Beoordelingen over Landhotel Vordergrub 3-sterren

Walsenbachweg 14, 6370 Kitzbühel, Oostenrijk

#30 van de 33 hotels in Kitzbühel

Sfeer

Dat ze op dinsdag als hotel gesloten zijn. Niets open je kunt alleen op de kamer zitten.

Sfeer

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Het restaurant is bijzonder goed, het is eigenlijk een...

Het ontbijt was zeer karig tot bijna slecht. Dit verwacht je niet van een dergelijk hotel met een goed restaurant. Bediening zeer onvriendelijk en arrogant, niet gastvrij, we voelden ons niet echt welkom. Communicatie zeer slecht. Gezien de betaalde prijs viel het geheel ons bijzonder tegen. Geen aanrader voor langer verblijf. Er wordt bijzonder veel gerookt en de rookvrije ruimtes zijn beperkt en hebben niet de aandacht van het personeel. Rook dringt ook door op de slaapkamers (waar niet gerookt mag worden).

Het restaurant is bijzonder goed, het is eigenlijk een restaurant met een paar kamers. Dus niet echt geschikt hotel voor verblijf van een week. Onze 3 kamers zijn klein, geen algemene lobby ruimte met (Oostenrijkse) gezelligheid, jammer.

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

De ambiance was echt Oostenrijks en het eten was goed!

Dat er binnen gerookt mag worden, er is wel een aparte zaal maar bij de bar waar je gezellig kunt zitten wordt gerookt.

De ambiance was echt Oostenrijks en het eten was goed!