Beoordelingen over Landsitz Römerhof 4-sterren

9,7

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Diner
    • Familieappartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Het diner in hotel Tennerhof dat bij Romerhof hoort was veel te duur en er ging veel fout bij ons zodat 2 personen eerst het hoofdgerecht kregen ( na ruim een uur wachten) en de andere 2 personen pas 20 minuten later omdat de serveerster het verkeerd door had gegeven aan de keuken. Er werden ZONDER AAN ONS TE VRAGEN 3 flessen water uitgeschonken a 8 euro een fles. Deze flessen, waar we veel voor moesten betalen, bleven ook niet op onze tafel staan dus is het niet te controleren of er wel echt 3 flessen leeg geschonken werden. We wisten niet of het water gratis was en dat bleek dus van niet toen we de rekening kregen. Gelukkig kregen we 2 hoofdgerechten gratis omdat het aardig fout ging en we niet blij waren terwijl we graag een lekker hapje wilden eten in het restaurant. De avond er voor hebben we in het restaurant van Romerhof gegeten en dat was goedkoper en erg goed.

Het ontbijtbuffet was grandioos !!! Echt super goed alles vers en heel veel keuze, een topper

Prachtig hotel.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

Prachtig hotel. Mooi verzorgd. Uitstekend gelegen. Zeer vriendelijk personeel. Enorme keuze aan ontbijt. Heerlijk verblijf

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Geen buffetvorm maar bediening aan tafel.

Jammer dat, toen we boekten het niet duidelijk was dat we geen gebruik konden maken van faciliteiten van tegenovergelegen hotel omdat dit gesloten was.Ondanks dat wel een heerlijke week gehad.

Geen buffetvorm maar bediening aan tafel.Niets was teveel.Prima voor elkaar, met elke dag heerlijk vers fruit.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Gegen wifi op de Kamer gegen ontvangst

Gegen wifi op de Kamer gegen ontvangst 30 Euro per Nacht Voor een klein Hondje findet ik Geel

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Alles, het appartement ,de service de beide het was als...

Dat we weer naar huis

Alles, het appartement ,de service de beide het was als thuis maar dan geheel verzorgd

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

service en comfort