Beoordelingen over Trans World Hotel Donauwelle 4-sterren

Am Winterhafen 13, Kaplanhof, 4020 Linz, Oostenrijk

#34 van de 48 hotels in Linz

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De moeite waard

Slechts 1 lift de andere was in herstelling. Parkeren is enkel op de ondergrondse parking van het hotel en tegen betaling.

De vriendelijkheid van het personeel zowel aan de receptie als in het restaurant. Zéér goede prijs/kwaliteit.

Eigenlijk niets behalve dat we niet wisten dat er gerenoveerd werd dus overdag lawaai.

Eigenlijk alles was goed, ontbijt diner en uitzicht ,kamer luxe👍

Een perfect doorreishotel!

Het hotel tegenwoordig gerenoveerd, maar wij hebben daar in feite geen last van gehad... Voor de rest was alles in orde!

Kamers met uitzicht op Donau Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet Moderne kamers met nodige faciliteiten Ideale ligging op onze route terug naar huis

Helaas is ons verblijf tegengevallen en komen hier waarschijnlijk niet meer terug.
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was zeer matig, er was een hoop stress om de tafels voor de lunch gedekt te krijgen ipv. dat de lege schalen en bakjes weer werden aangevuld. Dus weinig variatie. Verder was het personeel aan de receptie, alle twee de avonden, verre van vriendelijk en de kamer was om 16.15 uur pas klaar. Voor het diner moesten wij maar om 20.00 uur terugkomen want de 70 kinderen hadden voorrang, ober mag ook wel wat vriendelijker zijn.

Uitzicht vanaf de kamer op de Donau was erg mooi. Kamer zelf was prima.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Goed hotel maar parkeren en ontbijt tegen forse betaling
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren onder het hotel kost Euro 12. Geen ervaring met ontbijt, ook hiervoor moest apart worden betaald.

mooie hotelkamer van alle gemakken voorzien (ook airco). Alle kamers hebben uitzicht rivier de Donau. Het hotel is prima bereikbaar en ligt op steenworp afstand van het centrum. Parkeergarage onder het hotel. Eten in het restaurant is goed, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Zeker niet voor herhaling vatbaar, voor de terugreis zoeken we iets anders.

Gedateerde kamers zonder airco, achteraf waren er businesskamers die wel airco hadden maar die werden ons niet aangeboden.kleine douche en toilet, wederom erg gedateerd. Uitchecken om 12 uur, om 5 over 12 wordt er al naar de kamer gebeld om te vragen te vertrekken, heel vervelend.

De garage is heel goed met automatische deuren naar de lift in het hotel, heel makkelijk met de koffers. Kost wel 15 euro.

Niet voor herhaling vatbaar

Restaurant Diner is slecht, geen 4 sterren waard, wijn 1/16 portie er worden ongevraagd 2 porties per glas ingeschonken dus ook 2x €4.40,- omdat er anders niets in het glas zit, ondeskundig en onder bezetting restaurant en keuken personeel, receptie is dan weer wel goed, extra betalen voor parking omdat er geen andere mogelijkheid is, het is het een uitgeleefd hotel wat ze aan het renoveren zijn, gesitueerd in de industriezone tussen kantoorpanden en bedrijven.

We kregen wel een mooie nieuwe kamer, ontbijt was zeer goed in tegenstelling tot het diner.

Fijn hotel aan de rand van Linz, met parkeergelegenheid en op loopafstand centrum

Fijne parkeergarage onder het hotel, maar jammer dat daarvoor extra kosten worden berekend.

Het was erg warm toen we in Oostenrijk waren. Wij hebben bij aankomst bij het hotel een upgrade genomen naar een business room met airco, dat kostte 15 euro per nacht extra maar is echt aan te bevelen bij heel warm weer. (Bij alle kamers zonder airco zagen we alle ramen en deuren openstaan voor een beetje verkoeling). Wij waren erg blij met de airco. We hadden een mooie, schone kamer. Uitzicht op de Donau. Te voet wandel je langs de Donau in 25 minuten naar het centrum van Linz. Wij verbleven er 4 nachten. Er was een kluisje, slippers, badjassen, minibar en waterkoker. Enkele dagen hebben we ook een 24-uurs kaart voor het openbaar vervoer genomen. De bushalte is vlakbij het hotel. Bij de halte is een automaat om een kaartje te kopen. De bus gaat ieder kwartier. De auto hadden we geparkeerd in de parkeergarage onder het hotel. Dit kostte 48 euro voor 4 nachten.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Het vriendelijk personeel

1 van 2 liften defect

Het vriendelijk personeel Zeer nette kamer Ontbijt zeer lekker

Goed hotel voor een leuke prijs

Goed hotel voor een leuke prijs Lekkere overnachting op doorreis

Ruk
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles moest betaald worden van parkeren tot huisdier tot ontbijt

Het uit checken

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

slapen en ontbijt prima restaurant niets bijzonders

restaurant eten niet echt goed kan beter zeker gelet op de prijs

ontbijt prima

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Een heel goede plaats om een een nachtje te blijven, na lange dagen achter het stuur.

Niet echt iets te vinden.

Zeer vriendelijk personeel,lekker en uitgebreid ontbijt,mooie en verzorgde kamer/toilet/badkamer!

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Prijs/kwaliteitsverhouding en de ligging zijn goed

Prijs/kwaliteitsverhouding en de ligging zijn goed

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.