonder vriendelijk personeel. Prachtig pianorecital. Tal van mogelijkheden voor bos- en bergwandelingen (elk niveau)

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

HET lawaaie van l'open van kinderen om 6.

HET lawaaie van l'open van kinderen om 6.45 tot 7 s morgens vindt ik jammer voor en 5 x hotel daar wij gaan om te rusten en dit nog al vroeg vonden

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Hotel en personeel van hoog niveau qua service en...

Helemaal niets.

Hotel en personeel van hoog niveau qua service en klantvriendelijkheid, je krijgt echt waar voor je geld. Geweldige keuken.

• Beoordeeld op: 6 maart 2015

Ligging, kamer, restaurant personeel